Søgning på: matematik fp10 maj 2020. Resultater: 16881 til 16900 af 34067
-
Terminsprøver
ForumindlægTil terminsprøve matematik b, bliver der lavet nye eksamenssæt eller er det sygeeksamen fra sidste år eller hvordan. Hvis jeg nu skal være bedst mulig forberedt. -
Hmm
ForumindlægHeeej.. Er der ikke nogen der har nogen problemregninger som jeg kan øve mig på? Skal til terminsprøver imorgen i matematik færdigheder og problemregning.. -
HJÆLP MED EMNE SRP
ForumindlægHej Jeg skal bruge et emne til SRP, det skal være i matematik og i teknologi, er der nogle der har nogle gode ideer til det? Mvh Mads -
Optagelsesprøve
ForumindlægHejsa Den 28 marts skal jeg til optagelsesprøve i dansk og engelsk og matematik og fysik. Er der nogen herinde der har oplevet noget lignende før Tak -
f'(x) eller f'(x0) :S
Forumindlæghvad er helt præcis forskellen på f'(x) og f'(x0)?? og hvordan ved jeg hvornår jeg skal skrive hvad i min matematik aflevering?? -
Equation
Forumindlæghej jeg skal til at skrive matematik i Word 2007 og jeg kan ikke finde equation!!! nogen der kan hjælpe -
Sidste dag...
ForumindlægHejsa.. Mit hovedfag er virksomhedsøkonomi Mit område er: Finansiering Hvad vil i anbefale mig: Matematik: annuitetsregning eller den interne rentefod? -
2 mat. opg. HJÆLP
ForumindlægHej er der lige nogen der gider hjælpe til matematik..? Jeg er igang med opgaven, men kunne ikke finde ud af de to første opgaver :S http://img153.imageshack.us/img153/1314/unavngivetad8.jpg -
Hvordan finder man nulpunktet til polynomiet f
ForumindlægHej, jeg sidder fast i en matematik opgave, håber i kan hjælpe. Er lidt i tvivl om hvordan man løser opgaven da vi kun har 0,5x^4-4x^2 -
FSA 2006 vikinger
ForumindlægJeg ville lige hører om nogen tilfældigvis havde FSA 2006 matematik problemregning (vikinger) liggene? Håber i kan hjælpe -
Indledning
ForumindlægHey Jeg skal til at skrive studieretningsopgave, og ville høre hvordan man eventuelt kunne starte sin indledning hvis man skriver i fysik og matematik? -
HJÆLP!
ForumindlægHjææælp!! Jeg er i gang med studieretningsopgave og skriver i Mat og His. er der nogen, som kan hjælpe mig med, samfundsopbygning i ægypten. Og matematikkens betydning i Ægypten ? -
Kan man have decimaltal stående i tælleren?
ForumindlægHej. Jeg har fået en aflevering for i matematik, og er i tvivl om, man kan skrive et decimal tal i en brøk. Kan man det, eller kan man ikke? -
Hvilke fagområder tilhører de forskellige fag
ForumindlægHej Jeg vil gerne vide hvilken fagområde fag som matematik, kommunikation og It, teknikfag: proces, levnedsmiddel og sundhed tilhører? -
Kommer man til årsprøve i Fysik i 1g?
ForumindlægJeg har Fysik på A-niveau. Jeg ved at jeg skal til årsprøve i matematik (selvfølgelig). Går i 1g -
Ny karakterskala for Probelmregning?
ForumindlægHej. Jeg mangler en oversigt over den nye karakterskala for problemregning i matematik. (10.kl) Håber der er nogle der kan hjælpe. -
Den antikke forsknings påvirkning
ForumindlægHej.. Nogen der ved hvor jeg kan finde nogle informationer, om hvordan antikkens forskning inden for matematik, har påvirket på kort og længere sigt. På forhånd tak. -
rettelse af matopgaver
ForumindlægHej, er der ik en, der kan rette de vedlagte matematikopgaver? De er fra Eksamensopgaver i matematik og er 1 optimerings- og 2 integralregningsopgaver. Mvh Jakob. -
HF eksamen
Forumindlægvar nogen af jer oppe i matematik c til eksamen i hf 2006? :) pleaseee venter nogle svar :D -
terminsprøve
ForumindlægHeeej med jer alle sammen. Er der nogen, som ha' været op i matematik? hvis jaa hvordan var det? var det mega sværet? :§ eller?
