Søgning på: matematik a htx 2017. Resultater: 17001 til 17020 af 158493
-
Opstil 2 ligninger og løs dem. A. Tømmerhandel Bøgh tager 36 kr. pr. meter af en slags brædder. De leverer gratis. Tømmermester Birk tager 34 kr. pr. meter f...
Forumindlægsv -
Find afstanden i en cirkel
ForumindlægHej.. Jeg har en opgaveformulering der lyder: "Opskriv en ligning for cirklen med centrum i C1 og punkterne A og B i periferien.. I opgaven fremgår det foruden, at: c1 (2,39 ; 8,90) A (0 ; 10) B ( 5 ; 9,25) Håber meget, at I vil hjælpe -
SRP
ForumindlægHej Jeg skal skrive SRP næste år, og er i tvivl om hvad jeg skal skrive om? Jeg skal allerede begynde i sommerferien og læse op til emnet, men ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive om og i hvilke fag. Jeg skal i hvert fald skrive i Matematik A, men ved ikke hvilket andet fag, jeg skal indd... -
Fjollet gjort!?
ForumindlægTil eksamen engelsk sproglig A-niveau, kom jeg til at lave både resumé, essay og c-opgave + translation selvfølgelig. Men jeg skulle jo have lavet resume ELLER c-opgave. Vil det trække ned, at jeg har lavet begge? Jeg har jo misforstået opgaven et eller andet sted. -
Karakter beregner til den gamle ordning Alm gymnasiet
ForumindlægHej hvordan beregner man sin karakter gennemsnit ud. Det er den gamle ordning jeg snakker om, og det skal ikke være htx alm gymnasiet.. Er der ikke nogen der kan hjælpe -
Supplering
ForumindlægHej allesammen. Jeg er en student som er overvejende over for at supplere nogle fag, herunder matematik. Men spørgsmålet er hvorvidt der er stor forskel på at supplere på Niels Brock (hhx) eller KVUC (stx), ift. matematikken. Kommer selv fra stx, men måske er der nogle som ved bedre ift. pensum,... -
Niveau
ForumindlægHvad er et D-niveau i gymnasiet nu lige præcis? :-) -
Søger lektiehjælp
ForumindlægTil dansk , matematik og Engelsk -
Halveringstid/eksponential funktion
ForumindlægI begyndelsen af året 1980 deponeres forskellige radioaktive isotoper. Som bekendt aftager mængden af en radioaktiv isotop eksponentielt med tiden. 1) der deponeres 2,00 g af isotopen Sr-90, der har halveringstid på 28 år. a) Hvor mange gram vil der være tilbage af denne isotop i begyndelsen af å... -
økonomi uddannelsen
ForumindlægSkal man være meget god til matematik for at læse økonomi på universitetet? hvor meget matematik er der i undervisningen på uddannelsen? -
Hjælp med ideer til afsluttende projekt
ForumindlægJeg ville bare høre omder var folk der kunne hjælpe lidt med nogle ideer til afsluttende projekt i fysik A til HTX uddannelsen. -
Fysik projekt
ForumindlægJeg skal i gang med det store fysik A (htx) projekt, er der nogen der har nogle forslag til emner. Emnet skal være uden for kernestoffet? mvh SonneAh -
eksamensspørgsmål
ForumindlægNogle som har lyst til at dele deres bud på besvarelserne til fysik A skriftlig eksamen 2009 HTX ? -
Haster!
ForumindlægVil bare lige høre om man skal skrive et specielt antal af tegn/anslag til skriftlig dansk A eksamen på HTX! -
HJÆLP HURTIGT!!
ForumindlægHej Er der nogle der ligger inde med eksamensættet fra Engelsk A i maj 2013 htx? Det ville virkelig være en stor hjælp hvis nogle kunne sende det til mig. På forhånd tak! Sophie Silberbrandt -
Sidste års kemi eksamenssæt?
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med opgavesættet for kemi A på htx? Vil nemlig gerne øve med nogle sæt inden terminsprøverne. -
Sidste års fysik eksamenssæt?
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med opgavesættet for fysik A på htx? Vil nemlig gerne øve med nogle sæt inden terminsprøverne. -
Besvarede eksamenssæt
ForumindlægKan "Besvarede eksamenssæt og vejledende opgaver i fysik" for Htx-A 4/5 2004 skaffes? -
HJÆLP EMNE TIL STUDIERETNINGPROJ.
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med et emne?? MAT-A, Historie A... Den ny reform... Please... Det ville være superrrr lækkert med masser af hjælp! Takker. -
Middeltal - er dette korrekt?
ForumindlægHej alle, jeg sidder og er i gang med en besvarelse til et spørgsmål om grupperede observationer, og er blevet bedt om at komme ind på middeltal. Har vedhæftet et billede af min besvarelse til dét. Jeg er dog i tvivl om det jeg har skrevet er korrekt? Hvis ikke, ville jeg blive virkelig glad hvi...
