Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 16921 til 16940 af 44202
-
Prøve-eksamen-PLEASE HJÆLP
ForumindlægHej jeg har brug for et eksempel med samskabelse mellem stat og arbejdsmarked, så jeg bedre kan forstå hvordan det foregår og hænger sammen. Tusinde tak på forehånd. PS. det haster! -
Matematik Sproglig beskrivelse
ForumindlægEksempel : Den afstand Sebastian tilbagelægger, er det antal minutter han løber ganget med, hvor mange meter han løber pr. min. Sebastian løber 150 meter pr. minut. -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægForstår ikke rigtig denne her opgave. Er der en som kan hjælpe? Forklar hvad man skal forstå ved en x2 test ud fra et eksempel og forklar hvad det betyder at nulhypotesen H0 accepteres. Tak på forhånd :) -
er dårlig til tysk det haster
ForumindlægEr der nogle fejl? Meine Winterferien ich war zusammen mit Freunde. Ich war in dem Kino Samstag mit Laura und sahen ”all inclusive”. Es war sehr gut und es was sehr komisch. Montag ich war in Ålsgårde, wo ich meine Freundin Naya mit Laura besucht. Wir haben sehr viele spass gemacht.... -
underklasse?
ForumindlægAltså.. der er jo overklasse og middelklasse, men er der egentlig det der hedder en underklasse - mindes ikke lige at have hørt d, men hvis d findes, hvad hedder d så på eng? -
komplexe tal
ForumindlægHej jeg hedder sara og skal til at skrive 3.gs opgave og jeg har ud fra udvægelsesmetoden valgt matematik at skrive i.Da vi er igang på 2.gradsligninger i øjeblikket, faldt min interesse i at man kun kan løse ligningen hvis diskriminanten er et positivt tal.Derfor komplexe tal.Jeg håber at der vi... -
det danske navn?
Forumindlæghvad er det danske navn for:isobutyl 4-aminobenzoate? -
Der er noget der undrer mig...
ForumindlægJa som i nok har læst så er der noget der undrer mig...Hvordan mener man Prinsess Diana døde? Var det ikke i en Bilulykke?Men det er der nogle som ikke tror var et uheld men hvad var det så?Hav syntes i om Prince Charleses nye kærlighed?Den undrende Franky -
Læreruddannelsen - at dumpe i matematik.
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig at være efterskolelærer, men som det ser ud nu, så er det usikkert at jeg består matematik b. Derfor vil jeg høre om det er påkrævet at matematik er bestået for at kunne søge ind? Eller skal jeg et smut på VUC? -
Brug for lektiehjælp til matematik B
ForumindlægHej, Jeg er i gang med at tage et gsk b-niveaufag på vuf, og har derfor brug for lektiehjælp! Jeg bor på frederikberg, tæt på s-tog station, metro og bus 14 og 15. Jeg forestiller mig 1-2 timers hjælp en gang om ugen, enten tirsdag aften eller i weekenden? Håber der er en derude der kan hjælpe mi... -
privat lektiehjælp/undervisning
Forumindlæghej alle! jeg er på nuværende tidspunkt igang med at supplere min eksamen med matematik A. Da det er et halvårs hold, går det super stærkt og jeg er desværre meget bagud. Jeg bestræber mig på at blive færdig til sommer og har desperat brug for hjælp! jeg bor i København og søger en der kan underv... -
Emne til foredrag?
ForumindlægJeg skal hurtigst muligt få skrevet et foredrag. Jeg skal vælge et del emne ud fra South africa(landet).. det må ikke være nielson mandela eller apartheid. Det skal være et godt og spændene emne.. Ideer?????????? -
Må jeg gerne gå på toilettet?
ForumindlægEt simpelt spørgsmål. Hvordan siger man:Må jeg gerne gå på toilettet?(eller noget lignende, der betyder det samme)på fransk?Tak skal I ha'. -
Købe-, aftale- og erstatningsret - undervisning tilbydes
ForumindlægHej alle, Jeg tilbyder undervisning i købe-, aftale-, og erstatningsret. Jeg er uddannet jurist og advokat og arbejder pt. i en bilkoncern. Du er velkommen til at kontakte mig for en nærmere drøftelse af mulighederne. Undervisningssted i Københavnsområdet eller online. Med venlig hilsen Lau... -
Betydningsforskellen!
ForumindlægHej allesammen. Jeg har til opgave at forklare betydningsforskellen mellem 4 sætninger. De hører sammen 2 og 2 (a+b) Håber i kan hjælpe mig. Første: A) There was an answering machine behind the sofa, and he lay there listening to the messages. B) There was an answering machine behind the sofa... -
Et hurtigt spørgsmål vedrørende brug af adverbier og adjektiver
ForumindlægJeg har fået stillet den opgave at jeg skal forklare brugen af adjektiver og adverbier i følgende tekst, og jeg er ret usikker på hvordan ,og hvad det helt præcist er, jeg skal forklare?: The fact that Ono and the Beatles had absolute control over the Anthology documentary is not entirely a b... -
Ordsprog
ForumindlægKunne godt tænke mig at høre hvilke ordsprog i kunne? Og hvis i ville skrive hvad det betød? Det ikke til nogen opgave, mest bare for sjov.. -
Optagelsesprøve HTX
Forumindlæghej allesammen Her på Mandag skal jeg til optagelsesprøve ind til HTX, og ville meget gerne høre hvad man skal til prøven? Jeg kunne selv forestille mig det var Dansk,Matematik og Fysik... Men Vil rigtig gerne høre fra nogle der har været op til sådan en optagelsesprøve Hilsen Victor -
The Red Line
ForumindlægJeg har læst de forskellige indæg om selv samme tekst.Jeg synes dog ikke, at nogle af budene på mulige temaer er "lige i skabet" (et Mikael-skab), så jeg vil gerne høre, om der er nogle, der har et genialt indfald (det kan selvfølgelig også være, at teksten er elendig!).Desuden kunne je... -
optagelse
ForumindlægHej folkensDet er sådan at jeg har i 1.g haft mat på b-niveau, men jeg skal læse 2.g og 3.g i udlandet og har valgt matematik på et niveau der svarer til a i danmark (nærmere a+ faktisk).Men problemet er, at selve studiet er ret krævende og nogle andre elever har anbefalet mig at tage mat på et l...
