Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 17161 til 17180 af 169995
-
IP? forkortelse af hvad?
Forumindlægsom overskriften siger er jeg lidt forvirret angående udtrykket IP står det for international politik eller hvad? -
Bestem en ligning for tangenten til grafen for tredjegradspolynomiet f(x)=a*x^3+bx^2+cx+d i det punkt, hvor grafen skærer andenaksen
ForumindlægMit eget bud: Grafen skærer andenaksen i punktet (0,d), og dette punkt vil altid resultere i en vandret tangent, hvorfor tangentens ligning er y=d. Jeg føler dog jeg mangler korrekt argumentation. Nogen der kan hjælpe? -
Hjælp! Forslag til SRP ??
ForumindlægHeej Er der nogle der har nogle forslag til hvad jeg kan skrive i Srp?? Gaar paa HHX og har Matematik A, Virksomhedsoekonomi A, Afsaetning og International oekonimi B... Haaber der er nogle der har nogle gode forslag ?:) Taak :) -
Engelskkundskaber
ForumindlægHej alle. Jeg overvejer for tiden, hvilken videregående uddannelse jeg skal søge ind på. Mit interessefelt ligger indenfor der økonomiske/erhvervsøkonomiske område. Derfor har jeg overvejet økonomi på KU, erhvervsøkonomi på CBS eller IB/IBP på CBS. Jeg kan godt lide den internationale tilgangsvi... -
Dernæst analyserer jeg baggrunden for de enkelte velfærdsmodeller set fra kulturelt og økonomisk perspektiv?
Forumindlægjeg er i gang med DIO omkring velfærdsmodeller i USA og DK. Altså den universelle og liberale. Jeg skal ind og lave noget analyse nu. Problemformlueringen formulere analysen således; Dernæst analyserer jeg baggrunden for de enkelte velfærdsmodeller set fra kulturelt og økonomisk perspektiv. ... -
Desparat efter privatlærer!!
ForumindlægHej Jeg søger desparat en privatlærer i virksomheds/international-økonomi. befinder mig i Valby, så må gerne være i Valby eller omegn. jeg søger ikke en der kan hjælpe mig via nettet, men måske på et bibliotek eller hjemme hos mig til at kunne hjælpe. Jeg er 17 år gammel og går på HHX i 1.g, ... -
Hvordan skal jeg Gribe en disskusion opgave an?? hjælp
Forumindlæghej med jer.. er igang med min SRP opgave og er snart færdig.. mangler bare det her spørgsmål: Diskussion om udviklingen og anvendelsen af biologiske våben i lystet af internationale aftaler. hvordan skal jeg gribe denne opgave an kan ikke rigtig finde ud af at starte på den... -
svar til A-1- årig mate 2003 el. 20002
ForumindlægHar brug for svarene til student eksamen A 1-årig 2003 og 2002 -
Matematik prøve
ForumindlægHej, Jeg er en elev i 1.g og skal til eksamen i matematik her om ikke særlig længe. Det er på A niveau, skal sikkert også have det i 2.g og 3.g.. SÅ mit spørgsmål er: Hva' nu hvis man får 00? kan man overhovedet forsætte på gymnasiet? Jeg har indtil videre fået 10 i dansk og 7 teknik, og de... -
Matrix determinanter
ForumindlægHej, er der nogen som kender nogle formler, el. hjemmesider som indeholder disse, som udledder en 4x4 matrix-determinant eller en større m x n matrix?som f.eks:det(A)=a(11)det(A(11))-a(12)det(A(12))+ a(13)det(A(13))...a(n)det(A(n)) -
engelsk til dansk lidt oversættelse
ForumindlægJeg har svært ved at forstå denne del af min tekst - har kun forstået overordnet at eksperterne mener at man skal give de fattige gode muligheder med god jobs osv.... Håber nogle kan hælpe.. A strong economic base in poor communities is one of the only factors that can bringe change. "What y... -
Kulturmøde -afsluttende arbejde (mikro- og makroniveau)
ForumindlægNogen som kan definere mikro- og makroniveau så jeg forstår det? Det skal er IKKE økonomi, men kulturmøder -
Inflation
ForumindlægHvorfor er inflation på ca. 2% fra år til år godt for et lands økonomi? -
Hvordan er eksamen teksterne i religion C set i forhold til Friedrich Nietzsche tekst; Jenseits von Gut und Bóse
ForumindlægHvordan er eksamen teksterne i religion C set i forhold til Nietzsches Hinsides godt og ondt?. Jeg synes teksten er lidt svær at læse, og forstå samtidig. Jeg har rimelig svært ved at lave en rimelig analyse på 24 minutter. Gode råd og overblik relatede materiale tages gerne imod med ky... -
En som vil tjekke og give en karakter til min problem regning eksamen 2016? Den som giver den rigtige får 25 over mobilepay
ForumindlægHej I sidste uge var jeg til eksamen i problem regning, og ved at jeg klarede mig dårligt, så nu er jeg helt vildt nervøst for et 02, en som vil tjekke, en gjve et bud på en karakter? https://drive.google.com/file/d/0B807IbUpMFLmbWwzd0NZWmZnazA/view?usp=etmbed_facebook Den som hjælper får 25 ... -
Det økonomiske kredsløb og økonomsik politik
ForumindlægJeg skal virkelig bruge noget hjælp, jeg forstår ikke hvad det økonomiske kredsløb gør ud på, og hvordan jeg skal forklare det til min eksamen hvis jeg trækker det? Er der også nogle det kan hjælpe mig med bedre at forstå den økonomiske poltik, noget som gør det nemmere for mig at huske det? -
Omkostningsbegreber
ForumindlægEr der nogen der ved noget om omkostningsbegreber og de grafiske sammenhænge mellem tingene??Jeg skal fortælle ud fra en nogle sider der hedder "Matematik Økonomi Optimering".Oplysninger om den kan ses her: http://www.forlaget-abacus.dk/prod/matoek.htmEr der nogen der har haft den opgav... -
Idealismen
ForumindlægEr der nogle der kort kan forklare hvad idealismen er/betyder? -
Rummet
ForumindlægHvornår ved man at man er ude i rummet? -
EU og Klimapoltik
ForumindlægHej! Jeg vil lige hører om der er nogen, som kan hjælpe med at sætte teorier på overstående emne? Jeg har lidt svært ved at finde nogen ..
