Søgning på: matematik a htx 2017. Resultater: 17001 til 17020 af 158493
  • Opstil 2 ligninger og løs dem. A. Tømmerhandel Bøgh tager 36 kr. pr. meter af en slags brædder. De leverer gratis. Tømmermester Birk tager 34 kr. pr. meter f...

    Forumindlæg
    sv
  • Find afstanden i en cirkel

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har en opgaveformulering der lyder: "Opskriv en ligning for cirklen med centrum i C1 og punkterne A og B i periferien.. I opgaven fremgår det foruden, at: c1 (2,39 ; 8,90) A (0 ; 10) B ( 5 ; 9,25) Håber meget, at I vil hjælpe
  • SRP

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive SRP næste år, og er i tvivl om hvad jeg skal skrive om? Jeg skal allerede begynde i sommerferien og læse op til emnet, men ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive om og i hvilke fag. Jeg skal i hvert fald skrive i Matematik A, men ved ikke hvilket andet fag, jeg skal indd...
  • Fjollet gjort!?

    Forumindlæg
    Til eksamen engelsk sproglig A-niveau, kom jeg til at lave både resumé, essay og c-opgave + translation selvfølgelig. Men jeg skulle jo have lavet resume ELLER c-opgave. Vil det trække ned, at jeg har lavet begge? Jeg har jo misforstået opgaven et eller andet sted.
  • Karakter beregner til den gamle ordning Alm gymnasiet

    Forumindlæg
    Hej hvordan beregner man sin karakter gennemsnit ud. Det er den gamle ordning jeg snakker om, og det skal ikke være htx alm gymnasiet.. Er der ikke nogen der kan hjælpe
  • Supplering

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg er en student som er overvejende over for at supplere nogle fag, herunder matematik. Men spørgsmålet er hvorvidt der er stor forskel på at supplere på Niels Brock (hhx) eller KVUC (stx), ift. matematikken. Kommer selv fra stx, men måske er der nogle som ved bedre ift. pensum,...
  • Niveau

    Forumindlæg
    Hvad er et D-niveau i gymnasiet nu lige præcis? :-)
  • Søger lektiehjælp

    Forumindlæg
    Til dansk , matematik og Engelsk
  • Halveringstid/eksponential funktion

    Forumindlæg
    I begyndelsen af året 1980 deponeres forskellige radioaktive isotoper. Som bekendt aftager mængden af en radioaktiv isotop eksponentielt med tiden. 1) der deponeres 2,00 g af isotopen Sr-90, der har halveringstid på 28 år. a) Hvor mange gram vil der være tilbage af denne isotop i begyndelsen af å...
  • økonomi uddannelsen

    Forumindlæg
    Skal man være meget god til matematik for at læse økonomi på universitetet? hvor meget matematik er der i undervisningen på uddannelsen?
  • Hjælp med ideer til afsluttende projekt

    Forumindlæg
    Jeg ville bare høre omder var folk der kunne hjælpe lidt med nogle ideer til afsluttende projekt i fysik A til HTX uddannelsen.
  • Fysik projekt

    Forumindlæg
    Jeg skal i gang med det store fysik A (htx) projekt, er der nogen der har nogle forslag til emner. Emnet skal være uden for kernestoffet? mvh SonneAh
  • eksamensspørgsmål

    Forumindlæg
    Nogle som har lyst til at dele deres bud på besvarelserne til fysik A skriftlig eksamen 2009 HTX ?
  • Haster!

    Forumindlæg
    Vil bare lige høre om man skal skrive et specielt antal af tegn/anslag til skriftlig dansk A eksamen på HTX!
  • HJÆLP HURTIGT!!

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der ligger inde med eksamensættet fra Engelsk A i maj 2013 htx? Det ville virkelig være en stor hjælp hvis nogle kunne sende det til mig. På forhånd tak! Sophie Silberbrandt
  • Sidste års kemi eksamenssæt?

    Forumindlæg
    Er der nogle der ligger inde med opgavesættet for kemi Ahtx? Vil nemlig gerne øve med nogle sæt inden terminsprøverne.
  • Sidste års fysik eksamenssæt?

    Forumindlæg
    Er der nogle der ligger inde med opgavesættet for fysik Ahtx? Vil nemlig gerne øve med nogle sæt inden terminsprøverne.
  • Besvarede eksamenssæt

    Forumindlæg
    Kan "Besvarede eksamenssæt og vejledende opgaver i fysik" for Htx-A 4/5 2004 skaffes?
  • HJÆLP EMNE TIL STUDIERETNINGPROJ.

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med et emne?? MAT-A, Historie A... Den ny reform... Please... Det ville være superrrr lækkert med masser af hjælp! Takker.
  • Middeltal - er dette korrekt?

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg sidder og er i gang med en besvarelse til et spørgsmål om grupperede observationer, og er blevet bedt om at komme ind på middeltal. Har vedhæftet et billede af min besvarelse til dét. Jeg er dog i tvivl om det jeg har skrevet er korrekt? Hvis ikke, ville jeg blive virkelig glad hvi...