Privatlærer

Desparat efter privatlærer!!

17. januar 2019 af Klaus17

Hej 

Jeg søger desparat en privatlærer i virksomheds/international-økonomi. befinder mig i Valby, så må gerne være i Valby eller omegn.

jeg søger ikke en der kan hjælpe mig via nettet, men måske på et bibliotek eller hjemme hos mig til at kunne hjælpe.

Jeg er 17 år gammel og går på HHX i 1.g, jeg har brug for hjælp da, mit niveau ligger meget lavt og har svært ved at kunne forstå tingene for første gang. Som gymnasie elev kræver det 02 i gennemsnit, for at komme videre til 2.g, og tror det bliver for svært, hvis ikke jeg forstår de økonomiske fag fra starten, når jeg skal have fagene internationaløkonomi på A og virksomhedsøkonmi B. 

Hvis du er interreseret må du meget gerne sende mig en besked. og selfølgelig også lønnet for det ;) 

Håber at høre snarest fra en af jer :) 


Brugbart svar (0)

Svar #1
17. januar 2019 af Viktorjensen

Hej! Jeg kan måske godt hjælpe dig :) Har du et telefonnummer, jeg kan fange dig på? 


Svar #2
17. januar 2019 af Klaus17

Hej victor Ja 


Brugbart svar (0)

Svar #3
17. januar 2019 af anonym000

Det er ikke en smart ide at lægge dit telefonnummer sådan til skue.

Det giver jo ingen mening at kalde sig Klaus17, og derefter lægge dit telefonnummer ud.

- - -

...............


Svar #4
18. januar 2019 af Klaus17

Jaer er ny som buger, så troede man kunne redigere og slette opslag. ved ikke hvordan man sender beskeder. Så menigen var at jeg skulle slette det efter det var blevet set :( :) 


Brugbart svar (0)

Svar #5
18. januar 2019 af HawkLane

Email er delet hvis der stadigvæk er et behov


Svar #6
19. januar 2019 af Klaus17

@HawkLane har sendt dig en mail :)

Skriv et svar til: Desparat efter privatlærer!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.