Søgning på: matematik fp10 2019. Resultater: 17161 til 17180 af 31730
-
Optagelsesprøve - STX
ForumindlægHej folkens, Jeg skal til optagelsesprøve, her om snart. Så ville lige høre om der eventuelt var nogen som har prøvet det, eller ved hvordan det foregår mht. Hjælpemidler, hvad man skal? altså skrive en stil? Mange tak på forhånd. -
eksamen i 9.klasse
Forumindlægnår man skal have en dansk eksamen så får man en retsrivking og en læseprøve og en still lægger man alle karakter sammen til sidst for eksempel jeg får 4 i retskrivning og 7 og læse og 4 i still lægger man det så sammen til sidst? :-) -
optagelse
Forumindlægjeg er inde på optagelse.dk for at indsende ansøgning, men kan ikke finde den uddannelse jeg vil ind på..??weird..er der nogen som kan hjælpe? det er biomedicin..lang udddannelse på 5år, og det er på SDU.. -
Intro til LaTeX
ForumindlægEr der nogen der ved om der på KU er noget fælles intro til et program som LaTeX eller er det bare op til de studerende selv at lære det? -
Seriøst??
ForumindlægHvorfor har studieportalen.dk et forum for latex?! -
Lommeregner HF B-Niveau
ForumindlægHejsaJeg er lige kommet hjem fra skolen hvor vi af vores kære lære fik af vide at vore lommeregnere ikke duede mere, nu da vi have mat på b-niveau skulle vi have en Texas TI-89 og havde vi ikke sådan en skulle vi have vores bærbare med til eksamen med et texas program på.Dette grundet at kun Texa... -
9.klasse eksamen og 10.klasse eksamen
Forumindlæghej studieportalen det er fordi jeg skal snart til eksamen i 9.klasse hvad nu hvis jeg for dårlig karakter og så skal jeg på efterskole næste år og jeg så får bedre karakter i eksamen kan jeg godt bruge dem eller om vendt med at 9.klasse eksamen er gode og 10.klasse eksamen er dårlig -
DiplomIngeniør
Forumindlæghej er her nogen herinde som skal læse diplomingeniør i kemi og bioteknologi. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at se pensum listen, så jeg ved lidt mere om hvad der skal forgå på studiet -
SRP - Karakter
ForumindlægHej allesammen, Jeg er ret utoldmodig mht til min SRP og VIL vide min karakter snart, tænkte derfor på, om der ikke var en som ville skimte min igennem og give et ca bud, bare så jeg kan slappe lidt af ;-) Tænker næsten ikke på andet :-) -
paramterfremstilling
Forumindlægto linjer l og m er givet ved parameterfremstillingerne l: (x/y)= (-1/2)+t*(2/1) og m: (x/y): (0/1)+s*(1/-1) bestem skæringspunkt S mellem l og m, hvordan skal jeg gøre det? -
lektie hjealp ( bytte handel)
Forumindlægsoeger efter hjaelp i fagene engelsk og dansk. Jeg soeger primat hjaelp til den skr. i begge fag, men lidt mundtligt i ny og nae vil ikke skade. vil benytte lejligheden til, at anoncerre at jeg kan tilbyde lektie hjaelp den anden vej i mat fra c-b. Fik 10 10 saa.. det ville vaere rart hvis jeg ku... -
Hvad betyder ^ ?
ForumindlægHej derude! Hvad betyder ^ når det står ovenpå et bogstav? Og hvad hvis der er en lige streg over bogstavet? På forhånd tak! -
Kontext 7
ForumindlægHej jeg har kontext 7 s.90 opgave1-2 for. Kan i ikke lige sige dem for mig tak. Og en ting mere. Kan i ikke sige mig, hvordan man laver kubikrod på en lommeregner? Tak. -
Differentiabillitet
ForumindlægHej, jeg skal bevise at liniære funktioner og andengradspolynomi er differentiable. Dette finder jeg meget svært- nogen der kan hjælpe? -
Spørgsmål: kan jeg komme ind på DTU?
ForumindlægHejsa! jeg er fornyligt blevet student, og har bestået alle fag pånær kemi, hvor jeg fik 00 skrifteligt og 02 mundtligt. Jeg bestod altså ikke kemi på b niveau, men da jeg ikke har større interesse for faget kunne jeg bare ikke lære det fag.. Jeg står nu og overvejer at begynde på dtu hvor man sk... -
Færdighed
ForumindlægHvordan renger man det her ud? En løber tilbagelægger 6 km, med en gennemsnitsfart på 10 km/time. Hvor lang tid er han om at gennemføre de 6 km? Hvis han gennemførte de 6 km på 30 minutter hvad var gennemsnitshastigheden så? -
FSA Maj 1997. Får
ForumindlægHeey Jeg er igang med at øve til eksamen, og har fået en problemregning fra maj 1997 ( Får ), jeg er helt færdig med den, men vil rigtig gerne have dens resultater for at rette mine fejl ;) Mange tak ! -
Eksamenspørgsmål ! INTEGRALREGNIN
ForumindlægHej! Jeg har et eksamen spørgsmål, som lyder sådan her: Gør rede for begrebet stamfunktion og for sammenhængen mellem stamfunktion og areal. Nogle som kan hjælpe mig med svar? På forhånd tak! -
Alle Regler For Ligninger
ForumindlægDet er hundrede regler for ligninger. Er der nogen der gider skrive alle reglerne ned og give eksempler på hvordan reglerne tages i brug? Jeg lover at hjælpe dem der svare på mit spørsmål, så godt jeg kan. -
Ligninger
ForumindlægSkal løse disse(umiddelbare enkle)ligninger. 3=27/x og 4=2x/3 :)
