Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17141 til 17160 af 42938
-
sygeeksamen
ForumindlægJeg har min aller sidste eksamen i morgen og jeg er syg. Jeg skal til sygeeksamen i august måned, men skal jeg tage min hue på og køre i lastbil med mine klassekammerater her i slutningen af måneden?(selvom jeg ikke er blevet student) Eller skal jeg bare vente med at tage min hue på til august... -
Krav til gym
ForumindlægHel folkens Har lidt af et mærkeligt spørgsmål, men vi ved alle at man skal have over 5 i snit i standpunkt, og 5 i eksamens snit for at komme ind på gym. Jeg har en snit på 11.2, og det er jeg meget glad for, men jeg er bange for at jeg klarer mig ret dårligt i eksamenerne, så lad os så sige at... -
Forstår ikke billedet? HDL-kolesterol
ForumindlægHej jeg skal snart til AT-eksamen i biologi og dansk. Mit emne handler om HDL-kolesterol Jeg har lige set dette billede på nettet, er der nogle der kan oversætte dette til dansk? Fordi jeg forstår det ikke også selvom jeg har benyttet diverse oversættelsesprogrammer. Det kunne være rart, hvis d... -
18 års fødselsdag
ForumindlægHej allesammen. Dette indlæg har INTET med skolen at gøre. Jeg skal snart til min bedste venindes 18 års fødselsdag, og jeg vil gerne gøre noget særligt ud af det. Hun holder privatfest på et diskotek, og jeg kunne godt tænke mig at lave lidt fis med hende. Har I nogle gode ideer? :D -
ideer til et udsagn for argumentation
ForumindlægJeg skal vælge ét af nedenstående udsagn og argumenter enten for eller imod, og det skal fylde en side. Hvad synes i, at jeg skal vælge, tror nemlig ikke, at det bliver mere end en halv side. 1. Skoleekskursioner bør afskaffes 2. Der bør indføres månedlige prøver i alle fag 3. SU’en bør nedsætte... -
Matematik, dansk og engelsk
ForumindlægGodaften Jeg ønsker at vide, hvor mange timer man har i de følgende eksaminer i disse fag: dansk, engelsk og matematik. PS. det skal være for elever på HTX. -
Afhængighed - politiske og økonomiske tiltag
ForumindlægHej derude. Jeg sidder med en opgave, hvor jeg er gået helt kold. Jeg har fået et faktum der lyder følgende: Vurder og overvej hvilken økonomiske og politiske tiltag der kan mindske afhængigheden for et uland globalt? Vil det her være relevnt her og gå ind og påpege konkurrenceevnen som det... -
Hjælp med klage!
ForumindlægHej alle, Det her er nu anden gang jeg får afvist min klage, da rektor synes at den er grundløs. Han siger at jeg ikke argumenterer ud fra din eksamenopgave men ud fra tidligere præstationer, og det er ikke et fyldestgørende klagegrundlag. Hvad gør jeg galt? Kan I hjælpe mig? Her er klagen: På b... -
Hjælp!!! det haster
ForumindlægHej. Er der nogle der vil være flinke med at rette noget fransk for mig? Det ville jeg blive virkelig glad for. Der er nok nogle fejl i, jeg har gjort mit bedste. Den skal bare rettes. : Je vois souvent la télévision, mais yeasterday i dident regarder la télévision, j'étais becourse nettoyer... -
Har været elektriker i 10 år, og overvejer Maskinmester uddannelsen.
ForumindlægJeg har allerede en Matematisk studentereksamen fra før verdengik af lave, så alle de fag der kræves på skolen har jeg på A niveau. Da jeg har en del tid til overs på mit nuværende job, så kunne jeg godt tænke mig at vide, om der er et sted hvor jeg kan downloade tidligere opgaver fra eksamen, s... -
Vurdering af stil FSA 2005
ForumindlægHeyJeg har jo været op til skriftlig dansk FSA som alle andre 9. klasser har! Jeg ville blive glad, hvis nogen kunne læse den igennem og komme med en vurdering af den!Opgaven var med i FSA hæftet maj-juni 2005, nr. 2:Et skibsforlisForestil dig, at du er journalist på en avis, som planlægger en ar... -
Lektier i juleferien?
ForumindlægPlejer man at få lektier for i juleferien?Jeg siger ja, min ven siger nej ("det er jo jul..."). -
3g's opgaver
ForumindlægHvordan er det gået med 3g's(og 2hf's for den sags skyld) opgaverne i det danske land? Selv fik jeg 10 i engelsk om Hamlet -
Tilkaldevikar - nogle fifs?
ForumindlægHej Jeg har nu i et stykke tid (en måneds tid) søgt tilkaldevikarjobs på forskellige folkeskoler. Dog uden held. Er der nogle, der har noget erfaring med tilkaldevikarjobs, og kan sige, hvordan I fik jobbet? Det jeg hidtil har gjort er, at tage kontakt til nogle skoler - ganske uo... -
KRISTENDOM SPØRGSMÅL?
Forumindlægkunne ikke finde emnet ''kristendom''.. men er der nogle der ved hvilket emner man skal kunne til eksamen? - helst så mange som muligt.. tak på forhånd (: -
Oversættelser generelt
ForumindlægNår folk indsætter oversættelse i forum til retning i engelsk, tysk eller fransk, som er fyldt med fejl, er det så korrekt at rette dem til perfektion?SP er jo, som så ofte sagt, ikke en side hvor folks lektier bliver lavet. -
Forberedt
ForumindlægKan man nå et punkt hvor man er FOR forberedt til eksamen? Når man skal til eksamen, er det så en god ide at læse meget stof udover det man har lært i timen? osv. -
Undren
ForumindlægHej, Hvad er det helt præcis der menes, når SRP karakteren bliver vægtet med 2? På nuværende tidspunkt står der 9 eksamenskarakterer på mit eksamensbevis og mit nuværende snit er 7,7. (69/9 = 7,7). Det er alle karakterer på c-niveau og bliver derfor vægtet med 1, så min udregning er vist korrekt,... -
OPTAGELSESPRØVE
ForumindlægHej allle Jeg skal til optagelsesprøve imorgen, i Fysik, dansk, engelsk, og matematik, mundlig. Har i en idé om hvad de kan spørg om. Heeeeeeelp me please!!! -
Sig op fra arbejde
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lige et spørgsmål der handler om mit fritidsjob. Hvis man skal sige op fra et fritidsjob i et supermarked. Hvad kræver det? Mundtligt opsigelse eller skriftlig?
