Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 17141 til 17160 af 48240
-
Integration
ForumindlægHey people (: - Jeg skal snart skrive et projekt om integration, der skal jeg have to fag inddraget. HAr valgt samfundsfag og religion. Mange mener at det er svært at integrere indvandrere, hvilket er rigtigt nok på en måde. I religon ved jeg ikke helt hvordan jeg skal inddrage det, jeg havde t... -
Bliver jeg mon optaget????
ForumindlægHej, jeg hedder Kasper. Blev student juni 2012 og er nu igang med mit sabbatår. Min plan er at begynde på en videregående uddannelse efter sommererien i år. Vil gerne ind på Århus Universitet og læse Engelsk og Europastudier, men er ikke sikker på hvor stor chancen er for at jeg bliver optaget?... -
Bestemmelse af vinkel mellem planen og linjen (Analytisk geometri i 3D)
ForumindlægHej, jeg har følgende problem som jeg har prøvet at løse: Det svar der står i facitlisten til opgaven er 50.6 -
ITU
ForumindlægHej.. Jeg er snart færdig med andet hf og overvejer at tage på ITU men hvad er det jeg skal søge der.. Er det som bachelor første omgang ?? Jeg ved hellere ikke noget om adgangskrav men min lærer sagde at en fuld hf vil give adgang til ITU og han sagde at jeg ikke havde problemer med at komme in... -
Hvornår får man skr. ex. tilbage?
ForumindlægHej med Jer...Da jeg er ved at være pænt utålmodig mht. skr. karakterer i dansk osv., ville jeg lige høre om der er nogen af Jer der ved noget om hvornår man kan forvente at få disse karakterer "offentliggjort"...?Det må da vel nødvendigvis ske inden ens sidste ex. ikk'? -
HF - enkeltfag
ForumindlægHej På Hf-enkeltfag , er naturgeografi så obligatorisk ? -
kam man få -3 i mundtlig?
ForumindlægHEJ folks. kan det virkelig passe at man kan få -3 til mundtlig eksaminer på gymnasiet? og hvad kræver det? vh Mig -
MAT A - HTX
ForumindlægHej, jeg er lidt usikker på detaljerne indenfor mundtlig eksamen i matematik A på HTX. Er der nogen der kunne være venlige og forklarer, hvordan eksamen forgår? Tak for hjælpen! -
Forberedt
ForumindlægKan man nå et punkt hvor man er FOR forberedt til eksamen? Når man skal til eksamen, er det så en god ide at læse meget stof udover det man har lært i timen? osv. -
Skriftlige karakterer - hvordan er det gået?
ForumindlægHej alle Er der nogen der har fået de skriftlige karakterer endnu?Venter stadig spændt på mineHvordan er det gået jer? -
Masseenergi
Forumindlæghttps://imgur.com/a/mg4i0hb Atommase i start= 4*Hydrogen=4*1,008=4.032u u=1,492419*10^-10 J Burde jeg ikke få den samlede masseenergi ved at sige 4*1,492419*10^-10 J eller hvor er det at det går galt? -
uddannelsesønske
ForumindlægHej allesammen Jeg skal til at starte på gymnasiet, men fik at vide at jeg muligvis ikke er uddanbelsesparat. Jeg hørte at man gymnasiet kigger på ens karakter og laver en revurdering. Altså omkring uddabnelseaparatheden. Hvis gymnasiet er enig med Uu vejleder... -
hjælp til atrette mine fejl?
ForumindlægHej kan i hjælpe med at rette mine fejl så teksten bliver helt korekt osv (: her er den: 1 South Africans love almost all sport activities rugby, cricket and football being the most popular sports. There are more than 400 golf courses in South Africa. Rugby in South Africa The Danie Craven Muse... -
Valg af 4. A-niveausfag
ForumindlægHej med jer Jeg står i den situation, at jeg nu skal vælge et fjerde fag på A-niveau. Jeg er under den nye reform og er på studieretningen Mat A, fysik B, kemi B. Jeg kan vælge at opgradere enten fysik, kemi, engelsk eller tysk til A-niveau, men jeg aner virkelig ikke, hvad jeg skal vælge. Jeg ha... -
Energi
ForumindlægEnergi til opvarming af is Jeg skal vel ikke bare bruge Q=m*cp*deltaT Jeg får også angivet enthalpi -
Krav Til At Blive Psykolog???????
ForumindlægJeg skal til at vælge en studieretning på gymnasiet. jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge men jeg har tænkt på denne sammensætning: Matematik A + Kemi A + Fysik B. + Psykologi C (valgfag da skolen ikke kan tilbyde andet) + Tysk B + Musik C Hvilke fag skal man have på hvilket niveau for at... -
Ændring af studieretning
Forumindlæghej, jeg skal til at starte i 1.g i morgen og er meget spændt på det hele, men glæder mig også rigtig meget. der er bare en ting jeg hele tiden tænker på....! Jeg har valgt en studieretning der hedder Kemi A + Matematik A + Fysik B og jeg ville faktisk have ønsket at jeg havde valgt: Bioteknologi... -
MEDICIN/FARMACI OG FARMAKOLOGI?
ForumindlægJeg skal snart til at vælge videregående uddannelse, da jeg gerne vil starte direkte efter gymnasiet. Jeg er interesseret i naturvidenskab og har Matematik A, Fysik B og Kemi B, og jeg synes især at kemi er spændende. Derfor vil jeg gerne have et job hvor jeg kan udvikle medicin og jeg har derfor... -
Volumberegning
ForumindlægHej derude Er der nogen af jer, der kender beviset for volumberegning af et omdrejningslegeme omkring x-aksen? Eller evt. nogen hjemmesider, hvor beviset bliver gennemgået? Det ville være en kæmpe hjælp for mig, da jeg skal til eksamen i det d. 13. december :( -
Supplering
ForumindlægHej Når man supplerer kommer man først op i en mundtlig eksamen eller skriftlig? :-) Skal rejse d.11/8 og vil gerne supplere fysik B, men er bange for de mundtlige eksamener er efter de skriftlige. Og hvordan er det med kun mundtlige eksamener? Kan man regne med man kommer op før, da der ikke ...
