Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 17181 til 17200 af 45450
-
HASTER: old eksamen
ForumindlægHEJ... jeg ville lige høre hvordan eksamen i oldtidskundskab helt præcist foregår, det jeg ved er at man trækker en kendt tekst og skal derefter analysere den, men hvad skal analyse indeholde er virkelig på barfod her, så håber virkelig at der er nogen her inde som kan skrive en lille guide til ... -
utilfreds med karakter - klag
ForumindlægPå min skole er der rigtigt mange der er utilfredse med deres karakterer, mange i en klasse er dumpet. En af vores lærere har opfordret os til at klage. Der er totalt kaos med cencorerne, siges det. Hvis du har skrevet i f.eks. Afsætning og engelsk, og din vejleder er afsætningslærer, så skal cen... -
Hvilken studieretning vil være bedst?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg står og skal til at vælge endelig studieretning(STX). Mit foreløbige valg er: Samfundsfag A, Engelsk A, Matematik B. Situationen er dog den, at jeg ikke længere magter mere sprog end højest nødvendigt (eng A) og at jeg bliver mere og mere afklaret med at jeg skal læse idr... -
HJÆLP TIL SRP:(
ForumindlægHej Folkens jeg skal i min SRP opgave opgave analysere filmen Land and freedom, hvor fokuset skal være på de internationale brigadister engagement. er der nogle der evt. kan hjælpe mig? -
2 sætninger? :)
ForumindlægHarj, sidder lige og har nogle problemer med at formulere følgende sætninger: (fra dansk til engelsk)Der handles med mennesker - fortrinvis med kvinder og børn - som aldrig før.På tværs af landegrænser, kloden rundt.At handle med mennesker er human trafficking.. og jeg kan sgu ik få det til at h... -
Hvad gør jeg forkert?
ForumindlægHej folkens, Nu er jeg lige startet i syvende klasse og jeg har fået til opgave at skrive om mig selv. Da jeg havde skrevet det, fik jeg min far til at kigge på det, og han sagde at jeg ikke stiller de engelske sætninger rigtigt op. Han gad ikke rigtig forklare det, så derfor håber jeg at I vil ... -
Naja Marie Aidt
ForumindlægHJÆLP DET HASTER!! Hej Jeg skal analyser en tekst som hedder : Bøn til et stykke af himlen som er skrevet af Naja Marie Aidt. Jeg skal have hjælp til at analyser den! Skal bruge det på Mandag!. HJÆLP MIG!! -
Noter til Oldævl
ForumindlægDa jeg skal op i Oldævl, vil jeg lige høre om der er nogle, som ligger inde med noter til følgende: Europides; Elektra Homer; Iliaden. Herodot. Platon; Apologien. Platon; Symopsion. + en del monumenter.På forhånd tak. TSS -
Hjælp tak :)
ForumindlægHejsa - håber I kan hjælpe mig med en oversættelse til imorgen:Der sker en masse på disse billeder.ogDer bliver spist og drukket ved enorme fester. og Men ved ikke, om det aldrig er blevet gjordt helt færdigt eller....På forhånd tak :) -
Oversætning til projekt (haster)
Forumindlægskal skrive en opgave om integration, og har lidt problemer med oversætningen. er startet, men har lidt problemer med opstille det rigtig (omvendt ordstilling) desuden er det en svær tekst. på forhånd tak = ) det er især de markerede områder jeg har problemer. "Debatten om integration har fy... -
Byggesten
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvordan man siger 'byggesten' på englesk?Sætningen lyder således:"Eksperterne kan ikke forudsige, hvornår vi næste gang risikere at få en af rummets byggesten i hovedet?"På forhånd - tak for hjælpen! -
Det Døde Hav???
ForumindlægHej Alle sammen. Jeg har virkelig brug for lidt hjælp, da jeg har en opgave for om det døde hav. Håber I vil hjælpe mig med at besvare nedenstående spørgsmål: 1) Hvorfor har det døde hav så høj en saltholdighed??? 2) Hvorfor stoppede vandtilførslen til Det døde hav???Jeg har hørt noget med nogle ... -
Please HELP .. en aflevering iaften kl 21:00
Forumindlæg1. Karakteriser sproget i Ralphs og Ludmilas emails. Giv eksempler på formelt og uformelt sprog. Skriv opgaven på DANSK Hi professor Messenger , uformel sådan du snakker med din venner , formel : man taler pæn til hinanden. This is your Czech friend ludmilla . Do you remember ... -
LATIN
ForumindlægHe...Er der nogen der kan hjælpe mig???Er der nogen der ved om der findes en online latin-dansk ordbog?På forhånd tak for hjælpen... -
lille sætning
ForumindlægHej. Jeg sidder og roder med en spansk stil. Er der nogen, som har en idé til hvordan man på spansk siger: "Vi skal sammenligne os med dem" ?På forhånd tak :-) -
oversættelse
Forumindlæghej allesammen...håber der er nogle der kan hjælpe med en kort oversættelse."Det er hårdt arbejde både for fødderne og stoltheden, men Mickeys humør synes ikke at tage skade".. dette skal ovesættes..på forhånd takdet er mest den sidste del af sætningen -
Thalidomid virkning biologisk
ForumindlægHej alle sammen der ude :) Er lige igang med at skrive et projekt omkring Thalidomid. Jeg er løbet ind i det problem at jeg skal beskrive Thalidomid biologiske virkning i kroppen. Jeg ved at Thalidomid har to forskellige vikninger, den ene til hæmme kvalme og den anden til at hæmme blodtilfø... -
Hilfe! GDR
Forumindlægjeg ville bare høre, om der var nogle, som ved, hvad den tyske forkortelse for GDR er? Jeg ved det har noget at gøre med det gamle østeuropa, men vil gerne vide hvad det præcist betyder? -
Forfatningstraktat
ForumindlægHey, er der nogen som kort kan fortælle mig hovedpunkterne i den nye forfatningstraktat?ALTSÅ; de største ændringer, m.v.På forhånd tak... -
iliaden
ForumindlægHej er i den situation at have haft en lærer som ikke har skrevet en eneste note. Vil derfor høre om der er nogen som har nogen gode råd til hvad jeg kan komme ind på. specielt til sang 1, 3, 4, 22, 23, 24 men også gerne overordnet, alt har interesse. Ellers hvis I har nogen gode ting til Apologi...
