Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 17241 til 17260 af 47925
-
Hvornår lå den Engelske mundtlige fsa i sommeren 2012
ForumindlægJa, men får jo ikke eksamens dato afvide før 2 uger før dagen, og jeg er selvfølgelig inviteret til et bryllup i udlandet weekenden før skoleslut - kan jeg mon være sikker på at jeg er færdig der - det er kun engelsk jeg skal til eksamen i iår - så kunne godt tænke mig at høre hvornår I var til... -
karaktergennemsnit
ForumindlægJeg har gået og tænkt på hvad der kommer til at ske med de karakter jeg fik i 1.g og dem jeg har fået her i 2.g. kommer de til at tælle i mit gennemsnit for næste år... eller er det kun det kun årskarakterene jeg får i 3.g samt eksamens karakterene i 3.g komer til at gælde efter den nye karakters... -
Bestå historie?
ForumindlægHey alle. Hvor meget skal der til at bestå historie?? Jeg SKAL bare have et 6-tal i eksamen, for så er mit snit nemlig på 9. Men jeg er sku nærvøs for at jeg ikke engang kan det. Jeg har forsøgt at læse op, og sætte mine noter og så videre i orden.... Men historie er bare ikke lige mit fag, og ... -
Småopgaver inden skriftlig FYS
ForumindlægHar nogle få tvivlspunkter inden min FYS-eksamen på Onsdag...1)Forud for opgaven er bestemt, at laserstrålen udsender fotoner med energierne 1,88*10^-20J.Laserstrålen afsætter energi i vævet med effekten 60W. Laserstrålen har en diameter på 0,40mm, og den flyttes hen over vævet med hastigheden 2,... -
Eksamener - så læs dog
ForumindlægDet er da helt utroligt! Indlæg efter indlæg. Panik! Folk er paniske for eksamenerne, ikke fordi de nødvendigvis har eksamensangst, men fordi de ikke har læst én linje af deres bog gennem 3 år og forventer at få et godt resultat! Så tag jer dog sammen! Det kan da ikke være rigtig. Selvfølgelig ... -
Tandlæge
ForumindlægHej jeg brænder for at blive tandlæge og vil gerne starte her til sommer eller vente et år. Mit problem er at jeg ikke helt har gennemsnittet kan man søge ind via kvote 2 hvis man har 8.5 i snit. Er der nogen anden vej man kan søge ind, kan man tjene nogle point? Og vedrørende til point, så hører... -
Antallet af ansøgere til universitet
Forumindlæghttp://sdu.dk/Nyheder/Nyt_fra_SDU/Markant%20fremgang%20paa%20SDU.aspx Jeg vil skyde på, at billedet er nogenlunde det samme på de andre universiteter. -
hvad bruges tablecurve til ..?
ForumindlægHej hvad bruges tablecurve til ..? og hvad er den nyeste version ..? jeg ved kun at det er noget med matematik og fysik... på forhånd tak.. -
Enhed eller ej
ForumindlægEr det korrekt, at man kun skal skrive enheder bag sine tal i fysik, kemi, biologi og så videre, men ikke i matematik? -
Hjælp SRP
Forumindlægjeg vil gerne skriv SRP i Matematik og fysik... ved ikke hvilken emne, er der nogen der kan komme med noget forslag???? -
eksamenssæt?
ForumindlægHej Er der nogen, der har mat A stx eksamenssæt fra 2014 liggende og har lyst til at lægge den ud her? Jeg vil nemlig gerne øve på eksamenssæt der er så nye som muligt end terminsprøven. På forhånd tak! -
Hvad er SSO?
ForumindlægHelloJeg støder hyppigt på indlæg hvori SSO indgår. Hvad er SSO?På forhånd mange tak -
Det glade vanvid: Pris på udstyr!
ForumindlægJeg har i dag modtaget brev fra mit kommende gymnasium om, at jeg er optaget.Jeg læste med stor interesse og glæde alle de papirer og foldere, der var vedlagt, indtil mine øjne faldt over en oplysning, som jeg synes, lyder helt fra forstanden:Da jeg skal have matematik på mindst b-niveau, er jeg ... -
En ny chance?
ForumindlægHejsa .. Jeg har et spørgsmål, som jeg har undret mig over et stykke tid .. Jeg går i 3g nu, og har endelig fundet ud af, hvordan fremtiden skal se ud. Jeg ønsker uddannelsen - medicin, men pga. et så højt gennemsnit, kan jeg ikke opfylde adgangskravet. Derfor tænkte jeg om det var muligt, at ge... -
At gange gennemsnittet med 1,08
ForumindlægHvor mange A niveaus fag skal man have før man kan gange gennemsnittet med 1,08? -
overflad-Areal
ForumindlægHej jeg vil gerne at bestemme overflad areal af figuren ..se vedhæfte figuren. jeg kan oplyse at r= 38 ,h=30 ,R=49 , r= 30 . Jeh kan godt finde ud af bestemme overfladsareal af kegelstub men hvordan kan jeg bestemme overfladsareal af den tyk ring både i top og i bund? Tak på forhånd. -
droppe gymnasiet
Forumindlægkan jeg tage hf hvis jeg bliver smidt ud eller dropper ud af 1.g jeg har ikke tænkt mig at starte på hf før om et par år jeg har IKKE gået i 10. klasse -
Skitser grafen f ud fra foelgende oplysninger.
ForumindlægEndnuen gang er jeg helt blank.. Der er tale om vedhaeftede opgave, hvor skal skistere grafen f ud for en raekke oplysninger. Opgave vedhaeftet. -
Eksportingeniør
ForumindlægJeg overvejer at læse eksportingeniør på IHK. Jeg er rigtig god til sprog, historie, samfundsfag osv. men jeg er ikke den bedste til fysik,kemi og matematik. Denne uddannelse kræver ikke specifikke adgangskrav som matematik,fysik og kemi.. Kan nogen der evt. er i gang med uddannelsen fortæll... -
Studieretningsprojekt 2010!
ForumindlægGoddag kære mennesker, Jeg skal skrive SRP i år og jeg har studieretningen Mat A Fysik B og Kemi B Har i nogle forslag til hvad jeg skal skrive? Nogle erfaringer i vil dele?
