Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 16921 til 16940 af 52201
-
Årskarakter
ForumindlægHej, tæller ens årskarakter med i gennemsnittet? Hvis man f.eks. skal op i Dansk skrif. og har 7 i årskarakteren men får 4/02 til eksamen, tæller det hele med? og gælder det samme med mundligt? Har bare hørt det tæller en smule. -
FSA genre
ForumindlægEr der nogle der ved hvad for nogle genre der hyppigst er i en fsa? Har hørt at det meget er avisgenrene, men hvad for nogle? -
OSO interview tøjdesigner hjælp!!!
ForumindlægHej jeg vil bare spørger om , at kender i nogle som er designer og syer, eller en indenfor, i den branche. Jeg vil nemlig gerne stille et par spørgsmål ang. min OSO som tøjdesigner i 10. klasse. På forhånd tak -
Dårlig SRP?
ForumindlægHejsa derude. Jeg synes ikke min srp endte så godt, men jeg var også meget syg den sidste uge vi havde tilbage til at skrive i. Dog synes jeg alligevel den er god, men samtidig ikke. Er jeg på spanden? For vil virkelig gerne redde den til den mundtlige forsvar, men kan jeg det? Og hvordan? Tak ... -
Hjælp til oplæsningstykke i dansk
ForumindlægHej jeg har brug for et oplæsningsstykke til min dansk mundtlig eksamen. Jeg har fordybelsesområdet "bag facaden" og har valgt et pressefoto Fodbold-VM i Qatar af Søren Bidstrup. men kan simpelhen ikke finde et godt oplæsningsstykke, nogen der har noget eller nogle ideer? -
problemstillinger de hvide mænd
Forumindlægnogle der har læst bogen "de hvide mænd" skal lave en problemstillinger om bogen, en der kan hjælpe? -
Fældningsreaktion
ForumindlægHvordan vil man opskrive en fældningsreaktion mellem de to letopløselige salte bariumchlorid og sølv(|)nitrat? Er det her fint nok? : Stofreaktionsskema: BaCl2(aq) + AgNO3(aq) --> 2 AgCl (s) + Ba(NO3)2 (aq) Ionreaktionsskema: Ag+(aq) + Cl-(aq) --> AgCl (s) -
Videregående uddannelse?
ForumindlægMit spørgsmål er egentligt meget simpelt. Søger man ind på en videregående uddannelse med eksamens- eller standpunktskarakterne (eller en blanding), hvis uddanelsen har et karakterkrav? -
Ørneflugt og det morderne gennembrud
ForumindlægHey. Vi skal i klassen lave et prøveeksamen og jeg har trukket ørneflugt. Kan ikke finde ud af hvordan ørneflugt kan passer til den tid den er skrevet i, altså det morderne gennembrud? Nogle der kan hjælpe? -
Hydrofile og hydrofobe
ForumindlægHej Der må være noget jeg ikke har forstået. Det omhandler hydrofile og hydrofobe grupper. Som det fremgår af teksten (i vedhæftede billede), vil et molekyle med overvægt af hydrofile grupper kunne det opløses i vand og omvendt med hydrofobe. Hvad jeg så ikke forstår er eksemplet nederst. Blå f... -
SRP i EUX
ForumindlægSkal man igennem en SRP under en EUX-uddannelse? -
Er det her på nogen måde et Essay? Og hvad kan jeg gøre bedre?
ForumindlægEn grå dag sommerdag, gik jeg en tur udenfor. Jeg gik opad gammel løkkensvej. Jeg så en høj, kraftig mand komme gående imod mig. Da jeg nærmede ham, kunne jeg føle at han ikke var spor venlig. Jeg kunne se inde i hans øjne at han var rasende. Han stoppede mig og snakkede grimt til mig. Han sagde... -
Læserbrev
ForumindlægHej Jeg skal skrive et læserbrev og emnet err ' I danmark er vi gode til at hjælpe de omsorgsvigtede børn og unge ' ELLER ' I Danmark forsømmer vi de omsorgsvigtede børn og unge' så ville spørge om nogle af jer har gode erfaringer med hvordan jeg starter læserbrevet eller bare... -
Rødhætte berettermodellen
Forumindlæghej er der ved hvordan, den lille rødhætte skal indeles i berettermodellen? -
NV-eksamen
ForumindlægJeg har problemer med, hvordan jeg skal skrive journalerne ud fra alle de naturfaglige fag skal man så efterfælgene lave en rapport ud fra en eller flere journaler? - eller hvordan gør man? -
Biologi terminsprøve!!
ForumindlægHejsa. Hvad er det man høst sandsynlig vil komme op til i biologi terminsprøve? altså hvilket typer af emner? der er 5 opgaver i alt, hvor ma skal lave mindst 4 af dem. Jeg tænker vel at det er forskellige emner helt fra 1.g og op til 3.g, hvilket er ret obvious, men jeg har en eller anden forne... -
Arkitekt uddannelse
ForumindlægEr det meget nødvendig at man har matematik på A niveau? Vi skal vælge valgfag, og er meget i tvivl om det skal være Engelsk A eller Matematik A? -
1 sætnings rettelse
ForumindlægAs a muslim girl, I think it's okay to marrie within a different culture, but not outside the religion, because first of all my parents wouldn't accept it and from family experience I have seen that many problebs will come. -
Engelsk årskarakter
ForumindlægHej alle. Ligesom mange andre, har jeg fået mine årskarakterer. Har dog lige et spørgsmål. Kan en lære give en et 10-tal som årskarakter i engelsk skriftlig, hvis han/hun har givet en 12 for alle stile man har afleveret? Og er der i denne situation mulighed for at udarbejde en klage til rektor? E... -
Markering af grammtiske fejl
ForumindlægHey. Jeg har netop skrevet og rettet en engelsk stil, men jeg overser tit nogle dumme fejl. Jeg søger en der vil markere (IKKE RETTE) mine fejl. Da jeg har B-niveau på gymnasiet søger jeg en med højere eller nogenlunde samme niveau i engelsk kundskaber end/som mig. På forhånd tak :)
