Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 17301 til 17320 af 158923
-
Præcis 100 kg rørsukker (dextrose – C12H22O11) udledes ved et uheld til en å på en varm sommerdag, hvor åen har opnået en temperatur på hele 20 grader. Hvis ...
ForumindlægNogen der kan hjælpe? Skal man så afstemme en reaktion eller noget? -
Ekssamenssæt 2009 August Eng.A
ForumindlægHej :) Er der nogen der kan fortælle mig hvilke tekster der er i eksamenssættet August 2009 Engelsk A? - er der desuden nogen der kan fortælle mig i hvilket eksamenssæt "the hurt man" var? :) Mvh Julia -
Engelsk skriftlig eksamen
ForumindlægHej folkens, findes der en side, hvor man kan se samtlige eksamenssæt i skriftligt engelsk på A STX? - Jeg har ledt, dog uden held. (Det er kun selve eksamenssættene jeg søger, ikke nogen form for besvarelse). -
Funktioner
ForumindlægHej Jeg er igang med at læse op på lidt matematik, og jeg er kommet i tvivl om hvordan ved man om der tale er om en Linære funktion, eksponentielle funktion eller en potensfunktion i en opgave ? Håber der er nogle der har svaret :) -
Et låns størrelse, som betales over 20 år. Jensen vil udvide sit hus og ønsker derfor et lån i et realkreditinstitut. Han kan betale en halvårlig ydelse på 8...
ForumindlægHej, jeg har en opgave, som jeg har problemer med at løse, da jeg ikke ved hvilken formel jeg skal anvende. Nogle der kan hjælpe? Jensen vil udvide sit hus og ønsker derfor et lån i et realkreditinstitut. Han kan betale en halvårlig ydelse på 8000 kr. a) Beregn lånets størrelse, når den halvår... -
Hjælp !!
ForumindlægHej alle. Er der nogen som virkelig kan redde mig, jeg har fået et eksamensoplæg i kemi, som hedder Kemi A Maj 2009 HTX.. Hvis der nogen som har den, ville det være skønt. På forhånd tak. -
Hjælp jeg vil gerne skriv resume om A man had not seen his long-lost sister for 43 years ... or so he thought http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/reunite...
ForumindlægA man had not seen his long-lost sister for 43 years ... or so he thought. Ken Whitty had lost touch with Yvonne but, incredibly, they were living only 300 yards apart in Neighbouring streets. Ken, 64, said: "I've walked past this house lots of times and I've even seen here in t... -
HJÆLP PLEASE
ForumindlægHej Allesammen jeg har et spørgsmål håber i kan hjælpe... :) jeg skal til brobygning imorgen i HTX men er bange for at der kun er drenge :( tror i at deer kun er drenge i HTX? eler er der ogs piger? -
Eksamensopgave: Vektor i planen
ForumindlægHej, Jeg kunne godt bruge et eller flere hints til opgave 4C i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-1_MED.pdf På forhånd mange tak, :D -
Tangentplan til kugle
ForumindlægKunne jeg få hjælp til opgave d i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/2006-8-1_UDEN.pdf Hilsen, Liv1988 -
Matematikkursus
ForumindlægJeg er i den situation, at jeg lige er dumpet i min årsprøve i matematik A. Jeg startede i en klasse med matematik B, men er skiftede til en med matematik A. Det skal lige siges, at matematik A var uundgåeligt og hvis jeg kunne vælge det fra havde jeg gjort det. Men da jeg selvfølgelig gerne vil ... -
vinkel
Forumindlæger det nogle der kan hjælpe med hvordan jeg overhovedet skal lave dette? Enhedscirklen: a)En vinkel ligger imellem 0°og 90°. Hvilke værdier kan cosinus og sinus til denne vinkel da antage? b)En vinkel ligger imellem 0°og 180°. Hvilke værdier kan cosinus og sinus til denne vinke... -
Dumpet fag tre gange - merit
ForumindlægHej alle Jeg læser polit (økonomi) på KU, og har lige afsluttet mit 4. semester. Nu ligger landet sådan, at jeg stadig mangler at bestå et fag fra 2.semester (Matematik B). I sommers var jeg oppe for 3 gang, men resultaterne er endnu ikke offentliggjort. Jeg er blevet lidt smånervøs for at det ... -
Adgang på HA
ForumindlægHej Alle :) Nogen som ved, om man for at komme ind på HA studiet på uni, skal bestå matematik? Jeg har faget på A, og det kræver kun b. Men skal jeg bestå mit A fag, i årskarakter og til en evt. eksamen? Mvh Esben -
Hjælp til GSK/HF enkeltfag, SU og videregående uddannelse
ForumindlægJeg har et par spørgsmål angående GSK(Gymnasial Supplering) og HF Enkeltfag, som jeg håber nogle kan svare på. 1. Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt jeg har dumpet matematik B eller ej. Jeg fik 7 i skriftlig og 5 i mundtlig(gammel skala). Det giver 6 i gennemsnit og som jeg har forstået det og læst... -
Vedr Mundtlig eksame
ForumindlægHej,Jeg er ved at tage mig en htx-uddannelse. Jeg er nu kommet til eksamen 2.g, her skal jeg op i matematik B.Jeg er tilsyneladende ikke blevet informeret om hvordan sådan en eksame forgår - hvad må jeg have med, hvordan er spørgsmålene udformet osv. Hvis i har tidligere erfaringer må i gerne bid... -
1. . I 2014 købte danskerne varer og services på nettet for 80 milliarder kr. En prognose siger, at nethandlen vil vokse med 15% om året i de følgende år. a...
ForumindlægGg -
DATALOGI
ForumindlægHej folkens. Jeg ville gerne høre lidt fra studerende på datalogi-uddannelserne om hvordan matematikken er der? Har man meget matematik? Hvor meget IT er der? Altså programmering osv? mvh -
Spørgsmål til Filosofi (Ba) og HF-enkeltfag med henblik på adgangskravene
ForumindlægJeg er muligvis i en værre kattepine pt. angående adgangskravene for Filosofi Bachelor. Det ligger sådan at jeg er færdig på HTX til sommer, og skal derefter bruge et år på at arbejde (og læse fag op), hvorefter jeg forventer at fortsætte på Århus Universitet med at læse filosofi. Og jeg har eft... -
SRP - Nanotek??
ForumindlægEr nu kommet til det tidspunkt, hvor jeg skal til at vælge et emne til mit studieretningsprojekt. Fag som Fysik og Matematik er nok de mest interessante jeg har at vælge imellem, og nok også de 2 jeg helst vil arbejde med. Har dog også fag som: Dansk, Info-tek og Kemi. Mit primære fokus l...
