Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 17041 til 17060 af 158923
-
Terminsprøver
ForumindlægTil terminsprøve matematik b, bliver der lavet nye eksamenssæt eller er det sygeeksamen fra sidste år eller hvordan. Hvis jeg nu skal være bedst mulig forberedt. -
Spørgsmål 1. Jens Hansen har en bondegård med høns og grise, der tilsammen har 286 fødder. A. Skriv en ligning, som beskriver denne sammenhæng. B. Hvordan...
ForumindlægSpørgsmål 1. Jens Hanse har en bondegård med høns og grise, der tilsammen har 286 fødder. A. Skriv en ligning, som beskriver denne sammenhæng. B. Hvordan kan det beskrives med en graf? HJÆLP! Mangler denne opgave til min aflevering!!!! -
eksamensopgave
Forumindlæghej Er der nogen, der har dansk A skriftlig eksamen HTX for 2007 eller 2008. -
Differentialligning
ForumindlægVed i om man kan komme op i differentialligninger i mat A eksamen på HTX ? -
Eksam
ForumindlægEr der nogen der har facit til bioteknologi A htx eksamssættet. ( maj 2022) -
mængdeberegninger...
ForumindlægHejsahar brug for et bekræftende eller afkræftende svar i denne sammenhæng:Fotosyntesen lyder: 6CO2+6H2O+E-->C6H12O6+6O2.Hvis man har 4,5 mol CO2 og skal beregne de mængden af kulhydratet og oxygenet gør man så ikke således;4,5 mol/6= 0,75 mol4,5 mol/1= 4,5 molC6H12O6= 0,75mol*180,156 mol/g= 1... -
Kan man trække et nummer som allerede er blevet trukket?
ForumindlægHej folkens. Jeg har et spørgsmål mht matematik eksamen. Der er nogle fra klassen som har været oppe til matematik eksamen idag, og jeg skal til eksamen imorgen. Mit spørgsmål er nu; kan jeg trække et nummer imorgen, som allerede er blevet trukket? Håber i vil hjælpe .. På forhånd tak :) -
Hvad gør jeg her? :) Bare lige hjælp mig lidt igang, vil selv lave opgavene! :) Bestem koordinaterne til projektionen af punktet P (6,-1) på linjen gennem...
ForumindlægHvad gør jeg her? :) Bare lige hjælp mig lidt igang, vil selv lave opgavene! :) Bestem koordinaterne til projektionen af punktet P (6,-1) på linjen gennem A (0,-1) og B (3,1). har selv komme frem til : a = 2/3 ved A (0,-1) og B (3,1). a = -3/2 ved P (6,-1) så y = 2/3x-1... -
Jeg vil være kirurg
ForumindlægHejjeg skal i 9. klasse efter sommerferien og vil som overskriften siger gerne være kirurg. Jeg ved der er lang tid endnu, men det er da godt at starte at tænke på det nu. Jeg har læst mange af debatterne herinde og har set at der også er mange herinde der gerne vil læse medicin.Hvilke planer har... -
nye gymnasie elever
ForumindlægHejsa! Et spørgsmål til alle kommende gymnasie elever, hvilken studieretning har i valgt og hvorfor lige den? (-: -
Privatundervisning i Mat tilbydes
Forumindlæg14/7-2011 Går du på turbohold, skal du til matematik sygeeksamen eller ønsker du bare at få repeteret inden det går løs i august igen skal du bare kontakte mig på 22 65 57 69. Jeg har en lang videregående matematikuddannelse og mange års erfaring med privatundervisning på alle niveauer. Mvh Jesper -
MAT LIGNINGER
Forumindlæghej allesammen. er der nogle der kan hjælpe med disse ligninger.? har virkelig svært ved at løse den på trin til trin og kan derfor ikke komme frem til en løsning tak på forhånd -
Vektorfunktioner
ForumindlægHej Matematik ;) Jeg går i 2.R på HTX. Jeg har mat B, men har valgt det op til A næste år. Min lektie til i morgen er at læse et kapitel om vektorfunktioner. men da jeg er ny i klassen, har jeg ikke bogen. Er der nogen der har links til fx: Notater / kapitler / PDF / GoogleBooks / videoer/?? det ... -
Får I skr. afleveringer for i samf?
ForumindlægJeg synes, det går ret sløvt til i samfundsfag. Vi har endnu ikke fået noget skriftligt arbejde for.\nHvad med jer? -
SRP
ForumindlægHej, jeg skal skrive SRP til december. Jeg skal skrive om Babylonien i matematik og historie. Jeg vil meget gerne skrive om noget religionshistorisk, måske med skabelsesmyten, men er ikke sikker på, om det kan lade sig gøre i samspil med matematik A. Håber virkelig I kan hjælpe :) -
Hvilket billede a, b,c eller d viser slut-tilstanden for den illustrerede start-tilstand. Antag at reaktionen forløber helt mod højre.
Forumindlæg2H2+O2--> 2H2O Hvilket billede a, b,c eller d viser slut-tilstanden for den illustrerede start-tilstand. Antag at reaktionen forløber helt mod højre. Jeg har vedhfætet billedet. Hvorfor er det b der er rigtig? -
ikke optaget på studie
ForumindlægHej alle sammen. Jeg bliver simpelthen nødt til at oprette denne tråd, skriver på vegne af min veninde. Min veninde har i år gået på 10. klasse, hvor jeg har gået i 1.g De skulle skrive deres stærke og svage sider osv hvor min veninde havde skrevet at hendes svaghed var tysk og blev derfor ikke... -
funktioner af to variable
ForumindlægHej, er der en der kan hjælpe mig med den opgave jeg har vedhæftet ? -
Skriftlig STX eksamen i morgen! 14-08-2014
ForumindlægHej Jeg vil bare lige nævne at der er skriftlig eksamen i morgen fra 9-14 for dem har taget supleringskursus både i Mat A og B. Grunden til at jeg nævner det, er fordi jeg har set et par gange hvor folk i god tro har hjulpet med eksamensspørgsmål under den skriftlige eksamen. Personligt går jeg... -
En studenterhue
ForumindlægNu er det jo blevet tid til at folk får deres huer, og den evig snak om at den blå HH hue ikke er en gymnasiehue, men en wannabe gymnasieelev hue er så småt begyndt. Hvad siger I? er den blå HH hue ikke ligeså god som den blå "gymnasie"hue... er træt af at blive trampet på i tide og uti...
