Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 16921 til 16940 af 22496
-
Ensvinklede trekant.
ForumindlægHej. Jeg har fundet siden |BC|, men jeg har svært ved at finde siden |B'C'] Jeg har fået |BC| til 8 Jeg har vedlagt figur med oplysingerne og en skitse.. På forhånd tak! -
koncentrationsbesvær
ForumindlægJeg har bare ikke kunnet koncentrere mig hele dagen om old..ska op på fredag, og har kun nået monumenterne, mangler stadig 4 værker..kender I ikke det, at man ik ka koncentrere sig, eller r d bare mig? -
middelalderen
Forumindlæghej ville lige høre om jeg har forstået middelalder perioden er det sandt:? det jeg har skrevet nedenunder middelalder startede i 1000 - 1500 tallet efter vingetiden perioden er meget fokus på norden kommer i europæisk stor magt, og meget snak om den danske konges Niels og snakken om knud... -
Eksamen
ForumindlægEr der nogen derude der kan forklare mig hvordan eksamen foregår i historie. Bl.a. om man trækker en kendt kilde, hvor lang tid man har osv.På forhånd tak -
Valg af studie
ForumindlægGoddag.Jeg har længe haft en faglig interesse for emnerne Cognitive Science (kognitiv videnskab) og Neuroscience (neurovidenskab).Betragter man emnet på det internet-anerkendte encyclopædi Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Philosophy_of_mind#Philosophy_of_mind_and_science), ses hvor diverge... -
1.g ...Dansk Skriftlig årsprøve
ForumindlægHej..jer der har været op til dansk skriftelig årsprøve i 1.g, hvad var det fornogle emner i havde at vælge imellem...Hvordan er det helt præcist det foregår, for min lærer sagde noget om at der var en opgave vi skulle starte med at løse... Har i også haft sådan en?Bjarkee -
Afsætning A eksamen
ForumindlægJeg leder efter andre der skal til eksamen i afsætning A. Jeg mangler lidt ideer til hvad jeg kan sige om mit eksamensprojekt til eksamen. Jeg har skrevet det med en anden, så vi har fået dækket rigtig mange punkter, som fx værdikæde, portefølje, væksstrategier osv, og så har vi arbejdet med 2 af... -
Hvor meget skal der til for at få 5?
ForumindlægSagen er den at jeg ikke har nået at få læst hele pensum til tre-årigt højniveau i matematik og jeg skal op i morgen kl. 8.30.. Jeg har ikke hørt efter hele året, men har mange notater.. Hvor meget skal der til for at komme op på et 5-tal? Jeg vil gøre alt for ikke at få 03!! -
oversigt over mellemkrigstiden?
ForumindlægJeg søger en slags oversigt over mellemkrigstiden... Nogen, der kan hjælpe?Jeg har fx. en over Renæssancen, hvor der står noget om, hvad ordet "renæssance" betyder, hvilke stikord, der er knyttet til denne periode, og sådan kort og godt, hvad der er vigtigt at vide om denne periode, hvi... -
Eksamen - billedanalyse
ForumindlægHejj. Jeg skal i denne uge op til billedkunst eksamen på c niveau. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan jeg skal gør rede for et billed, hvis det nu var jeg trak et maleri. Om perioden årstal farver osv. På forhånd tak. -
Hjælp til oversætninger :)
ForumindlægEr de følgende sætninger stavet korrekt ? :) 1. Jeg kan godt lide øl: Me gusta cerveza 2. Vi kan godt lide spansk: Nos gusta de español 3. María kan godt lide at danse: María le gusta bailar 4. Kan du lide kaffe?: ¿Te gusta café? 5. Manu Chao kan godt lide... -
HASTER - EKSAMEN IMORGEN
ForumindlægHej. Jeg skal til skriftlig matematik eksame imorgen og jeg sidder nu og kigger tingene igennem da jeg falder over en opgave jeg ikke kan lave. Opgave: I en model antages det, at længden L(målt i mm) af en gedde er en linær funktion af længden s (målt i mm) af geddens øresten. Bestem en forski... -
Redegøre for funktion f
ForumindlægFunktionen f har forskriften: f (x) = e^(x) + 7x Gør rede for, at f er en voksende funktion. Håber nogen kan hjælpe. -
Buddhisme
ForumindlægEr i gang med at læse om buddhisme, og i den otteleddede vej står der noget om etikken, som består af ti hovedpunkter:Ikke at slå ihjel, ikke at stjæle, ikke at begå utugt, ikke at lyve, ikke at bagtale, ikke at bruge grov tale, ikke at føre tåbelig tale, ikke at være misundelig, ikke at have ond... -
ALLE INVITERES TIL FEST
ForumindlægÅrets største Fest Er du også en af dem der bliver student til sommer eller har lyst til at feste? inviteres du her med til kæmpe fest på Valhalla i Århus mandag den 26.06 kl. 22.30 med Marselisborg gym, Århus Katedralskole, Stats gym, Langkær gym, Risskov amts gym & viby amts gym. Tilmeld til: s... -
benarestalen?
Forumindlægjeg har svært ved benarestalen nogen som vil hjælpe mig skal op i morgen takker-... -
Forklaring af eksamen
ForumindlægHej :) Er der nogen der kan forklare mig hvordan fysik eksamen foregår på B niveau? -
HASTER !! HJÆLP TIL EKSAMEN
ForumindlægHello guys, jeg skal virkelig bruge et referat af "i modesalonen" - af Herman Bang .. Jeg forbereder til eksamen og skal op til mundtlig dansk på tirsdag om emnet det moderne gennembrud. hvis i kan give alle facs om det moderne gennembrud, og især en analyse eller bare et eller andet so... -
Den tredje pagt?
ForumindlægHejsa :) Skal op i religion eksamen her på tirsdag, og er igang med forbedrelse til kristendom. Er der nogen, der ved hvad den tredje pagt er og hvad den går ud på? :) -
internet-sider
ForumindlægHej..jeg ville høre om der ikke var nogen der kendte en eller flere rigtig gode sider her på internettet hvor man kan lære spansk.. (jeg håber i forstår hvilke sider jeg mener ellers få mig til at forklare det igen)Men altså bare nogle sider for begynder, hvor man eventuelt kan høre ordet blive u...
