Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 17221 til 17240 af 163702
-
Nemt spørgsmål, håber nogen kan hjælpe :)
ForumindlægNår jeg analyserer malerier og skulpturer fra perioderne renæssancen, barokken, ekspressionismen og impressionismen, hvilke analyse-former skal jeg bruge? F.eks. når jeg analyserer et maleri ? - skulptur? - popmalerier? - arkitekturer? Det ville være en stor hjælp, hvis nogen af jer kunne fortæl... -
HJÆLP
Forumindlæghjælp til dette spørgsmål Hvor kommer bakterierne i menneskets mundhule fra? -
DIO årskarakter
ForumindlægBliver årskarakteren i DIO/SO3 på HHX alene bedømt på synopsen, eller er det en samlede helhedsvurdering af forløbet? -
Bilag til AT
ForumindlægHej (: Er der nogen, der ved, om et interview man selv har lavet, skal vedlægges som bilag i synopsen? -
Eksponentiel udvikling - graf (lille opgave)
ForumindlægHej Alle Jeg har et relativt simpelt spørgsmål, men jeg forstår det ikke helt. Spørgsmålet til eksponentiel vækst lyder: Hvordan ser grafen ud? Jeg tror ikke helt jeg forstår spørgsmålet?? skal man bare tegne den med en aftagende og voksende funktion? På forhånd tak :-D -
Studenterbevis - karakterer?
ForumindlægJeg spekulerer lidt på, hvordan systemet er for afgangsbeviset for STX.. Jeg har hørt mange forskellige versioner, og ville gerne høre om nogle herinde VED det? Det, jeg tænker på, er: - Når man har fået en årskarakter i et fag og kommer til mundtlig eksamen i det, kommer begge karakterer så med... -
Bedre til faget?
ForumindlægJeg vil utroligt gerne blive bedre til faget engelsk. Jeg synes jeg læser det utroligt godt. Men når det kommer til det skriftlige så er det ikke lige så godt som læsningen. Har i nogle gode råd til at blive bedre skriftligt? -
Sammenligne Danske resultater med Udenlandske?
ForumindlægJeg sidder i den situation at jeg kan tage til udlandet og studere, men for kunne gøre det ønsker skolen en slags forklaring hvad de forskellige niveauer mine fag dækker over, altså hvad MAt A dækker over, fagligt.. Karakteren forstår de, da det er det samme system der, men lige hvad Mat A dækk... -
hvad skal en essay indeholde???
Forumindlæghvad skal man skrive, når man får at vide, at man skal lave en "essay"(på engelsk!!) af en novelle... hvad skal den indeholde?? bestemmer man selv eller hvordan...? -
Optagelse på Gym
ForumindlægHej derude.. Mine karakterer fra 8. da jeg ikke har fået karakterer i 9. endnu. Dansk - læsning/retskrivning/skr.fremstilling/mundtlig. 4,7,4,4. Matematik - færdighed/problem/mundligt. 02,4,02 Engelsk - skriftlig/mundlig. 4,4. Tysk - skriftlig/mundlig. 4,7. Fysik/kemi - praktisk/mund. 7. J... -
Potens- og brøkregneregler
ForumindlægHej :) Jeg skal op i mundtlig matematik på torsdag. Jeg har problemer med at forstå hvordan man skal svare på de her to underspørgsmål: - Vis, hvordan man logisk kan slutte sig frem til en række af potensregnereglerne og anvend disse regler på eksempler - Gør rede for en række brøkregneregl... -
Rettelse
Forumindlæger der en, som vil rette en sides oversættelse? (: fra dansk til engelsk. - med den danske version. Det ville være dejligt, for den skal afleveres imorgen. -
Kan man sige dette?:
ForumindlægHej alle sammen, Jeg synes at jeg har knoklet og knoklet med dette afsnit i min engelske stil. Er der nogle, som er sød at læse det igennem og fortælle mig hvis der er nogle fejl, nogle steder? Kan jo aldrig selv se fejlene;) When all’s said and done Raglan seems very kind and protecting of... -
Grammatik
ForumindlægKan ikke komme videre. Har rettet nogle engelske linjer, men kan ikke forklare dem med grammatisk terminologi. Hvorfor skal det hedde det ene frem for det andet. 1. I saw her last sunday. I saw her last Sunday. 2. He bought a real expensive car. He bought a really exp. car. 3. He don't know w... -
Hvorfor?
ForumindlægHvorfor har alle studieretninger med latin A og græsk A intet 3. studieretningfag? -
Fejlbedømt SRP
ForumindlægHej Jeg har fået min SRP tilbage med emnet "den amerikanske drøm" og efter en snak med begge vejledere vil jeg gerne klage. Begge af mine vejledere vurdere den til et 10 tal, men cencor har været helt nede på 02.. Min vejleder har med hård kamp fået karakteren oppe på et 7 tal. Cencor... -
Forskellen på brugen af de to verbaltider?
ForumindlægHej folkens. Jeg øver op til den første del uden hjælpemidler i engelsk. Men jeg kan dog ikke finde ud af den her. Er der en der vil være sød at forklare mig hvad jeg præcis skal gøre.. For jeg forstår det ikke.. I nedenstående tekst er der brugt både simpel tid og udvidet tid. Forklar ud fra... -
manuel integration / differation
Forumindlæghej jeg skal til Matematik A-niveau mundtlig eksamen på fredag, og jeg vil hører om der er nogen der kender en metode eller en hjemmeside hvor man kan lærer at differentiere og integrere manuelt, da det er meget væsentligt i forhold til den mundtlige eksamen mvh jonas :) eller om der er nogen der... -
Hjælp til engelskoversættelse!
ForumindlægHejJeg vil gerne have jer til at rette min engelskoversættelse, og evt. komme med kommentarer:-------------14.En kvinde må græde en gang imellem. Hvad græd jeg over? Der var mange ting. Men mere end noget andet græd jeg over Jeremy. Fordi jeg huskede ham som en lille dreng med store øjne, opstopp... -
Dansk eksamen skriftlig 2013
ForumindlægHej Den skriftlige dansk eksamen er en realitet (for mit vedkommende).Derfor ville jeg høre om, det ville være en god ide at låne en symbolikordbog og/el. leksikon? Har i noget der kan anbefales ? Btw, til dem har været oppe; Har i nogen gode råd/tips at give? - Peter
