Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 17281 til 17300 af 63056
-
Hjælp til en rest af afl.
ForumindlægJeg mangler at rette denne sidste del til i min engelske stil. Har simpelthen set mig blind. Vil gerne om fejlene kun kan blive markeret så jeg selv kan finde og rette. Opgaven går ud på at skrive et offentligt brev til en avis. brevet skal indeholde grunde til ikke at have fyreværkeri i byen. D... -
HASTER! Rettelse af abstract
ForumindlægHej. Jeg skal aflevere min SR-opgave om 3 timer, og jeg føler at mit abstract virkelig har brug for lidt "finpudsning". Det kunne virkelig være super hvis en lige kan hjælpe.. Det 13 linjer. The paper explores the different kinds of mathematical growths (respectively linear growth, exp... -
Dansk og de nabosprog
ForumindlægHello everybody ! First I apologize to write in english, but I9;m not confident enough in danish to ask my question in this language :/ I9;m currently writing my master thesis (in French) and a part of my work is about the mutual comprehension of the 3 scandinavian languages. I9;ve alr... -
En der vil rette min opgave?
ForumindlægDet ville være rigtig dejligt hvis der en der ville bruge 10 min. på at rette min opgave.. den er kun på 650 ord.. Obesity has become a huge issue in the western world. Not only in the U.S. but all over the world. People eat more fast food and become more inactive. We need to get moving, and why... -
hjælp - a & b
ForumindlægOm funktionen f(x)=b*a^x oplyses, at f(0)=7, og at funktionsværdien f(x) tredobles, når x øges med ?x=9. Bestem talende a & b ? hvordan regner man den? i facit skal det give a=1,1298 b=7 -
oversættelse
ForumindlægHejsa, kan nogen oversætte dette stykke? Uden at bruge google oversæt for der forstod jeg ingenting. "The Sour Krout the Men at first would not eate untill I put in pratice a Method I never once knew to fail with seamen, and this was to have some of it dressed every Day for Cabbin Table, ... -
Eksamen.
ForumindlægHej folk Skal op til mundtlig fysik b eksamen imorgen ... Hvordan synes I jeg kan forberede mig bedst muligt? Har lavet dispositoner til hvert emne.. Hvad kunne jeg ellers gøre? -
Race og intelligens
ForumindlægHej,Jeg ville lige høre, hvad de politisk korrekte vil sige til flg. interessante (kontroversielle?) artikel fra Wikipedia:http://en.wikipedia.org/wiki/Race_and_intelligenceAnerkender i de samvariationer, som forskere fra forskellige discipliner påpeger i forb. med race/intelligens debatten? -
Termodynamik og transmission
ForumindlægHey! Jeg kunne godt bruge noget hjælp inden for fysikkens termodynamik. Jeg har lavet et forsøg hvor jeg har målt temperaturen inde i en flamingokasse over et tidsforløb. Det vil sige, vi satte en pære ind i kassen, måler temperaturen inde i kassen og uden for kassen, altså i lokalet. Meningen ... -
jeres FREMTID?
ForumindlægHej, jeg vil gerne høre hvad i går på nu, og hvordan ser jeres fremtid ud? -
Parathedsvurdering til HF
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg er en fyr på 26 år som til sommer er udlært Industritekniker, og har søgt ind til HF til sommer. Jeg fik desværre et brev om jeg ikke opfyldte optagelses kravene i matematik og skal til en parathedsvurdering i skriftlig og mundtlig matematik på 10. klasse niveau. Mit spø... -
Warum sind wir untreu?
ForumindlægHejsa...Jeg skal holde et lille oplæg på tysk... Emnet handler om "warum sind wir untreu?"Hvis der er nogle der kender en knald god hjemmeside el. har nogle gode argumenter "warum sind wir untreu?" er De meget velkommen til at fortælle om det!Jo flere synsvinkler jo bedre disk... -
Tjen en flyrejse t/r
ForumindlægHejsa alle studerende!Hermed følger det bedste tilbud set til dato.Tjen til flyrejser,kro-ophold,helse produkter og meget andet.Blot ved at markedsføre denne portal.Du får 100 point for hver ny kunde du henviser og når du har 38 kunder kan du væksle disse point til en flyrejse feks t/r til New yo... -
urimeligt?
ForumindlægEr det virkelig uretfærdigt- Hvis man har fået 10 i 2g´s opgave, og en der er meget lavere end en intelligent-mæssigt, også får 10. Her er der tale om 5 mennesker der har fået 10 udover mig, men som ligger meget under mig? Hvad skal man tage seriøst?- Er det 10´´ tal så det værd, eller er det bar... -
Hjælp til oversættelse af min sætning:D og nogle ideer.
ForumindlægHej. Håber der er nogle, som vil hjælpe mig :) jeg skal skrive om engang jeg var i Tyskland. Nogle der har ideer til hvad jeg kan skrive? :) Nå, men her kommer min sætning jeg gerne vil have oversat til tysk på ottende klasses nivau cirka: Vi boede sammen med vores venner i deres lejlighed som lå... -
Læse hurtigere?
ForumindlægHej.. Jeg er desværre den type, der er langsom til at læse og forstå iforhold til mange andre. Jeg ihukommer, at dem, jeg gik i klasse med, var måske 2 gange hurtigere end mig selv til at læse en dansk/englesk tekst og forstå den.. Men jeg har hørt, at der er visse teknikker/øvelser, der gør, a... -
Analyse og fortolkning af "Et blad fra himlen" af H.C. Andersen
ForumindlægHej. Jeg skal lave en analyse og fortolkning af H.C. Andersens "Et blad fra himlen", og jeg sidder lidt fast. Eventyret er jo fra 1855 (dvs. i biedermeier perioden og lige efter romantismen), men eventyret har efter min mening flest træk fra universalromantikken, og det gør mig... -
Meget mærkeligt
ForumindlægHej! Jeg skal lave et nyt studieretningsprojekt (3.g) her i februar da jeg blev syg under de to skriveuger. Har fundet et nyt emne og en skønlitterær engelsk bog (skriver i engelsk og historie) og oplyst min vejleder om det, men da en anden fra min klasse har skrevet om den samme bog siger min ... -
Hvor meget vand kan der være i denne pool?
ForumindlægHej allesammen! Jeg går i 7. klasse og har brug for noget hjælp med matematikken. 1: Hvis en swimming pool er 5m bred, 15m lang, 90cm dyb i den ene ende og 2,5m dyb i den anden ende og faldet er jævnt fordelt, hvordan finder jeg så ud af hvor meget vand der kan være i poolen? 2: Der fyldes vand ... -
RETNING AF DANSK STIL! SKAL SNART AFLEVERES!
ForumindlægDANSK STIL, SKAL AFLEVERES DEN 01-01-13!! HJÆLP Hej, jeg er en pige på 14 år som går i 8 klasse, når jeg bliver ældre vil jeg gerne være plastikkirurg men jeg er begyndt at tvivle om jeg kan blive det. I min karakter får jeg kun 4 og 7 i dansk..Altså i stile, men nu fandt jeg endelig Studiepo...
