Søgning på: srp engelsk og historie. Resultater: 17121 til 17140 af 43092
-
En der kan hjælpe med rettelser?
ForumindlægJeg søger en venlig sjæl, der måske har lyst til at rette mit engelske essay igennem. En der er interesseret? :-) -
MoLlY NeEd HeLp:(
ForumindlægHejsaJeg skal til at skrive en dansk essay...Nogen der kan fortælle mig en gode måde at skrive essay på..hvordan skriver man et essay? samt hvad der skal indgår i et essay?Også li en ting til: må essay gerne fylde meget?MoLlY SaYs ThAnKs...:0) -
Koranen! HJÆLP..
ForumindlægHej alle sammen! Vil nogle af jer være søde, at svar på disse spm: - Hvorfor misforstår mange koranen? - Hvad kan være grund til, at folk tolker koranen på sin egen måde? - Hvad kan man risikere, hvis man tolker koranen forkert? - Jeres egen personlig mening om det Jeg håber på, at... -
En god bog
ForumindlægHay Er der nogen af jer som lige eller tidligere har læst en rigtig god bog, helst med en god forfatter, vil jeg meget gerne høre fra jer.Jeg læser selv Herman Bang og Hans scherfig, så deres bøger skal det ikke være...Kom med en god tip..../Hilo -
Litterær artikel
ForumindlægHey folks! Nogen der ku hjælpe med at forklare mig hvad en litterær artikel er!? Lidt om opbygning; starten, titel... osv.. tak;) -
Aigide
ForumindlægHej, Hvad er en Aigide? Sådan som jeg forstår det er det en form for våben Athene har - men hvad er det mere præcist? :) -
Tysk Hjælp!
ForumindlægEr der nogle som er sød, at hjælpe mig med en rettelse, af følgende: Zuerst waren das verliebte Paar, Willie und Robert in Zurück in der Schweiz gewesen. Robert hat zusammen mit seinem Vater Mendelsohn eine Organisation, die falsche Pässe herstellt. Willie ist nicht ein Teil des Organisation, a... -
STX Studieretning og gymnasiumvalg
ForumindlægHej Alle Til sommer skal jeg videre fra folkeskolen til STX, men desværre jeg problemer med at vælge min studieretningen. Jeg har på det nuværende tidspunkt et karaktergennemsnit på 10,6, og attrår at viderelæse til til medicin på Universitet. Jeg er forvirret omkring A-B-C fag, derfor ønsker... -
Induktiv, deduktiv.
ForumindlægJeg skal lige være sikker på jeg har forstået det rigtigt. (Vi skal bruge metoderne udfra litteraturhistorisk) Deduktiv: tager litteraturhistorien og går i dybden med teksten og finder træk fra den periode. Induktiv: tager udgangspunkt i teksten og finder eksempler på hvilken periode det kan st... -
Færdiggøre HTX eller skifte til HHX
ForumindlægHEJ Folkens :) Jeg er stødt på et problem :/ jeg går nu på HTX i 1.g og afslutter snart 1.g her til sommer, Men jeg er nu blevet mere interresseret i innovation og virksomhedsdrivning :/ Så jeg ville spørge, hvad i synes er bedst. Jeg synes ikke HTX passer til mig. Ville det være spildt ... -
Beregne snit!!!!!
ForumindlægHej. Hvilken hjemmeside/program/regnemaskine er bedst til at beregne snit på HHX? Jeg har selv prøvet at regne det ud, og har samtidig anvendt Lectio's, karakterberegner.dk og mitsnit.dk, og alle giver noget forskelligt. Ved i iøvrigt hvilken bonus der er tale om på LEctio, der hvor... -
HTX og STX hvad er forskellen?
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål som lyder som overskriften: Hvad er forskellen mellem HTX og STX?? -jeg har tænkt mig at tage en naturvidenskabelige studieretning, og gå på stx, men min fysik lærer anbefaler mig at gå på htx hva synes i ? -
"Wie" og hvor udsagnsordet skal stå i sætningen
ForumindlægHej. Skal udsagsnordet stå sidst i sætningen, når der står "wie" (hvordan)? For eksempel: Man bekommt zu wissen, wie es ist eine Freundin während des Krieges zu haben Der Text zeigt, wie man während des Krieges soll in Furcht leben, wenn Familien und Freunden in Gefahr sind. -
*** I NEEED HEEELP***
ForumindlægHej Nogle der lige gider at hjælpe mig?? Please.. jeg vil bare have et klart svar på disse spørgsmål, so jeg er ret i tvivl i…1. Hvad var grunden til at Danmark blev besat ?2. Hvad er Rigsdagsvalgene for noget?3. Støttede Danmark Tyskland under besættelsen?? For at undgå mere ødelæggelse?4... -
9 Klasse Noter
ForumindlægHey..!Jeg Skriver Fordi at jeg ikke har nogle Noter til Fysk AfgangsPrøve i 9 Klasse Så jeg ville høre om i havde nogle..? Håber i har..! Min Mail er : [email protected] Ellers Skriv hvor jeg kan finde dem..!På Forhånd TakkeR..!Christian -
shi'itisk islam?
Forumindlæghvad betyder Shi'itisk islam? -
hjælp til at få rette min stil
Forumindlæger der nogle der vil rette min stil: Kære Morten Det er efterhånden længe siden vi har skrevet sammen, så jeg ville lige skrive om hvordan jeg havde det, fordi der er sket en del forandringer i mit liv siden sidst, vi var sammen. Her i sommer var jeg tre uger i henholdsvis Makedonien og Albanie... -
Hvad skal jeg vælge?
ForumindlægHejsa! Jeg har læst at for at blive universitetslærer skal man have uddannelserne: Stx/hf/hhx/htx (3 år) Kandidatgrad fra højere læreanstalt (5 år) ph.d.- uddannelse eller tilsvarende niveau (normalt 3 år) Men hvad er "Kandidatgrad fra højere læreanstalt" og "ph.d.- uddannelse e... -
:( Hvor meget betyder de afsluttende C fag i 1.g?
ForumindlægHej.. Har haft en skidt dag... Hvor meget betyder årskarakterene i 1g, altså de fag jeg har afsluttet, C-fagene..? Har lige logget på lectio og set følgende: ''Karaktere på eksamensbevis'' Matematik C mdt 00 Matematik C skr 00 Fysik C 00 Biologi C 00 Samfunds... -
Homo Faber!!
Forumindlæger der nogen, som har nogle homo faber noter liggende! ville meget gerne ha' fingrene i dem(: på forhånd tak!
