Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 17241 til 17260 af 60879
-
Engelsk stx A delprøve 1 C-opgaven
ForumindlægHej med jer :) Jeg kunne godt bruge lidt inspiration til C-opgaven i delprøve 1 Engelsk STX A-niveau: Nedenstående tekst er et uddrag af en roman. Beskriv på danske tekstens sproglige stil for eksempel med hensyn til ordvalg og stæningsbygning. Underbyg dit svar med eksempler fra teksten. Yes, it... -
VUC enkeltfag, betalingen?
ForumindlægHej Er der nogle der ved om man kan søge om hjælp til at betale VUC enkeltfag? Udover ens SU..? Nogle erfaringer? - Sam -
Statistik
ForumindlægHej. jeg sider her med mine skriftlig eksamens opgaver, og vil lige udregne om jeg har fået denne opgave rigtigt, så det kunne være sødt af jer hvis i lige ville udregne den. Nedenstående tabel viser antal familier i Danmark med mere end én bil, dels angivet i tusinde, dels angivet som in... -
Matematik A Eksamens sæt fra december 2016?
ForumindlægNogen der har eksamens sættet i Matematik A fra december 2016? Eller Fysik A fra december 2016? Det haster :) -
Matematik B hhx eksamen 2011
ForumindlægJeg sidder stadig og spekulerer hvorledes opgave 6 med hjælpemidler del b regnes. Nogle der kan hjælpe? :-) http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF11/110523%20hhx111MATB23052011F55D.ashx -
XX GENAFLYS MUNDTLIG MATEMATIK A EKSAMEN XX
ForumindlægXX GENAFLYS MUNDTLIG MATEMATIK A EKSAMEN XX Hej alle, her er linket til et borgerforslag der forsøger at få genaflyst den mundtlige matematik eksamen på A-niveau. Efter en "mindre justering af aftalen om sommerens prøver og eksamener"(uvm) er det nu muligt at trække mundtlig matematik ... -
IØ B eksamen, problemformulering globalisering
ForumindlægHej StudiePortalen Jeg har her til morgen trukket spørgsmål 2, globalisering. Jeg er godt inde i faget fagligt og ønsker at holde eksamen på et højt fagligt niveau. Jeg er dog kommet i tvivl om hvilken problemformulering jeg skal arbejde ud fra. Der er selvfølgelig nogle oplagte - hvad er glob... -
Engelsk oversættelse.. skal afleveres inden iaften kl. 24.00(hjælp!)
Forumindlæg'Dr. cassanova har hjulpet mig lidt, men så blev jeg nødt til at ændre noget, så er der ikke nogen der vil kigge denne oversættelse igennem for fejl? Det er den engelske version jeg skal aflevere....Also in other towns there have been collisions, and the British government was compelled to us... -
"hjælp "kemi eksam sæt 2008
ForumindlægHej :) Er der nogen af jer har løsningerne på disse to eksam sæt: Kemi A, stx - den 14. august 2008, STX082-KEA Kemi A, stx - den 27. maj 2008, STX081-KEA plZ. svar hurtigt så muligt -
Pre IB / STX / 10. klasse
ForumindlægHej Jeg går i 9 klasse nu og jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil næste år. Så overvejer derfor at tage 10.klasse, men er bange for at det bare er et år, som er spildt. Da mine karaktere er gode og nogle kan ikke rigtig blive bedre. Derefter vil jeg bare høre om det er muligt at tage Pre IB og på d... -
Eksamen Matematik C 2017 maj
ForumindlægDet er min eksamen besvarelse. Måske er der nogen der kunne bruge den. -
Opgavesæt, stx eksamen 2011 b-niveau
ForumindlægHej. Er der nogen der ligger inde med opgavesættet fra b-nivaeu eksamen sidste år? Så vil jeg meget gerne se det. På forhånd tak :-) -
SRP - Valg af emne (Biologi+Dansk/Engelsk/Historie)
ForumindlægJeg skal, som mange andre, skrive SRP snart :-) Jeg skal vælge faget Biologi, men jeg er meget i tvivl om mit andet fag. Det indlysende valg ville være kemi, men det er ikke lige mig. Hælder mest til engelsk. Så er der nogen, som kan komme med nogle gode forslag til Biologi + enten dansk, enge... -
Min drøm
ForumindlægHeej Jeg har en drøm om at blive Socialrådgiver! og har altid haft den drøm, vil så gerne tage uddannelsen. Har begrund af min sygedom, desværre været meget fraværene fra skole:(n, hvilket har gjort at jeg nok kommer ud med en rigtig dårlig gennemsnit. regner ca med at få 2 til 3 i gennemsnitte... -
Ang. Mundtlig eksamen. B niveau
ForumindlægHej! Se vedhæftede. Her vil jeg komme ind på hvordan man differentierer funktionen ledvis. osv. Men hvad menes med, at jeg skal gøre rede for sætningerne vedrørende andengradsfunktioner? Og det bevis, skal jeg der blot finde på min egen opgave. og så løse denne? -
Naturgeografi - hjælp til min næstsidste gym eksamen
ForumindlægJeg har 24 timers forberedelse, så jeg trækker på alle mulige og ikke mulige ressourcer, håber at der er en venlig og vidende sjæl der kan hjælpe mig- Jeg skal svare på hvorfor det kunne gå så galt da cyklonen Nargis ramte Myanmar/Burma. Jeg skal inddrage geofaglige begreber som tropisk orkan... -
corporate niveau og produkt niveau - eksamen!!!!!!!!
ForumindlægJa, hvad er forskellen på corporate niveau og produkt niveau???? HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP -
Magnus i november Novelle - Dansk Eksamen
ForumindlægNogen der har nogle tekster jeg kan perspektivere til? -
Eksamen i fysik imorgen!! spørgsmål til dispo!
ForumindlægEksempel vis alkohol. Hvordan ville jeres dispo se ud? altså punkt 1,2,3 osv...?? -
Hvad forventes til den mundtlige Fysik A eksamen?
ForumindlægJeg er i tvivl om, hvor meget i dybden man skal gå med tingene i den teoretiske delopgave. Eksempelvis redegører jeg generelt for en masse formler, men jeg laver ikke beregninger af gode grunde. Er det nødvendigt at få udledt nogle formler eller er det usædvanligt?
