Søgning på: naturgeografi eksamen noter. Resultater: 17001 til 17020 af 46824
  • Biologi...

    Forumindlæg
    hey... hvad kan man læse til biologi til 9. klasses eksamen??? sidste år var der mange spørgsmål om global opvarmning og forurening.. hvad tror i "emnerne" blir i år? bare nogle forslag til emner...
  • Biologi og religion

    Forumindlæg
    Hej Jeg har skrevet i biologi og religion, og vil høre om der er nogen som kunne have lyst til at læse min synopsis og give mig nogle gode råd til hvordan jeg skal tackle eksamen. Jeg kunne godt bruge nogle idéer eller råd. Håber der er nogen derude der kunne have lyst. Det ville være en meget ...
  • Tysk mundtlig afgangs prøve. Berliner Mauer.

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal aflevere min tysk synopse til mundtlig eksamen og jeg ved ikke hvilke punkter jeg vil ind på, jeg har om die berliner mauer. jeg ved ikke hvordan jeg skal lave den, er helt lost. HJÆLP HJÆLP!!!! Jeg går i 9. klasse skal jeg så lige sige..
  • Biologi C/B

    Forumindlæg
    Hejsa igen Min studieretning og Ma-A, Ke-A, Fy-B. Jeg overvejer at hæve biologi til B også. Hvor meget tæler det på begge niveauer? Og der er kun en eksamen på begge niveauer ik?
  • info. til eks.?

    Forumindlæg
    Bliver det betragtet som snyd, hvis man tager noget info. (artikler, skemaer, rapporter) fra internettet, putter det på harddisken og så bruger det til eksamen (den skriftlige) ? Altså, man må jo godt have alle midler med. Jeg er bare usikker, vil ikke blive taget for snyd.
  • SIMPELT SIMPELT ang. årsprøve

    Forumindlæg
    Ja imorgen skal jeg til dansk årsprøve men jeg sad og tænkte lidt på, må man selv vælge hvad man vil lave til eksamen, man kan enten vælge, kronik, essay eller litterær artikel?... eller er det sådan at man trækker det? Jeg går i stx 1.g
  • KEMI 0-B

    Forumindlæg
    Hej alle . Jeg skal meget snart begynde at supplere kemi fra 0 til B, bare på et halvt år:( Sååå, jeg undrer mig over om man overhovedet kommer op i både skriftlig og mundtlig eksamen? Eller hvordan foregår det? Hvis ikke, får man så "årskarakterer", som overføres til ens bevis eller hv...
  • Bestå faget mat på b

    Forumindlæg
    Hej, jeg står i denne situation at jeg har afsluttet mat b med karakterne: 00 skriftlig og 02 mundtlig samt eksamens-årsprøve karakter -3. Hvad skal der til før jeg består faget?
  • bestået eller ej

    Forumindlæg
    hej jeg har fået 00 i matematik B i skriftlig samt mundtlig i årskarakter, men fik dog 4 i eksamenskarakter i skriftlig. Ville Faget Matematik nu være bestået, eller skal det læses op som supplerende? det skal lige siges at jeg kun var op i skriftlig eksamen i matematik. håber i kan hj...
  • 9 klasse mundtlig dansk

    Forumindlæg
    Hej hej Jeg skal til mundtlig dansk eksamen 9 klasse og skal op i Pernille af Herman Bang. Min lære har forslået at jeg perspektivere novellen til samfundet idag, nogen der kan hjælpe mig med det. ? Hvordan gør jeg det.
  • Mdt. Fransk forberedelse

    Forumindlæg
    Hej alle derude Jeg har en mundtlig fransk eksamen på mandag/tirsdag. jeg har kigget pensum igennem, så det er der nogenlunde styr på, men jeg ville høre om der var nogen der havde en idé til hvordan man kunne øve sig lidt: måske finde nogle vendinger, lytte til noget fransk? på forhånd tak ;) ...
  • Råd!!

    Forumindlæg
    Hej Allesammen Jeg skal til matematik eksamen uden og med hjælpemidler og jeg ville høre, om nogen af jer har nogle gode råd, tips og tricks eller noget i kunne have lyst til at dele. Mvh en meget nervøs pige
  • "Jeg skulle have været taxachuffør" af Dan Turéll

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg er i gang med at analysere digtet "Jeg skulle have været taxachauffør" af Dan Turéll (til 9. klasses eksamen) men jeg har lidt problemer med hvad temaet og budskabet er. Nogen der kan hjælpe?
  • Hjælp til fysik - Lys og bølger

    Forumindlæg
    Hey, skal op til eksamen her snart. Og jeg er derfor i gang med at lave en disposition/rapport om Lys og Bølger, og ér næsten færdig med den rapport, men ville lige høre, hvordan man kan "perspektivere lys med bølger" Altså hvad de har til fælles, hvis man kan sige det på den måde.
  • Dumpet mat b?

    Forumindlæg
    Hej jeg har et spørgsmål som jeg håber at nogen af jer kan hjælpe mig med at besvare! Jeg kan ikke finde ud af om jeg har dumpet mat b? Jeg fik 02 og 4 i årskarakter, men -3 til skriftlig eksamen. Håber i kan hjælpe:)
  • AT - spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der ved om man må ændre noget på sin synopsis til AT-eksamen? Jeg kan nemlig se, at min konklusion ikke hænger helt sammen, så jeg vil meget gerne ændre noget på den. Anyone?
  • Niendeklasse fysik/kemi afgangsprøve

    Forumindlæg
    Jeg skal op til fysik/kemi eksamen om et par dage, og jeg er ikke helt sikker på hvordan den foregår. Den varer to timer, og jeg ved godt at man trækker et emne og laver forsøg, men hvad sker der ellers i de to timer :)
  • Studie

    Forumindlæg
    hej har lige et spørgsmål.\n\njeg går i 1.g, og jeg afslutter 4 af mine fag i år. \nhvis jeg nu får dårlige års-/eksamens karakter, kan jeg så godt ændre det, på et eller andet tidspunkt?
  • Mediefag

    Forumindlæg
    Nu skal jeg til mediefags eksamen og skal til at forberede redegørelsen for min egen film.. er der nogen der ved, om man skal vise klip eller scener fra sin film og gøre rede for dem, eller skal man gøre rede for hele filmen samlet ? mvh emilie
  • S: mundtlig tysk!

    Forumindlæg
    Halløjsa!Jeg skal op i mundtlig tysk her den 29. maj! (ØV)Er der nogle der har nogle gode "blærerøvssætninger", eller bare gode sætninger man kan fyrre af til eksamen? Jeg har brug for en masse gode råd ! Hjææælp… Ps. Det folkeskole