Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 16821 til 16840 af 92586
-
Ovid
ForumindlægVille høre om der er nogen der ligger inde med nogle notater til Ovid fra Ovids metamorfoser? Det undrer mig nemlig at der ikke ligger nogle herinde:) Jeg kan komme op i III, 131-510 VI, 1-311 VIII, 183-259 X, 503-739 Ville være en stor hjælp hvis nogle kunne hjælpe. -
Hvordan tilføjer jeg opgaver???
ForumindlægHej Jeg sidder med en god opgave, men jeg ved ikke hvordan jeg kan oploade den?? -
bevis for skalarprodukt formlen
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe med spørgesmålet? Giv et bevis for skalarproduktformlen ->^a · ->^b = |->^a||->^b| cos(v) -
Religionsnoter søges!
ForumindlægHej med jer Er der nogen er sidder inde med nogle gode religionsnoter som de godt vil give videre? -
NaCl opløselighed i vand
ForumindlægJeg ved at i 100 ml vand, kan 36 g NaCl opløses, ved 20 grader. Hvad så hvis temperaturen er højere eller lavere end 20 grader? Hvor mange gram kan så opløses? Eksempelvis ved -2 grader? Eller 34 grader? -
Hjælp til universitet.
ForumindlægHej. Jeg afsluttede gymnasiet for et par uger siden, og jeg er i gang med at rydde op i mine noter og dokumenter. Jeg er dog ikke sikker på, om jeg skal smide det hele væk eller lade det blive. Til jer der går på universitetet, har I oplevet at I fik brugt jeres noter fra gymnasiet? Eller har no... -
De ti/10 bud - Jesus/Moses
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder i et lille væde mål, min storebroder påstår at Jesus ikke omskrev/fortolkede de 10 bud som has egne. Dette skal jeg finde billæg for! Så hvis i kunne hjælpe mig med at bevise eller modbevise hvad jeg mener, så skriv endelig, Jeg vil gerne have direkte citat fra biblen... -
Lille engelsk rettelse
ForumindlægHej. Er der ikke en der gider kigge den her engelsk tekst igennem for fejl?A lack of interrestThe top executive of Intel is worried about the fact that there generally is not being spend enough funds on education and research and that the politicians do not show enough interest in the subject. “I... -
N(t) = 100 + 2t + 0,4t^2 ?
ForumindlægOpgaven lyder på følgende: For en bakteriekultur gælder at antallet af bakterier N(t), med tilnærmelses kan beskrives ved: N(t) = 100 + 2t + 0,4t^2 Hvor t er større end, eller lig med 0 og mindre end eller lig med 24. t = antal timer ________________________________________________ Hvad a... -
ligning med potens
Forumindlægjeg har den her ligning der er fuld a potenser hvordan klarer jeg den?. 3*10^-34*x+2,1*10^-17=1,4*10^-16 plz hjælp mig jeg har forsøgt men mit resultat er x=1,4*10^-16 er det rigtigt? -
Fordoblingskonstant og forskrift!
ForumindlægJeg håber virkelig der er nogle som der kan hjælpe mig! Jeg går på STX, 1g (og skal have matematik på A-niveau), og har fået nogle gamle eksamens opgaver, jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal løse. Opgaveformuleringen lyder således: Om en eksponentielt voksende funktion f ... -
Jeg glemte at sætte 2 streger under mine svar.
ForumindlægHej. jeg var til terminsprøve tidligere idag (Matematik problemregning), jeg lavede opgaverne på computer og jeg synes selv at det gik meget godt. Min orden og forklaring for opgaverne er jeg meget tilfreds med, men der er en ting som har irriteret meget, som jeg uheldigvis først lagde mærke ... -
det moderne gennembrud
ForumindlægHej Jeg sidder og læser op til en mundtlig dansk årsprøve og jeg er lidt i tvivl om nogle ting i forbindelse med det moderne gennembrud: Hvad karakterisere det moderne gennembrud? og hvad vil det helt præcis sige at "sætte problemer under debat?" På forhånd, tak! -
Et par sætninger (Engels til fredag)
ForumindlægHej, har en større oversættelse og har udvalgt nogle rimeligt knudrede sætningssytkker som jeg ikke er helt sikker på. Ved godt det ser ud af meget men jeg har skrevet den danske tekst til og hvad det er jeg specifikt har svært vedThe reports do not only deal with a number of car’s faults, but al... -
Råd til hvordan man lærer spansk?
ForumindlægHej Har ret store problemer med spansk. Fik -3 til skriftlig årsprøve og 00 i mundtlig årskarakter. Generelt klare jeg mig ellers meget godt og får da også en del 10 og 12-taller i de andre fag. Er der nogle andre som har haft problemer med at lære spansk. Hvad har i gjort? -
Annoteret litt. liste?
ForumindlægHvad er det nu lige en annoteret litteratur liste er? Og en diskuterende note hvad er det?Skal bruges i his-opgave -
Platon/Kriton
ForumindlægHej, jeg søger noter til krion|| sokrates fortællingen fra platon?på forhånd tak -
Hvordan vægtes karakterene?
ForumindlægHej Jeg er i tvivl mht. karakteres vægt efter den nye 7. trin skala på HF. Jeg kan læse mig frem til det her. A-niveau fag vægtes 2 B-niveau fag vægtes 1,5 C-niveau fag vægtes 1 Naturvidenskabelige faggruppe vægtes 1,5 Kultur- og samfundsfagsfaggruppe vægtes 2,0 Stor skriftlig opga... -
Eksamen i Religion
ForumindlægJeg skal til eksamen i religion, og jeg har ikke rigtig nogen noter til faget.. Hvis du har nogle gode religions noter, må du meget gerne sende dem på min mail. [email protected] -
Boksplot!!!
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af den her opgave. Er der nogle som kan tegne boksplottet i et regneprogram, jeg har de fleste regneprogammer man kan have, så bare et eller andet regneprogram. I må også gerne prøve, at forklare, hvordan jeg skal gøre. Tak på forhånd. I tabellen nedenfor ses resultatfordeli...
