Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 17141 til 17160 af 176853
-
(Mundtlig dansk) tidligere eksamens tekster
ForumindlægHejsa...Er der nogle, som har været oppe i dansk til studentereksamen?- Hvilken tekst var I oppe i? Forfatter? etc.Det ville være en stor hjælp, hvis man kunne forberede sig lidt... på nogle eksamenstekster - også måske være heldig, at trække den! -
Synopsis - ret til evalueringi inden eksamen?
ForumindlægJeg har skrevet og afleveret min synopsis i marts. Mit spørgsmål er om man egentlig har ret til at få en evaluering/kritik af den synopsis man har skrevet af en af de pågældende lærere man har haft? -
AT-eksamen imorgen, analyse af tekst
ForumindlægHej derude, jeg håber virkelig på noget hurtig hjælp, jeg skal have analyseret denne tekst ud fra et religions perspektiv, og det er om mekkaen, nogen som kan hjælpe? jeg har om rejsen til mekka pilgrims rejser TEKST 27: Arafat-bonnen RaheelAsghar, en dansk muslim, er med sinfamilie på valfarts... -
Eksamen i Dansk - I østen stiger solen op
ForumindlægJeg skal op i I østen stiger solen op om 2 uger og jeg ved endnu ikke hvad miljøbeskrivelsen, sproget, samspillet meller sprog og handling er og salmens fortælling? Kan I eventuelt hjælpe??? -
Samfundsfag synopsis - 9 klasses eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal lave en synopsis i samfundsfag om demokrati. Og har valgt "Demokrati i danmark" som mit underemne. Jeg har aldrig lavet en synopsis i samfundsfag og ved derfor ikke hvad den skal indholde. Er der en der vil være en lifesaver og hjælpe?:) Tak på forhånd :)) -
Universitets studerende til eksamen, me like!
ForumindlægDa 24 timers forberedelse i naturgeografi gør det mig muligt at få hjælp/rådgivning mm. af såkaldte eksperter. Og jeg efterlyser i den forbindelse en person med større viden inden for faget naturgeografi (jeg har faget på b- niveau), der kan hjælpe mig den nødvendige tid. Løn efter nærmere aftale... -
Mndt. eksamen? oversættelse af 1 sætning?
ForumindlægHej! Håber, der er en som lige vil hjælpe mig lidt.. en sætning. Vil De være sød at omformulere dit spørgsmål/ det? Har siddet og leget lidt med den, men er nok ved at blive for træt, synes i hvert fald ikke resultatet er tilfredsstillende. Men det er nok en sætning, som er meget god at kunne ... -
Tysk Eksame 24 timer noter
ForumindlægHej nogen der har noter til teksten . Spuck vor ihr aus -
Dansk eksamen. Hvad synes i om mit valg?
ForumindlægHej Jeg har trukket "den moderne novelle" i fordybelsesområde i dansk. De to noveller jeg skal perspektivere til er "Sheila og elefanterne" af Jesper Wung Sung og "Nørreport" af Katrine Marie Guldager. Jeg har valgt "Sammenstødet" af Katrine Marie Gul... -
Samfundsfag B eksamen - ideologier og partier
ForumindlægHej alle sammen. Jeg mangler lidt hjlælp til en problemformulering og evt. problemstillinger inden for emnet ideologier og partier? Mine bilag omhandler meget om SF's knockout og Enhedslistens fremgang efter sidste valg. Derudover er der 2 meningsmålinger fra Januar 2014 og maj 2014 og enhed... -
Et godt produkt til historie eksamen om Danmarks besættelse
ForumindlægEr fuldstændig færdig med min præsentation og det hele, men jeg har absolut ingen kreativitet til at finde på et produkt, nogen ideer? -
Beregn mængde a mol der tilsættes
ForumindlægHej opgaven lyder således: Hvor mange mol NaOH skal der sættes til 1,0 L af en 2,0 M eddikesyreopløsning for at lave en pufferopløsning ved hver af følgende pH-værdier? a) pH = pKa b) pH = 4,00 c) pH = 5,00 Hvis jeg bare får hjælp til opgave a, skal jeg nok selv finde ud af de to sidste. Je... -
Bestem a,b,c og d.
Forumindlæghttp://gyazo.com/52e1eb857228d4873e93687619cb5a47 Opgaven er beskrevet i linket. -
Bestem værdierne for konstanterne a og b
Forumindlægjeg har problemer med den her opgave og kunne godt bruge noget hjælp. der må bruges hjælpe midler -
Mundtlig eksamen plasticsolen, michael strunge
ForumindlægHej skal til mundtlig eksamen i PLASTICSOLEN og sidder helt fast. Er der nogle der evt har været oppe i digtet eller kan hjælpe mig ift noter -
Dumpe AT eksamen - student eller ej?
ForumindlægHej. Mit snit er relativt højt, men hvis jeg dumper AT eksamen i 3.g, bliver jeg så stadig student? -
(1+ry) (1+rx)^a
ForumindlægHej jeg har en rapport for, der omhandler emnet potensvækst. Jeg er i tvivl om hvad (1+ry) (1+rx)^a betyder, og hvordan man forklarer formlen. Tak på forhånd -
SRP om dødsstraf - Samf og eng A
ForumindlægHey allesammen! Jeg har valgt at skrive om dødsstraf i SRP. Mit fokus i opgaven vil lægge på at sammenligne de forskellige retssystemer i USA og at analysere "Dead man walking".. Er der nogen som har erfaringer med emnet som jeg kan drage nytte af vil jeg meget gerne høre, og hvis i... -
isolering a variabel, en tricky en :P
Forumindlæghvordan løser jeg for v i 625 = (1/180)*Pi*v -sin(v) problemet er at der er både et led med v og sin(v) :S -
a^3+2x-1 har et nulpunkt - hvorfor?
ForumindlægFunktionen lyder x^3+2x-1 har et nulpunkt - hvorfor? tak :)
