Søgning på: historie noter 9 klasse. Resultater: 17121 til 17140 af 62610
-
Nu skal det stoppe!
ForumindlægHejsa. Tror ikke at jeg (håber ikke) at jeg er den eneste, som mener, at forvetningerne til folkeskoleelever er så vildt høje. Jeg har altid været godt med i alle fag, (og er stadig), specielt i matematik og dansk, men alligevel synes jeg, at det er for åndssvagt. Elever får depressioner, lav... -
Mat 8 Test
ForumindlægHej jeg skal op til en mat 8 test imorgen.Er der har været op til før. Vil gerne gerne være klar til testen imorgen -
ferie fra gym?
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at vide hvor meget fravær man kan få på en hel uge? jeg har ca. 37 timer om ugen.. jeg er blevet tilbudt at komme ud og rejse i en uge, og det giver som bekendt fravær, men kan man på nogen måde undgå dette fravær? med en lægeerklæring eller lign.? På forhånd tak -
Oprettelse af Fysik A?
ForumindlægHola folk. En af mine veninder går nu i 2.g, og så vidt det ser ud lige nu er der kun 3-4 der har valgt fysik A til næste år hos dem. Har hørt noget om at netop et fag som Fysik A SKAL oprettes, da det er adgangsgivende til så mange videregående uddannelser... Noget folk ved noget om? Eller ka... -
Disposition - Emner?
ForumindlægSidder og laver min Dispositon til Mundtlig engelsk FSA og kom så til at tænke på de forsellige emner . Jeg er lidt løbet panden mod en mur, har intet emne at skrive om! Vil finde et godt emne der samtidig er intresandt, Har i nogle forslag ? -
Lærervikar hvordan?
ForumindlægHejsa :) Jeg har tænkt lidt på at være lærervikar her efter sommerferien. Er der nogen der ved hvordan man bliver det? altså ved skal man kontakte osv? -
Opgave om trekanter
ForumindlægHej, jeg sidder fast i et par opgaver om trekanter, hvis der er et par klogehoveder som gider at hjælpe, takker jeg. Opgave 1 Find arealet af trekant ABC, når a=12 og ha=7 Opgave 2 Find d i trekant DEF, når arealet af trekanten er 24, og højden fra D er 8. Opgave 3 En 6,5 m lang stige står ... -
Karl Marx
ForumindlægJeg er i gang med at læse op på noget Karl Marx, og jeg ville lige se an, hvorvidt jeg har fat i den rigtige ende. Marx`s syn på religion - Religion er opium for folket. Den bruges til at holde folk i politisk passivitet og hindre folk i at blive selvstændige, tænkende individer. Religionen var e... -
eksamensresultat
Forumindlægsynes I at en studentereksamen med et eksamensresultat (det endelige gennemsnit) på 9,2 er godt...eller for lavt? -
Introaktiviteter á la navnelege etc.
ForumindlægHejsa.. Nu begynder det nye skoleår jo snart og jeg skal med 2 kammerater være kontaktelev for de nye.. Vi har lige fået at vide, vi skal fylde to timer ud med diverse navnelege o.lign. Da to timer er noget mere end vi havde regnet med ville jeg høre om der var nogen herinde, der havde nogen e... -
Saturn = Solen
ForumindlægHej alle. Jeg er en pige på 12 snart 13, som har fået et spørgsmål som kræver matematik!! Jeg skulle finde hastighederne på en planet (saturn) og hastigheden på solen. Bagefter skulle jeg finde forskellen. Saturn = 34.697 km/t (omløb) Solen = 220 km/s (om mælkevejen) Jeg har fåe... -
printlist
ForumindlægHvordan laver man en metode, således man får en list over de forskellige oplysninger. (Det er i bluej). -
Tips. ??
ForumindlægJeg skal skrive en evaluering om de sidste to måneder fra dette skoleår. Men hvor meget skal man skrive og hvad er vigtigst at have med ?? -
Endnotes i to kolonner
Forumindlægjeg bruger pakken endnotes til at lave slutnoter. er det muligt at sætte \theendnotes i to kolonner/spalter? typisk er det bare en henvisning til en side i en bog, fx "Se s. 45 i [2]", det fylder ikke så meget. -
Skrive AT-synopsis sammen?
ForumindlægMå man gerne skrive AT-synopsen sammen? -
LILLE engelsk tekst...
ForumindlægHej! Ville bare høre om der er nogen der vil rette en lille engelsk tekst jeg har skrevet? :) Vedhæfter den ikke, da den bliver tjekket for snyd. Skriv MEGET gerne hvis i vil rette! ;) På forhånd, tak. -
mundtlig matematik
Forumindlæghejsa Hvordan forbereder man sig bedst til mundtlig matematik B eksamen ? jeg er ikke vant til at gå til mundtlige eksamner, så har ikke rigtig noget erfaring der. -
HJÆLP SKRIFTLIG DANSK ÅRSPRØVE
ForumindlægSkal til 1.g skriftlig dansk årsprøve på mandag... Er der nogen der kan fortælle hvordan det forgår? Får man forskellige emner man kan skrive om eller ? Og er det essay, kronik og ? -
Bolsjevikker indsætter?
ForumindlægEr det en socialistisk eller en kommunistisk styreform bolsjevikkerne indfører? på forhånd tak -
Potens
ForumindlægHvordan løser jeg sådan en opgave?
