Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 17101 til 17120 af 119569
-
Ramt af Old-pest!!
ForumindlægHejsa alle! Som I læse i ovenstående er jeg blevet ramt af old-pesten og skal derfor op i old den 23-06-15. Desværre synes jeg ikke, at min lærer har været så god til at forklare, hvad vi skal gøre til eksamen, hvordan vi griber det ad og hvad der skal foregå til eksamen. Jeg har så kunne læse mi... -
Emne-opdeling på studieportalen
ForumindlægJeg kan se at der oprettet mange indlæg under matematik, så de interessante indlæg forsvinder helt i mængden. Kunne vi ikke have to emner: Elementær-matematik vs. universitets-matematik. Så bliver det mere overskueligt. Eller har I andre alternativer? -
Nogle dygtige eksaminister?
ForumindlægHei allesammen.. Skal til eksamen og ville høre om nogle af jer der klarer jer godt, om i har nogle råd? Og hvordan i gør og fremstår?? Det er de mundtlige prøver jeg bekymrer mig om.... I dansk, engelsk, tysk og matematik. I sprogfagene får jeg ulæste tekster. Nogle gode råd til en god karakter.? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej Er der nogen, der ved hvor man kan finde en form for en pensumliste eller oversigt over hvad man skal kunne til den skriftlige eksamen på b-niveau? -
Vektor regning
ForumindlægNogle der kan hjælpe med af få løst denne her? (Vi må ikke bruge sinus og cosinus osv) Parasailing - En speedbåd sejler 72 km/t og trækker en person i faldskærm efter sig. Speedbåden har retning mod nord, og der er en sidevind fra vest på 10 m/s. Linen, som personen sidder fast i, er 50 meter l... -
tre andengradspolynomier HJÆLP!
ForumindlægBestem for hver af disse fortegn for koefficienterne a, b og c samt for diskriminanten d. -
Rigtig formel?
ForumindlægGælder dette? : hvis: y=b*a^x er: x= ln(y/b)/ln(a) -
Min Fremtid! :O
ForumindlægHej folks, Jeg er i en stor problem :-o Jeg ved ikke hvad jeg skal tage efter 9.klasse? Jeg ved ikke om jeg skal tage 10. klasse eller gymnasium? Jeg synes bare, at det er en svær besluting :/ Jeg har tænkt mig, at være "programmør". Men jeg ved ikke hvad jeg vil tage efter 9. klass... -
Bestem en forskrift..
ForumindlægHej allesammen Tabellen viser sammenhørende værdier af trykket P, målt i Pa og temperaturen t målt i oC. Det oplyses, at trykket, målt Pa, med god tilnærmelse kan beskrives ved en lineær funktion g af t. t 5,0 10,1 29,9 40,0 70,2 90,1 P 231,1 235,1 251,1 260,2 285,1... -
Mediefag C - Eksammen Hjælp!!!!
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp - det haster!!! Hvad menes der med dette? - Valg af formsprog i forhold til genre? Meget gerne et uddybende svar. Jeg ville i øvrigt også hører hvordan eksammen foregår når man skal snakke om sin egen eksammensproduktion, skal man bare snakke generelt om sin film e... -
SRP i biotek og erhvervsøkonomi
ForumindlægNogen der har skrevet SRP i biotek og erhvervsøkonomi? Hvordan gik det? Er det mega svært? -
Jeg har ikke lavet opgaven endu, da jeg er meget i tvivl om det.
ForumindlægI 2005 var antallet af stx-gymnasieelever i Danmark 61112. I perioden 2005-2013 steg antallet af stx-gymnasieelever i Danmark i gennemsnit med 3679 om året. a) Indfør passende variable, og opstil en model for sammenhængen mellem antallet af stx-gymnasieelever i Danmark og antal år efter 2005.... -
Læge
ForumindlægKan man arbejde som læge hvis man har studieretningen samfund på gym. ? -
hjælp til sandsynlighedsregning
ForumindlægEn terning kastes 2 gange, og antallet af `øjne` terningen viser i `første` og andet kast noteres. 2. A angiver hændelsen, at“Det totale antal øjne er lige”, og B angiver hændelsen, at “Begge terninger viser et lige antal øjne”. Angiv hændelsen B som en delmængde af udfal... -
Før reformen
ForumindlægFør reformen, fik man så to karakterer (mdt og skr) i et fag på B? -
Optimering af karakter til kvote 2 AAU
ForumindlægJeg kom desværre ikke ind på min drømme uddannelse medicin, derfor starter jeg på idræt på SDU til sommer :-). Imellemtiden havde jeg tænkt mig at forbedre mine karakterer ved supplering. Er der nogle der ved om man kan gå til eksamenen mere end 1 gang? Således at hvis man får 7 første gang, kan ... -
funktioner af to variable
ForumindlægHej, er der en der kan hjælpe mig med den opgave jeg har vedhæftet ? -
Nogen der ville være søde at lave min mini-SRP for penge?:P
ForumindlægEr der nogen som kunne tænke sig at skrive min mini-SRP for 1000kr eller måske lidt mere? Det er Matematik-Fysik på STX. Vi bruger maple -
mat eksamen 2007
ForumindlægNogen der har eksamenssættet til Matematik A STX 2007, eller blot linket til det... vil også gerne bedet om sygeeksamen hvis det er muligt -
Eksames opgavesæt
ForumindlægHeeYy super søde mennesker... Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig. jeg har brug for besvarelse for opgavesættet- STX Matematik A december 2011og STX Matematik A 18 maj 2011. Udover det kunne jeg også bruge STX Matematik A december 2010, STX Matematik A maj 2010. Håber der er nogle sø...
