Almen studieforberedelse (AT)

AT - spørgsmål

08. juni 2015 af fl0werpower - Niveau: A-niveau

Hej. Er der nogen der ved om man må ændre noget på sin synopsis til AT-eksamen? Jeg kan nemlig se, at min konklusion ikke hænger helt sammen, så jeg vil meget gerne ændre noget på den. Anyone?


Brugbart svar (0)

Svar #1
08. juni 2015 af Seshat (Slettet)

Det nytter ikke at ændre i din synopsis, for den er allerede sendt afsted. Det er dog tilladt at sige til eksamenen, at der er noget, man ikke mener hænger sammen. Derefter kan man jo så passende sige, hvad der burde have stået.


Svar #2
08. juni 2015 af fl0werpower

#1- er du sikker på det? Jeg har nemlig hørt på diverse forummer herinde, at man godt må ændre på ens synopsis, fordi det viser at man kan være selvkritisk osv... 


Brugbart svar (0)

Svar #3
08. juni 2015 af Seshat (Slettet)

Det ændrer jo stadig ikke på, at lærerne allerede har læst det. Jeg er dog enig i, at man kan foretage rettelser, men det er jo lige meget, om man skriver det i synopsen, da det jo er en mundtlig fremlæggelse. Det vil jo stadigvæk vise overblik og selvkriticisme, hvis man blot nævner de ting, der er galt med ens synopsis.


Brugbart svar (0)

Svar #4
08. juni 2015 af stinenielsen96 (Slettet)

Du må gerne ændre i din konklusion til din eksamen. Hvis du har fundet ud af noget nyt vil konklusionen jo være anderledes end i synopsen. 


Brugbart svar (0)

Svar #5
10. juni 2015 af johest (Slettet)

Du må lave alt det om du vil, pånær emne og problemformulering - du skal bare sige det til eksamen og forklare hvad du er kommet frem til; det viser jo netop også at du har tænkt over det (har hørt flere der fik topkarakterer selvom de havde lavet rigtig meget om - du skal dog ikke give dem den "nye" synopsis, men blot sige det i fremlæggelsen)! 


Skriv et svar til: AT - spørgsmål

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.