Søgning på: historie noter stx. Resultater: 17181 til 17200 af 33650
-
Gode til engelsk :)?
ForumindlægHej er der ikke lige nogen der gider rette mine engelske sætninger. Jeg tror ikke der er så mange fejl :) Tak på forhånd. 1) Can I see you new bicycle? Må jeg se din nye cykel? 2) You can see it, but you must not try it. Du må gerne se den, men du må ikke køre på den 3) I must speak with you. Can... -
grænsen mellem inspiration og snyd?
ForumindlægHey. Så fik det her lidt ubehagelige spørgsmål fra en lærer idag - som mente at vi vist godt kunne blive enige om at jeg ikke selv havde skrevet min opgave. Han syntes nogle passager mindede om en af de andre stille han havde læst. Normalt når jeg skriver en stil så læser jeg opgaven + tekster. ... -
hjælp til engelsk
Forumindlæghej er der nogle som er søde og rette nogle linjer som jeg har skrevet på engelsk please skal bruge det til imogen One of the major cultural similarities between the Danish culture and the one my parents practice is the great interest and demand for education. One of the things that I value a l... -
hjælp til en kort tysk stil
ForumindlægHej. Er der en som er god til tysk, der vil tjekke om det er stavet ordenligt, eller om der er nogle fejl. Og om teksten er fin, om der mangler noget. Das Deutsche Schulsystem Kindergarten und Vorschule Zu Besuch eines Kindergartens ist in Deutschland freiwellig, Eltern müssen die Betreuun... -
Undren
ForumindlægHej, Hvad er det helt præcis der menes, når SRP karakteren bliver vægtet med 2? På nuværende tidspunkt står der 9 eksamenskarakterer på mit eksamensbevis og mit nuværende snit er 7,7. (69/9 = 7,7). Det er alle karakterer på c-niveau og bliver derfor vægtet med 1, så min udregning er vist korrekt,... -
Den franske revolution
ForumindlægJeg har årsprøve i historie på tirsdag, og kan ikke finde hoved eller hale i noget! Er der nogen der sidder inde med noget materiale jeg kan bruge, til at læse op til prøven??? På forhånd tak. -
DA/HI Typografi..?
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og færdigører min dansk/historie opgave (2.g) og undre mig over en ting som overskriften nok afslører: Er der krav på typografien? Altså Skrifttype / størelse, og linjeafstand? Mange tak for hjælpen. //Michael. -
Europæiske konjunkturer?? Hjælp
ForumindlægHejsa... vi skal holde foredrag om "europæiske konjunkturer" (hvad end det så er ;-)) i historie... Er der nogen, der kunne hjælpe lidt? Evt. med et link til en side, der omhandler det emne *S* -
Bekendtgørelser
ForumindlægKære Studi Hvor finder jeg bekendtgørelserne for mdt. eks. i dansk og historie? De er ikke lige så nemme at finde på uvm.dk, som man umiddelbart lige skulle tro. På forhånd tak. Med venlig hilsen Søren Søgaard -
hjælp, til analyse af tale . . .
Forumindlægjeg skal lave en analyse af en tale, problemet er at det er i historie og samfundsfag. hvad gør jeg ? det er jo ikke en retorisk analyse? eller er det skal jeg arbejde med kildekritik i talen ??? håber i vil hjælpe . . . -
hælp ! analyse af tale !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forumindlægjeg er blevet bedt om at lave en analyse af en tale i min samfundsfag/historie opgave. hjælp hvad gør jeg ??? skal jeg lave kildekritik af talen, eller ??? håber i kan hjælpe mig . . -
"SRP" Den Spanske Syge
ForumindlægHej kender i nogen, der har skrevet SRP i Historie A og Biologi A, hvor emnet er den spanske syge ? Mangler inspiration.. Hvis du kan hjælpe så skriv til min INDBAKKE.. På forhånd tak -
Retninger tysk
ForumindlægJa jeg har brug for at få min tysk historie rettet. Den er kort og har selv kigget på den men kan ikke se flere fejl i min opgave.'' Her kommer den :D -
Er der nogen der har nogen gode idéer?
ForumindlægJeg skal skrive en større opgave i historie, og jeg ved ikke hvad for et emne jeg skal vælge.Er der nogen der har et godt forslag? Det skal ikke være et alt for svært emne, da jeg ønsker at skore topkarakter :) -
Wienerkongressen
ForumindlægJeg skal skrive historie opgave om Wienerkongressen 1814-1815 efter Napeoleonskrigene. Er der nogle, der har noget om det, så er jeg meget interesseret. Jeg har nemlig meget svært ved at finde noget. -
Hjemmside
Forumindlæghejjeg har lavet en hjemmeside der hedder http://www.forfatterbyen.webbyen.dk hvor man kan komme med sine mening og sine gode digte og historier. så vil jeg bare hører hvad i synes om den idehilsen luffe -
Vietnamkrigen
Forumindlæghej! er der ikke nogle der har nogle spændende ideer til hvad man kan skrive om i sin historie opgave om vietnam. har selv tænkt på de amerikanske politikeres syn på krigen og medierne. Nogle der har nogle gode forslag? -
Phillips-kurven
ForumindlægHej! Er der nogen økonomer til steder, der har lyst til kort at gøre rede for Phillips-kurven?Skal op i historie imorgen, og det ville være rart at kunne smide den i hovedet på læreren. Tak. -
2. vverdenskrig (lande)
Forumindlæghej alle sammen, jeg ved godt det kommer til at lyde mærkeligt , men jeg har en historie opgave for hvor jeg skal finde ud af hvilke lande der kommer med i 2.verdenskrigen og hvornår? kan i hjælpe? på forhånd tak -
AT: rejser Matematik og?
ForumindlægHej jeg kunne rigtigt godt tænke mig og skrive i matematik og fx historie, problemet er bare at jeg ikke rigtigt kan se et emne hvor matematik kan passe ind. Er der nogle der kan hjælpe?
