Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 16801 til 16820 af 22366
-
vurder
Forumindlægi opg d i opg 3.42 A i den blå bog "kemiopgaver" står der: vurder kvalitativt, hvad der vil ske med ligevægtskonstanten hvis temperaturen sænkes? nogen ideer? :) på forhånd tak -
Programmering af TI84
ForumindlægJeg er blevet lidt bidt af at programmere min TI84+. Men det er en temmelig langsommelig process.Jeg er sikker på jeg kan lave programmet på computeren, og så overføre det til lommeregneren.Men hvordan gør jeg? -
mdt. eksamen eng.
ForumindlægHejJeg skal til eksamen i engelsk 12. juni.Tænkte om der er nogen som kan give nogle gode sætninger, som man kan fyre af.ps. Jeg har kigget efter det i forum, men fandt ikke noget. -
Ægg - naturvidenskabliggrundforløb
ForumindlægJeg har fået et spørgsmål i Naturvidenskabliggrundforløb der lyder; Hvorfor er et råt ægg blødt og et kogt ægg hårdt? Håber der er nogen, som vil give mig et uddybende svar på det. Tak på forhånd! Vpigen -
10 ord ca.
Forumindlæghvis i skulle komme med 10 ord, som beskriver en dansker hvad skulle det så være? -
Dead Poets society
ForumindlægHej :P Hvordan vil I beskrive Mr. Keatings undervisningsmetode? -
SRP materiale hvor??
Forumindlægjeg overvejer at skrive srp i engelsk og psykologi. har desværre ikke hørt om nogen der har gjort det og aner ikke hvilke emner det kunne være. og materialet i engelsk eller måske samfundsfag er jo ikke bøger man kan låne det ville vel typisk være artikler eller hvad? det er ihvertfald det jeg a... -
.Gif til .eps
ForumindlægJeg skal have sat en gif-fil ind i latex. Hvordan får jeg lavet den om til .eps. Jeg sidder på en Windows maskine.. På forhånd tak -
oversættelse af 1 sætning HASTER
Forumindlægjeg skal oversætte dette: Sidste år gjorde franske forskere et yderst interessant fund jeg prøvede med: Last year, French scientists discovered an extremely interesting find i følge ordbogen) fund = find (det at finde) = discover men hvad hedder (at gøre et fund) for (discover a find) er v... -
Oversæt et ordsprog
ForumindlægHej alle Jeg er ved at lave en oversættelse, jeg er kommet til "ærlighed varer længst" og kan simpelthen ikke finde det engelske udtryk for dette, håber der sidder en klog sjæl derude der kan hjælpe :D På forhånd tak Asger -
Rigtig ordstilling
ForumindlægHej ., Sidder med en lille sætning som jeg skal rette : Ich fahre nicht mit Zeitungen mehr ., jeg har rettet den sætning til : Ich fahre mit Zeitungen nicht mehr ., Er det korrekt ? -
VIGTIG spørgsmål
ForumindlægHej SP Nu skal jeg snart op til mine skriftlige eksamner og tænkte på må man godt kopiere sætinger fra gamle stile eller vendinger og bruge dem? -
funktioner (uni. niv.)
ForumindlægHej jeg sidder fast i de her opgaver, er der nogen der vil kigge på dem, er ret usikker på hvordan de skal løses. http://peecee.dk/?id=29901 -
Den sorte død - Beskyttelse
ForumindlægJeg har AT4 om pesten og kunne godt tænke mig links til diverse kilder omkring hvad folk gjorde for at undgy pesten. -
Kronologi om Den Sorte Død
ForumindlægEr der nogen der har en beskrivelse af hvordan, hvornår og hvor pesten kom. P.S. jeg kan bruge alt info men jeg har IKKE tænkt mig at sidde og læse det op kronologisk selv, men jeg kan sikkert godt selv omskrive det. -
Strømmens retning
ForumindlægHej, jeg har en lille opgave som jeg har svært ved at forstå, håber at der er nogen der kan hjælpe mig.. Opgaven hander om indtegn strømmens retning i spolen... Jeg forstår ikke opgaven..Opgaven ligger på linket.. Jeg håber der er nogen der lige kan hjælpe med at indtegne strømmens retning i spol... -
standard normal fordeling
Forumindlægvedhæfter opgaveløsning , se side 29 opgave 4.3, 5.113 i a) hvordan får det 4,66 ? -
natur folk
Forumindlæghvad er korowai folket -
årsprøve engelsk!
ForumindlægSkal op til årsprøve imorgen i skriftlig engelsk b- niveau. Er der evt. nogen der har været oppe, og som ved hvilke emner man kan vælge imellem? Vil nemlig gerne lige være lidt forberedt da jeg skal forsvare et 12 tal overfor min lærer..:( tak på forhånd samt held og lykke ved det grønne bord ... -
David Lynch
ForumindlægEr der nogen, der har se filmene Lost Highway eller Mulholland Drive? De er meget sværre at forstå.
