Søgning på: kemi b isis. Resultater: 16781 til 16800 af 96602
  • Transformer

    Forumindlæg
    Hjæp! Jeg er i gang med en fysik/kemi rapport om transformer, men jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal skrive i teori, Kan i hjælpe?
  • srp

    Forumindlæg
    Hej ville høre om emnet logaritmer og syre base kemien lyder godt som emne??? Er der nogen der har skrevet srp i det?? og hvordan er det ?
  • Påvisning af ioner ved salt

    Forumindlæg
    Hej allesammen jeg har en kemi/fysik rapport, hvor jeg skal skrive om teori til salt.. hvordan jeg kan skrive om påvisning af ioner ved salt?:)
  • Hvad er natriumdihydrogenphosphat?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder med et kemi forsøg omkring fremstilling af ethanol. På min materialeliste fra forsøget står NaH2PO4 (natriumdihydrogenphosphat). Hvad bruges det til i forsøget?
  • Syre-base reaktioner

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder fast på den vedhæftede opgave i syre-base kemi. Nogen der ved hvordan man gør? Mange tak for hjælpen :)
  • Plz hjælp

    Forumindlæg
    Nogen der har erfaring med at have skrevet SSo i dansk( altså at analyserer tekster )? Eller i kemi - noget om Det periodiske systems historie.
  • Puffer

    Forumindlæg
    Hej Nogen der vil hjælpe mig med et spørgsmål i kemi? Hvad sker der kemisk i pufferen, når der tilsættes NaOH? Hvad hvis vi havde tilsat HCl? på forhånd tak!
  • Laboratiorerapport

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal have afleveret en laboratorieraport i kemi, Er der nogle kemihajer derude, som er klar på at tjene noget mønt på at lave resten for mig?
  • Redoxreaktioner

    Forumindlæg
    Se venligst vedhæftede fil Håber der sidder en der ude som kan forklare mig det og hjælpe mig Det der kemi er jeg slet ikke stærk i
  • Noter

    Forumindlæg
    Nogen som sidder inde med gode Kemic C notater? Vi bruger bogen "Kemi 2000"
  • Salte og opløselighed

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i Kemi C og kunne godt bruge nogle gode fif eller pointe til de forskellige bilag. Hvad vil være godt at komme ind på i Salte og opløselighed?
  • Omformulere en tekst

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som kan hjælpe mig med at omformulere en kemi tekst jeg må desværre ik sætte den ind her men vil gerne sende den privat
  • rapport

    Forumindlæg
    jeg skal lave en fysik/kemi rapport. i teorien står der hvad kendetegner en syre. skal man så bare skrive hvordan man kan finde ud af om det er en syre eller er det et bestemt kendetegn?:)
  • sakkariders blandbarhed

    Forumindlæg
    Skal snakke om sakkariders blandbarhed til kemi eksamen. Med ved intet om det, en der kan hjælpe med noget basic information?
  • fedts opbygning

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skrive en kemi rapport om fedt i chips, og skal i teori-delen have noget med opbygningen af fedt med. Hvad ville være godt at skrive?
  • AT-eksamen 2014 spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg har tænkt mig at skrive om den danske sukkerindustri i Kemi A og Historie A. Er der nogle der har gode råd eller eventuelle forslag til problemstillinger?
  • 9. klasses afgangsprøve?

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skulle lige spørge om man skal bestå alle afgangsprøverne, for at få et dansk pas? Eller er det dansk, matematik, engelsk og fysik/kemi man skal bestå ved?
  • Stofmængdekoncentration af ammoniak i stofmængde A

    Forumindlæg
    Hey jeg sidder og har problemer med en kemi opgave som jeg virkelig håber i kan hjælpe mig med. Opgaven er vedhæftet. :D
  • Kemisk analyse og elektrolyse

    Forumindlæg
    Jeg skal til prøveeksamen i Fysik/kemi (på 9. klasses niveau). Jeg har trukket: Kemisk analyse & elektrolyse. Hvad er de vigtigste ting der er til emnet?
  • Ligevægt 8

    Forumindlæg
    Hej allesammen, er der nogle der kan hjælpe mig med denne kemi opgave? og fortælle hvilke formel jeg skal bruge? Tak på forhånd se vedhæftet.