Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 17141 til 17160 af 119569
-
Faglig suppleringskursus på VUC
ForumindlægHej alle ;-) Jeg har lige et spørgsmål. Jeg går i 3.g på STX og afsluttede engelsk B sidste år. Næste år, når jeg er blevet student, overvejer jeg at opgradere engelsk til A-niveau. Mit spørgsmål er da, om min afsluttende karakter/eksamenskarakter SKAL tælle med i mit samlede gennemsni... -
Hjælp...
ForumindlægSkal oppe matematik b imorgen.. Hvordan laver den her opgave.. .skal jeg finde f´(x)=0 eller bruge toppunktformel. -
hjælp
ForumindlægHej alle sammen. jeg er en pige på 17 år, der lige er startet på gymnasiet. (stx) jeg har valgt en linje hvor jeg har samfundsfag og biologi på A niveau, og er derfor tvunget til at have matematik som støttefag på b niveau. derfor søger jeg en der kan hjælpe mig med forståelsen af min matematik... -
Integraltegn
ForumindlægJeg tror, jeg taler på rigtig mange matematikeres vegne: Integraltegnet i redigeringsboksen er for jammerligt. Lad os få et ordentligt slankt langt S i stedet. Også oprettet på Support. -
Bestem andengradspolynomium
ForumindlægHej alle, jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig, for jeg har snart lavet matematik i 25 timer på 3 dage :D Opgaven lyder som følger: Bestem uden hjælpemidler det andengradspolynomium, der har rødderne x1 og x2, og hvis graf går gennem punktet P: a) x1 = -1 x2= 3 P(2,-6) Hvordan s... -
Hvad er fejlen?
ForumindlægHej, jeg har en sætning, jeg ikke kan finde fejlen i.. Der er kun 1 fejl: Her husband, who had recently returned from Afghanistan, was not used to watch television all day. Jeg overvejer, om ikke "had recently" skulle byttes om.. Jeg ved ikke, er det en fejl? Jeg skal desuden begrun... -
Hjælp
ForumindlægHejsa! Jeg har lige fået en test tilbage i matematik, hvor jeg klarede mig usædvanligt dårligt, i forhold til hvad jeg plejer. Jeg står lige nu og skal beslutte inden mandag, om jeg vil have matematik på A eller B. Jeg vil rigtigt gerne have matematik på A, fordi det er noget jeg synes kan vær... -
Eksamen
ForumindlægJeg afslutter billedkunst og musik i år, er det muligt at finde ud af hvor stor sandsynlighed der er for at komme op i en af de to fag?Passer det at jeg skal på i 0-1 mdt. eksamen i år? -
Problemformulering til reaktionshastighed?
ForumindlægJeg er på bar bund angående en overordnet problemformulering vedrørende reaktionshastighed til min SRO og mine lærere er desværre ikke de bedste til at give eksempler. Så hvis nogen har ideer eller har skrevet en problemformulering med reaktionshastighed, ville det være en kæmpe hjælp. Tak på ... -
politisk øknomi (HJÆLP!!!!)
Forumindlæghej..jeg skal snart op til his eksamen og det eneste jeg mangler er, at læse emnet om politisk økonomi (finans politik, indkomst politik, valuta politik, penge politik osv.)op. Det er absolut det emne indenfor historie jeg afskyer mest og fatter absolut intet af.Så hvis der sidder nogle derude me... -
5 a-fag + et ekstra fag på VUC. Er det en for stor mundfuld?
ForumindlægHej! Sagen er den, at vi lige har fået valgfagshold tildelt. (Går i 2.g på STX) Jeg har valgt tysk fortsætter A som mit 5 a-fag, da det eneste andet mulige valgfag var biologi b, hvor der er mange elementer i undervisningen, som ikke tiltaler mig overhovedet. Udover tysk skal jeg læse et c-fag p... -
Bestemmelse af reaktion
ForumindlægHej Nogen der kan bestemme reaktionerne I DEN OPLOADEDE FIL ? -
Hjælpelærer søges!
ForumindlægHej vi er to drenge der har brug for kvalificeret matematik hjælp. Vi har matematik på b-niveau og skal til skriftlig eksamen den 30. maj. Og en mulig mundtlig eksamen senere. Vi ville høre om der er nogen der kunne væer interresset i at undervise et par gange om ugen, enten hos en af os, der bor... -
Er det en god idé?
ForumindlægHej! Er det en god idé at skrive med blyant til den skriftlige matematik eksamen. Hvis nej, hvorfor? -
Nogen der er god til Engelsk?!
ForumindlægVille hører om der nogen, der ville bruge en lille stund på, at kigge min engelsk analyse igennem. Bare for de indlysende fejl. Tak :D This is My England By Andrea Levy -An analysis This is My England is a non-fiction text written by the post colonial author Andrea Levy. The text was later broug... -
Fag i studieretningsprojekt
ForumindlægJeg har et spørgsmål, som jeg endnu ikke kan finde et svar på. Er det muligt at skrive sit studieretningsprojekt i to fag, som IKKE er en del af ens studieretning? Det hænger sådan sammen, at jeg opgraderer tysk fortsætter til næste år, og min studieretning er mat. A, fys. B og kemi B. Jeg er ikk... -
Har jeg bestået Mat A?
ForumindlægHvis jeg nu som afsluttende karakter har fået 7 skrftlig og 4 mdt, har jeg så bestået matematik A STX, hvis jeg får 00 til den skriftlige eksamen? Og kan jeg da komme ind på medicin? Eller skal eksamen også være bestået førend man kan komme ind på medicin? -
Rødder igen!
ForumindlægHej.Jeg laver i øjeblikket dispositioner til de forskellige emner, vi kan blive udsat for til mandagens årsprøve i mdt. matematik. Et af vores emner hedder "Rødder og toppunkter" i et andengradspolynomium.Jeg synes, det er lettere kompliceret, så jeg vil i det følgende forsøge at forkla... -
Nedgradere fag :(
ForumindlægHej Jeg har lige fundet ud af, at jeg har dumpet Matematik A :(( Er det muligt at få skolen til at skrive på mit eksamensbevis, at jeg har bestået Matematik B(fik over 02 i 2.g)?? Håber på jeres hjælp., Undskyld hvis jeg er lidt uklar i hovedet, men er helt overrasket - havde regnet med... -
Hjælp til SRP biologi og idræt
ForumindlægHej, jeg søger hjælp til emnevalg af SRP, jeg har valgt Biologi A og Idræt B - Har i evt nogle forslag til emner? Mvh Amalie
