Tysk
er dårlig til tysk det haster
Er der nogle fejl?
Meine Winterferien ich war zusammen mit Freunde. Ich war in dem Kino Samstag mit Laura und sahen ”all inclusive”. Es war sehr gut und es was sehr komisch. Montag ich war in Ålsgårde, wo ich meine Freundin Naya mit Laura besucht. Wir haben sehr viele spass gemacht. Wir haben essen gemacht und entspannen mit ein Film. Wir haben das film “wedding planners“ gesehen. Es was sehr sûs. Ich kam nach Hause Mittwoch Nachmittag. Ich denke es war sehr schon mit dem Ferien. Ich habe auch Tennis gespielt in dem Ferien. Ich war in Copenhagen mit meine freunde und shoppen. Ich habe auch lange geschlafen. Am Donnerstag ich war in Copenhagen mit jemand von der klasse und wir haben Nuka's Geburtstag gefejern. Freitag ich war zusammen mit drei Freundin und spass gemacht. Samstag ich war nach mein Freund Niklas Geburtstag
Svar #5
17. februar 2015 af Stygotius (Slettet)
"Montag ich war in Ålsgårde" er f.eks. ikke tysk, men bruger engelsk ordstilling.
Svar #6
17. februar 2015 af Moderatoren
Når du tilbyder hjælp, så vær forstående overfor nye medlemmer, der ikke nødvendigvis er erfarne med normerne på forummet. Vær derfor også tålmodig, når du svarer – noget, der virker helt åbenlyst for dig, kan være ret kompliceret for andre.
Svar #7
17. februar 2015 af Stygotius (Slettet)
Jeg ser ingen forulempelse af nogen her, men et forsøg på at få spørgeren til selv at opdage og forstå sine fejl.
Skriv et svar til: er dårlig til tysk det haster
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.