Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 17121 til 17140 af 163702
-
Eksamen på b-niveau
ForumindlægHej! Jeg har fysik på b-niveau. I morgen skal jeg til mundtlig fysikeksamen. Jeg har fået 12 i mundtlig fysik og 12 i skriftlig fysik. Hvis nu jeg går hen og får fx 7 i morgen i mundtlig fysik, hvilke karaktere vil så gælde, når min snit bliver beregnet? Håber nogen kan hjælpe mig :) ... -
SRP: Ligninger med flere ubekendte?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe, da jeg sidder og skal skrive SRP i næste uge, men jeg mangler nogle bøger eller gode internetsider! Jeg skal skrive om farvestoffer, lineær regression og lineæreligningssystemer. I Kemi A og Matematik A. Håber i kan hjælpe mig! -
Fay Weldon??
ForumindlægJeg har læst lidt om Fay Weldon og en af hendes romaner : "The life and loves of a she devil" - både på dansk og eng.. Andre der har læst dem?? Noge der har en idé om hende og politik - udover at hun er feminist?? Ville være super at snakke med nogen om det!! Vi snakkes!! -
Oversættelse
ForumindlægJeg skal have oversat følgende sætning: Den ældre dame havde aldrig før tænkt på, at det kunne være spændende med en ferie i udlandet. Min oversættelse er som følger: The elderly lady had never thought of the fact that a vacation abroad could be exciting. Ville dette være en præsentabel oversæt... -
Find og ret fejlen
ForumindlægHej allesammen. Er der en der kan hjælpe mig med denne opgave? Skal finde og ret fejlen, samt med at jeg skal forklare fejlen. - He told that the weather was not very well so she might have to bring an umbrella - I know that he actually is a more noble and proud man than he appears to be . -
Spansk eller fransk?
ForumindlægHejsa :) Jeg skal 15. marts vælge, hvilket 2. fremmedsprog jeg vil have på A niveau (skal gå på HHX international). Tysk er helt droppet, da faget aldrig har sagt mig noget, og jeg endelig heller ikke er så god til det, da jeg har svært ved at skulle bytte sådan om på ordstillingerne. Men jeg els... -
Trækker man altid matematik B skriftlig?
ForumindlægHej Trækker man altid matematik på b niveau? Jeg har det på B, og jeg er i tvivl om jeg egentlig 100% kommer op, da jeg synes, at der er mange klasser der kommer op? -
Tysk eksamen
ForumindlægHej ! jeg er ved at forbedre mig til tysk eksamen , men jeg er lidt nervøs for at jeg ikke har øvet mig på det jeg skulle.. Kan I give mig nogle råd på hvad det ville være bedst at øve sig på, op til eksamen ? På forhånd tak !! :D -
talepapir
Forumindlæghvor langt må et talepapir være? -
To eksaminer på samme dag?
ForumindlægHej. Universitetet planlægger jo eksamensdatoerne sådan at en studerende ikke skal op i to af sine fag på samme dag. Men det virker kun ved obligatoriske fag. Hvad hvis en bestemt studerende har taget et valgfag på fx et andet fakultet eller institut, og disse to eksaminer (et på det andet insti... -
Er der eksamen på uni?
ForumindlægMin titel siger det hele..:! -
referat
Forumindlæghvordan skriver man et godt referat på engelsk? :) -
spørgesmål vdr bil.
ForumindlægHej jeg vil gerne spøger om hvad det hedder når man (bakker en bil) på Engelsk. tak. -
Terminsprøve
ForumindlægHej alle, Nogle der ved hvor de tyske og engelske terminsprøver ligger henne? -
Engelst tekst
ForumindlægHej! Jeg har fået en opgave i engelsk hvor jeg skal skrive om mig selv. Min fortid, nutid og fremtid. Gider du måske at kigge og rette Mange, mange tak på forhånd About Me My name is ---. But my family call me ----. I was born at ---, and I am --- years. I was born in the cultural capital ... -
Dumpe STX?
ForumindlægJeg står nu i den situation at jeg muligvis kan få 00 i skr. Mat B. Jeg får 4 i mundtlig, men er stadig nervøs. Hvad vil det få af konsekvenser? Mit snit er ganske fint og jeg er i midten af 2.G og får okay karakter, men et 00 i skriftlig mat, vil jeg ikke kunne komme ind på vidergående uddanne... -
Bevis af sinusrealetation.
ForumindlægHey guys. - Jeg skal op i mundtlig matematik meget snart men der er noget jeg ikke helt forstår Hvordan kan det være at følgende gælder: SinA/a = SinB/b <=> a*b*sinA/a = a*b*SinB/b Hvordan kan vi ligepludselig få dette udtryk a*b*sinA/a = a*b*SinB/ b ? -
hf?
ForumindlægHalløj!! Som I kan se i overskriften, så handler dette indlæg altså om HF, da jeg vil få opklaret noget, jeg har siddet og tænkt over. Det jeg egentlig undrer mig over er, om man egentlig godt kan både få: engelsk A - Matematik B - 2. fremmedsprog B på HF?? - eller bliver man simpelthen nø... -
1. standpunkt i 2g
ForumindlægHEJ Vi får snart 1. standpunkt i 2g og vil bare høre noget fra jer. Jeg har allerede en fornemmelse at det ikke bliver fantastisk godt altså karakterne, men det jeg har gjort indtil videre var at fokusere på min B-fag meget mere end A-fag, da det er det jeg afslutter i år, og jeg vil jo altid ku... -
Frost at midnight
ForumindlægHej Alle Håber i vil hjælpe mig, jeg har fået en opgave der lyder jeg skal skrive en gammel digt om til en måde så det lyder mere so det engelsk man skriver på i dag. Jeg har prøvet lidt men håber på en af jer kan hjælpe mig videre. På forhånd tak. Therefore all seasons shall be sweet to thee, ...
