Søgning på: srp engelsk og historie. Resultater: 17001 til 17020 af 43092
-
matematik spørgsmål
Forumindlæget fodboldtmål er 7,32 meter bredt og 2,44 meter højdt. målene er omsætning fra engelske mål hvor målets højde er angiver til engelske fod og målets bredde er angivet til 8 yard. vis ved beregningen at en engelsk for er 0,31. hvordan finder jeg ud af hvad jeg skal skrive for at svare på den. -
Tysk oversættelse, Kan i rette det jeg har lavet forkert? :)
ForumindlægHar aflevering for til imorgen, så det ville være virkelig rart hvis der var nogle der gad at rette mine oversættelser, da jeg ved der sikkert er nogle fejl. Og jeg er ringe til tysk.. 1)Hvem har fortalt faderen historien? Wer hat den Vater der Geschichte erzählen. 2)Vi fortalte bageren hi... -
Oversættelse
ForumindlægEr der en der gider at læse min oversættelse af følgende sætninger og komme med rettelser. 1. Gid alle lærere var så venlige, som han er. 1. I wish every teacher was as friendly as him 2. Det er en meget livlig søster, du har. 2. You have a very vivacious sister 3. Hun følte sig en smule ensom ... -
Hjælp!!! det Haster!!!!!!!
ForumindlægHej:) Jeg har bruge for hjælp til rettelse af den her stil. Den skal retteles for sproge- og stavefejl. Det er en analyse af novellen "D... -
Råd til den mundtlige eksamen
ForumindlægHej allesammen, Jeg afslutter 2. g lige om lidt og skal aflægge eksamen i mundtlig engelsk den 20. juni. Jeg er derfor i gang med at planlægge min læseferie, men udover at få snakket en masse engelsk og opsummeret pensum, så ved jeg ikke rigtigt, hvordan jeg ellers kan forberede mig. Har I nogle... -
oversættelse
Forumindlæghej , nogle som måske kan hjælpe mig med at lave en oversættelse for flg. det engelske ord for nationens berygtede sønner, "hooligan" findes oftes i danske aviser. senest i forbindelse med europamesterskabere i forbold i sverige, hvor engelske fans kom, så de tabte. de drak tæt, tabte ... -
hvordan får man -3?
ForumindlægJeg står endnu en gang i en pænt rådden situation med min sidste eksamen. der er givet udtryk for vi kunne gennemføre eksamen på dansk, men nu en dag før eksamen, har vi fået besked på at gøre det på engelsk. eftersom vi alle har læst på dansk, er det næsten umuligt for os at kende alle termerne... -
hjælp til stil
ForumindlægSidder og skal skrive en lang aflevering om michael jackson på engelsk, er bare rigtig svært for mig er ordblind, og kan bruge så lang tid på at skrive en stil, hvor der er alligevel er masser fejl i. Har snakket med min engelsk lærer, og har lavet en aftale med hende om at det er okay at jeg får... -
Optagelsesprøve (STX)
ForumindlægHej alle Jeg skal snart til optagelsesprøve på STX. Jeg skal op i Dansk, engelsk, matematik og det 4. fag er noget censoren beslutter, når jeg kommer der ude, der er fysik/kemi eller tysk. Er der nogen der ved hvordan det foregår i de forkellige fag? I brevet jeg har modtaget står der at jeg i da... -
Cosinus- og Sinusrelationerne
ForumindlægJeg skal i niende klasse skrive en større skriftlig opgave à la den i 3.g :~) Denne skal skrives i løbet af første halvår i niende klasse, og skal altså afleveres lige inden juleferien, hvorfor forventningerne til denne opgave er stor, idet der forventes at den er er overordentlig gennemarbejdet ... -
Hjælp
ForumindlægJeg har læst en af Karen Blixen historier.... De blå øjne.... Hvad er temaet i den? Hvad skal man lærer af historien? -
Er du en historieekspert? Hjælp!
ForumindlægEr der nogen, der tilfældigvis er ekspert til historie, eller har historie som sin stærke side? -
Tid
ForumindlægHvad hedder den tid historien er skrevet og hvad hedder den tid historien foregår? -
en der kan rette min opgave?
ForumindlægHej hvor kan man finde en historie lærer der ved betaling vil rette min historie opgave? mvh -
Terror!
ForumindlægPlease, en eller anden geni til historie, vær sød og hjælp mig med en historie aflevering om Terror! -
Indledningens indhold
ForumindlægNu har jeg læst lidt rundt på de andre tråde men det står ikk helt klart for mig endnu. I indledningen , skal jeg der skrive min problemformulering? Altså self. ikke i punkter, men sådan i hele sætninger ? Eller er dette lige meget da den jo er vedlagt i forvejen ? -
Obama vs Bush klimapolitik synopsis
ForumindlægHej skal lave en samf synopsis vedrørende obama vs. Bush klimapolitik. har redegørelse på plads, hvor jeg redegør for deres forskellige synspunkter på klimapolitik. men kunne godt bruge noget hjælp undersøglse og diskussion hvis i har nogle forslag?? på forhånd tak!! Hilsen Jonas. -
Eksamen
ForumindlægJeg skal snart til min første eksamen i min tid på gymnasiet. Jeg skal op i engelsk, som ikke lige er mit yndlingsfag. Er der nogen, der har nogle gode tips/råd til mig? -
Skriftsprog?
ForumindlægHej Jeg har har hørt, at hvis man skal skrive "det er" på engelsk, så skal det skrives "It is" i en stil? Er der korrekt, at man ikke må forkorte, når man skriver en stil? -
endelsen s. hjælp
ForumindlægHej. 1. hvordan siger man fx. landets, sønnens osv på eng. 2. hvordan finder man biord i en engelsk sætning. fx.school children travels FREQUENTLY/FREQUENT to other countries tak på forhånd
