Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 16881 til 16900 af 46442
-
Kildekritik over kilde
ForumindlægHej er der nogle herinde som har et par min. til at hjælpe med en kilde fra 2. Verdenskrig . Kilden : Hitler om livsrum 1925. Det er et uddrag fra hans bog : “Min kamp”. Hvad er det Hitler egentlig siger ? Det han referer til når han siger : vi begynder der hvor man sluttede for 6. Hundrede år si... -
den spanske borgerkrig
Forumindlæghvem kæmpede mod hindanden i den spanske borgerkrig Tak på forhånd -
Hjælp til valg af emne (SRP)
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal skrive SRP i slutningen af januar måned, og jeg har derfor brug for et emne at skrive om. Jeg havde tænkt mig at vælge mat a / fys a. Har i nogle emner indenfor magnetisme, astronomi eller lignende?? Det må helst gerne være nogle emner, som er nemme og ikke alt for s... -
Bebudelsen og jesu fødsel
ForumindlægHej jeg skal lave 3 problemstillinger om bebudelsen og jesu fødsel nogen der kan hjælpe er helt blank -
The Chemist’s Assistant
ForumindlægHej Er der nogen her kan hjælpe mig til at skrive summary til The Chemist’s Assistant På forhånd tak. -
EMNE INDE FOR UK
ForumindlægJeg har skrive en stil/rapport om et emne inde for et af disse lande og den skal fylde 3-5 sider, så det skal være et emne jeg kan skrive meget om: Wales Scotland England Northern Irland -
Kan man stole på denne artikel? Hjælp
ForumindlægHey, jeg er lidt i tvivl om den vedhæftet link kan bruges til en projektopgave til diskussion. Er kilden troværdig nok? -
Novelle ideer
ForumindlægHej jeg skal lave en novelle til skolen, men har bare ingen ide om hvad den skal handle om. Kravene er *Det skal være en realistisk novelle *Den skal handle om den dansktime, hvor dansklæreren Gregers giver eleverne skriftlige opgaver tilbage. *Den skal foregå på en mandag *Synsvinklen skal li... -
Engelsk karakter
ForumindlægHej Håber der er en der kan hjælpe!! Jeg er i øjeblikket ved at tage enkeltfag på vuc for at bestå adgangskravene til en videregående uddannelse. Jeg tager kun de fag jeg skal bruge og altså ikke en fuld hf. Jeg gik for længe siden på gymnasiet, men valgt at droppe ud i 2. g, jeg nåed... -
hvorfor læse?
ForumindlægJeg plejer som regel, at læse nogenlunde grundigt op til alle mine eksamener, hvoraf nogle er gået godt og andre mindre godt. Så indtil videre kan jeg ikke sige om der er en generel sammenhæng mellem at læse op og score en god karakter. fx. hvad er meningen med at læse op til en dansk eksamen, nå... -
Kigge i papir?
ForumindlægJeg skal til en mundtlig eksamen, hvor jeg trækker et eksamens spm. hvorefter jeg har 30 min. til forberedelse. Dertil har jeg talepapir med inde til eksamen (jeg hat først selv 7 min. til at besvare spørgsmålene). Jeg ved godt, man ikke HELE TIDEN skal se ned i sit talepapir, men det er vel hele... -
Utilfreds med karakter
ForumindlægDa jeg er meget utilfreds med en eksamenskarakter, som jeg fik d. 2. juni, vil jeg høre om, der overhovedet er chance for, at jeg kan gøre eksamen om? Jeg er klar over, at en eventuel klage skal indgives senest 14 dage efter eksaminen, men jeg søger ever alternativer til at få denne karakter lave... -
Anklaget for eksamenssnyd
ForumindlægHej, Jeg i dag været til en eksamen uden hjælpemidler, hvor jeg efter har afleveret opgaven havde nogle notater fremme. Kan man blive anklaget for snyd selvom man ikke har? -
Karakter
ForumindlægHvis jeg nu fik 7 i årskarakteren skriftlig, bliver den så slettet fordi jeg har været oppe i skriftlig eksamen, eller vil de tælle begge karakterer med i gennemsnittet? -
Har et spørgsmål vedrørende årskarakter+eksamenskarakter.
ForumindlægMed hensyn til ens eksamensresultat har jeg et spørgsmål:Hvis man feks. har fået 6 til eksamen, men 9 i årskarakter.Hvad bliver selve eksamensresultatet så. Bliver det 7 eller 7,5..?? -
Bachelor i Kemi og Teknologi - DTU
ForumindlægHejsa, Jeg har bare et par spørgsmål: 1) Er alle bøger i engelsk eller dansk? 2) Er eksam i engelsk eller dansk? 3) Hvor mange lektioner har de på en uge? Tak :) -
mundtlig matematik
Forumindlæghejsa Hvordan forbereder man sig bedst til mundtlig matematik B eksamen ? jeg er ikke vant til at gå til mundtlige eksamner, så har ikke rigtig noget erfaring der. -
Linær regression?!
ForumindlægHej (: Har et eksamens spørgsmål om Linær funktioner.. Her indgår spørgsmålet: Forklar begrebet Linær regression? Nogen som kort kan forklare mig hvad det går ud på? På forhånd tak. -
haster!
Forumindlæghej alle. skal til eksamen imorgen, så har brug for hjælp. vil bare spørge om hvad det betyder at: forklar opbygningen af cirklens ligning? tak på forhånden. -
Analyse af Tre slags Dorthe Nors
ForumindlægHej, har valgt denne norvelle tre slags af Dorthe Nors til eksammen. Er der nogen der har analyset norvellen, synes den er svær? :)
