Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 16761 til 16780 af 48240
-
"Lær-selv"!
ForumindlægJeg skal starte på uni og læse medicin, men det er sørme længe jeg har haft kemi og vil gerne, ikke blot have det "frisket op", men evt. også på et højere niveau (havde det på b-niveau i 3.g). Jeg vil gerne prøve at "lære det selv" ved at læse grundbøger på B og A niveau - men... -
Karaktergivning på gangen
ForumindlægHej alle sammen Jeg vil høre jer om i kender til nogle regler, der siger at man ikke må give karaktere på gangen. Jeg oplevede nemlig dette til min afsluttende eksamen, som finansøkonom. Så derfor vil jeg høre om i kender til nogle juridiske regler for at man ikke må dette, ud over at det er al... -
Eksamenskarakterer i skr. musik 2004
ForumindlægHey!Er der nogen der ved hvor man kan se hvad elever, der var oppe i skriftlig musik eksamen i 2004, fik i gennemsnit? Ikke et generelt gennemsnit, men et gennemsnit for hver enkelt af de stillede opgaver: Koralharmonisering, viseudsættelsede, jazz arrangement, pop/rock arrangement, delopgaven.Fo... -
Læse op til engelsk mundtlig
ForumindlægHey SP. Skal op i engelsk mundtlig B i næste uge. Sidder og læser op, men ved sgu' ikke rigtig hvordan jeg skal gribe det an (udover at læse pensum, samt skrive noter til det). Søger derfor gode råd til hvordan man kan tage fat på oplæsningen og eksamen generelt? På forhånd tak! -
Engelsk STX (B)
ForumindlægSkal lige have nogle ting ang. den mundtlige engelskeksamen på STX B-niveau på plads :) Hvilken slags tekst kan man (risikere at) trække til eksamen? Er der både noveller, artikler o.lign.? Derudover vil jeg blot høre om det forventes, at man perspektiverer til tekster, man har lavet skriftlig ... -
Mundtligt engelsk!!
ForumindlægEn der kan hjælpe mig, jeg sidder og skal aflevere den opgave jeg skal fremvise til eksamen, jeg har valgt og snakke om tøj i danmark og tøj i england. skal jeg lave en billede side, og skrive lidt tekst der på ? og så lave en seddel hvor jeg skriver på hvorfor jeg har valgt det emne , eller ... -
Disposition til mundlig fysik C
ForumindlægHej.. jeg er ved at læse op til fysik C eksamen, og min lære har sagt til os at vi burde lave dispositioner til alle emner. men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal lave de her dispositioner.. jeg har fået alle emner og spørgsmål at vide. Så håver der er nogen som vil hjælpe med at fortælle... -
Sandsynlighedsfordeling?
ForumindlægJeg har fået stillet følgende opgave i en afleveringsopgave i statistik på en videregående uddannelse. "I den danske superliga i fodbold blev der i 2010 i gennemsnit scoret 2,5 mål pr. kamp. - Angiv en sandsynlighedsfordeling, der kan beskrive antal mål pr. kamp." Hvordan ka... -
første orden
ForumindlægHej i opgave c) står der: til hvilken tid er 80 % af den oprindelige mængde N2O5 omdannet? Hvad skal man gøre? Skal man aflæse på grafen ved at gå ud fra 0,8 på y-aksen? http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/... -
Udviklingen i andelen af vedvarende energi opgave 7 - herunder 1f)
ForumindlægHejsa derude. Jeg har lavet det hele op til sidste spørgsmål 1f). Jeg har simpelthen ingen ide om, hvordan man skal løse det problem? Er der én, der kan hjælpe? Opgaven er vedhæftet opslaget. Det eneste jeg har prøvet, er at udføre lineær regression med samme data, men hvor jeg til sidst indsæt... -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHej alle! Om to uger bliver jeg student, hurra... Men min veninde er på ingen måde glad! Hun har ikke andet i hovedet end frygten for at dumpe.. Hun har ikke super gode karakter, men jeg synes bestemt ikke at hun skal frygte at hun dumper. Hun er studenterkursist (stx på to år), og da jeg ikke... -
Alkohol
ForumindlægHej Jeg skal skrive en disposition om alkohol i fagene Geografi, Biologi og Kemi Den skal indeholde: produktion af vin Ethanols påvirkning af kroppen og befolkning Hvad kunne man skrive til punkterne, er lidt på bar bund? ;s -
Bonus for fag
ForumindlægHvis jeg har matematik, kemi, dansk, engelsk og matematik og teknikfag på A niveau, og kommer ind på et universitet indenfor to år, hvor meget kan jeg så gange mit snit med? -
Skriftlig prøve - tips
ForumindlægHej!Jeg skal meget snart op til FSA i Matemtik skriftlig (på torsdag)...Derfor vil jeg blive glad for at høre, hvordan I ville have forberedt jer?Hvad kan jeg gøre som forberedelse op til matematik-eksamen?Mange tak! -
Hvad er rigtigt?
ForumindlægErst will ich referieren, was passiert in diesem TextstückErst will ich referieren, was in diesem Textstück passiert?? -
vedr. specifikke adgangskrav og universiteter
ForumindlægHvis man opfylder de specifikke adgangskrav med en høj karakter, men ikke har en fuld studentereksamen, Kan man så stadig søge ind på en uddannelse på kvote 2 ? Synes ikke jeg kan finde frem til svaret. -
Ekstra høj niveau...
ForumindlægHej.. Hvis jeg har høj niveau enkeltfag udover de to høj niveau fra min studentereksamen, bliver det så talt som tre høj-niveau og ganget med 1,03? På forhånd tak.. -
gødnin
Forumindlæghej vil lige høre at naturgødning er det er urin fra dyr og mennsker hvad bruger man så den til eller er det kunstgødning man bruger isted for hvornår bruger man så kunstgødning man bruger til vores planter er det ik planter som er døde og urin fra grise -
mediafag
Forumindlæghej hvis man vælger mediafag som valgfag kommer det med i min gennemsnit -
Isolering!!!
ForumindlægOkay men hvad m flg. ligning hvor der ikk er noget fælles tal: 25000 = 7000(1+x)^-1 + 6000(1+x)^-2 + 5000(1+x)^-3 + 4000(1+x)^-4 + 5000(1+x)^-5
