Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 17161 til 17180 af 45450
-
Synopse "Romantikken"
ForumindlægHej StudiePotalen Jeg skal til eksamen i mundlig dansk, og jeg har trukket "romantikken" Men syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen tekster at gå i dybten med.. Nogen der har nogen GODE forslag til fx en novelle eller sådan noget. -
hvad er det nu, den hedder?
Forumindlægden der model, hvor der er subjekt og objekt modtager og afsender: den med alle pilene; hvad hedder den model? har fuldstændig glemt det! -
AT - Historie/Idræt - Kampkunst
ForumindlægHej, Mig og en kammerat har så valgt at arbejde om "Kampkunst", med fokus på kampsportens rolle i samfund før i tiden og så i nutiden. Er der nogle der eventuelt kunne rette/tage et kig på vores problemformulering? 1. Hvilken rolle spillede kampsport i det gamle asiatiske samfund? Og... -
Fysikfagets metoder og danskfagets metoder
ForumindlægHej SP, I min AT-opgave bruger jeg fysik A og dansk A. I fysik har jeg lavet et forsøg, og ud fra dette forsøg lavet grafer som jeg vil forklare til eksamen. Men jeg er dog i tvivl om metoden, da jeg også har søgt informationer omkring emnet på internettet. I forhold til dansk har jeg alvet en... -
Skrive en god anmeldelse
ForumindlægNu hvor der er lockout, lader det ikke til at vi får gennemgået udarbejdelse af anmeldelser i min klasse. Desuden er det en anmeldelse vi skal lave som faligdokumentation i dansk, så det er jo lidt noget skidt vi får det ordentligt gennemarbejdet. Er der nogle kender nogle links/videoer/wha... -
Design fag i SRP + fysik/mat
ForumindlægHej Allesammen. VI skal snart vælge fag til SRP og leger lidt med ideen om at inddrage design og arkitektur c med en kombination af enten Mat A eller Fysik A. Ideen kunne være at designe/lave et produkt med enten fysik eller mat som understøttende fag. tænkte måske på sårn noget som broer, men er... -
Søger privat lektiehjælp..
ForumindlægHej Jeg er en pige på 17 år, der har færdig gjort min 10.kl. og går på Produktionsskole nu. Jeg har problemer i engelsk og matematik, og derfor søger jeg en privat hjælpelærer der kan hjælpe mig, da min drøm er at starte på HF næste år. Hjælpelæreren må meget gerne være fra gymnasiums n... -
American psycho
ForumindlægHej Jeg er ved at skrive SRP om American Psycho, i fagene engelsk og psykologi. Vil gerne have et overblik over opsætningen samt inspiration osv. Er der nogen som har skrevet SRP om det samme, og vil sende det til mig? -
Er dette korrekt oversat? hurtig svar bedes.
ForumindlægJeg har en lille tekst på dansk jeg har forsøgt at oversætte til engelsk. Er det korrekt oversat? Her er beskæftigelse og underholdning til mange timer. oversættelse: Here is activity and entertainment for many hours. Håber I vil hjælpe mig. -
Ordsprog - Søger en side hvor man kan oversætte
ForumindlægHej Jeg søger en hjemmeside eller andet, hvor man kan oversætte danske ordsprog til de tilsvarende engelske. Findes der sådan nogle sider? Har søgt Google igennem og ikke rigtigt fundet dem jeg skal bruge, har en ordbog men her kan jeg ikke slå dem op. -
Essay
ForumindlægHej Jeg er pige i 2g der har lidt udfordringer... Er der en der kan hjælpe mig med et essay. Mangler at forstå det grundlæggende I et engelsk essay. Jeg har enormt svært ved at lave et. Bor i Odense Byd gerne ind hurtigt -
lille eng. ordsprog til dansk
Forumindlæghvordan er det nu man oversætter: "Don´t fight it - go with it" til dansk?Jeg ved ikke om det er sådan ordsproget hedder på engelsk men det er i hvertfald hvad jeg kan komme i tanke om. -
Nogen der kender dette udtryk?
ForumindlægHej alle ; ) Er der nogen der kender en passende engelsk oversættele af følgende udtryk: at møde "et stykke pigebarn" Jeg har forsøgt med både internet og ordbog, men lige meget hjælper det. Håber i kan hjælpe ^^ -
optagelsesprøve
Forumindlæghejsa Jeg skal desværre snart op til en optagelsesprøve. er der nogen som har været op til en optagelsesprøve? og hvordan var det? Jeg skal op i dansk og engelsk mundligt og fysik/kemi, matematik skriftlig. er meget nervøs! er nemlig ikke særlige god til matematik!!!! -
Terrorisme - "In both sorrow and anger
ForumindlægHej jeg har 24 timers forberedelse i engelsk og har trukket "In both sorrow and anger" Jeg har lidt svært ved at forstå den. Er du ikke sød at hjælpe mig :) http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1083867,00.html -
flertal af "walkman"
Forumindlæg1. Hedder flertal af "walkman" = "walkmans"? 2. En computermus hedder "computer mouse" på engelsk, men hvis der er flere computer mus, siger man så "computer mice"? (lyder lidt mærkeligt) -
opgave inspiration
ForumindlægHej Jeg skal skrive projekt i engelsk A og psykologi B og mangler et emne. har overvejet noget omkring ondskab eller noget i den retning, alle andre forslag om evt. bøger eller emner er velkomne, -
Argumentation
ForumindlægHej Allesammen Jeg skal til eksamen meget snart i engelsk skriftlig b-niveau, men jeg vil gerne spørge om der er nogen der kan give nogle fif til, hvordan man kan argumentere meget godt og at det bliver nemt for en? :) Håber virkelig der er nogen, mvh. Hyacinth -
AMISH HASTER!!
Forumindlæghej alle:) jeg skal op til eksamen (9. klasse) i engelsk. jeg skal op i the amish people, og søger viden om det. nogen der har lavet en stil om amish heller har et link :) på forhånd taak PLEASEEEEEE HJÆLPP -
HJÆLP TIL AT10
ForumindlægHej Hovedemnet i AT er rejser, hvor man skal foretage en fysisk rejse. Jeg har valgt fagene samfundsfag og dansk og valgt en selvbiografi "Et løft af sløret" af Rushy Rashid. Jeg skal analysere og fortolke bogen, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at analysere den og er gået helt...
