Søgning på: historie noter 9 klasse. Resultater: 17301 til 17320 af 62610
-
Flashback eller ej
ForumindlægHej! “Hun var ikke ret gammel, da hun spurgte moderen, hvorfor hun gik på arbejde, når det dog var meget rarere at være hjemme. Så fik hun at vide, at det var for at skaffe mad og tøj til dem, og om søndagen havde barnet bekymret spurgt, om de nu ikke fik mad i dag, siden mor blev hjemme.&r... -
Short - story
ForumindlægNogle der ville være interesseret i at læse min short-story og give lidt respons?:) -
Resume eller analyse af Fiona McFarlane´s short story "Buttony"
ForumindlægHej alle Er der nogen her inde der har læst Fiona McFarlane´s short story "Buttony"? Jeg synes nemlig den er utrolig svær og forstå, og jeg har derfor brug for lidt hjælp. En analyse til noget inspiration modtages med kyshånd! Tak på forhånd -
Kildekritik over kilde
ForumindlægHej er der nogle herinde som har et par min. til at hjælpe med en kilde fra 2. Verdenskrig . Kilden : Hitler om livsrum 1925. Det er et uddrag fra hans bog : “Min kamp”. Hvad er det Hitler egentlig siger ? Det han referer til når han siger : vi begynder der hvor man sluttede for 6. Hundrede år si... -
den spanske borgerkrig
Forumindlæghvem kæmpede mod hindanden i den spanske borgerkrig Tak på forhånd -
Hjælp til valg af emne (SRP)
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal skrive SRP i slutningen af januar måned, og jeg har derfor brug for et emne at skrive om. Jeg havde tænkt mig at vælge mat a / fys a. Har i nogle emner indenfor magnetisme, astronomi eller lignende?? Det må helst gerne være nogle emner, som er nemme og ikke alt for s... -
Kan man stole på denne artikel? Hjælp
ForumindlægHey, jeg er lidt i tvivl om den vedhæftet link kan bruges til en projektopgave til diskussion. Er kilden troværdig nok? -
Projektopgave
ForumindlægJa, jeg har brug for jeres hjælp derude! I næste har jeg projektuge, og overemnet er København og så skal vi så selv finde på et underemne, men jeg har ingen idéer, om hvad jeg skal skrive om.. Så ja, er der nogen af jer derude, der kan hjælpe mig - så skriv endelig Kh S -
I tvivl om karaktere
ForumindlægHej!Nu går jeg i gymnasiet, og jeg synes alt karakterhalløjet er lidt svært at finde rundt i. Så mit spørgsmål er, hvad der kommer til at gælde for mit studenterbevis? Gør årskarakterene i 1.g det? Eller er det i 3.g at man skal sætte alle kræfterne ind?Ved godt at de fag man kommer direkte til... -
tysk oversættelse.
ForumindlægHej. Jeg har lidt problemer med en tysk sætning, nogen som vil hjælpe?Sætningen lyder således:Es fliegt um die Lampe, dann prallt es mit dem Kopf an die Wand und landet auf Lillis Tisch.Mvh. Tonni. -
indledning v. essay?
ForumindlægJeg skal skrive en essay i engelsk og har allerede skrevet en indledning med informationer så som tidsspæn, fortællertype etc. Men skal den også indeholde en indledning som i danske stile? sådan en der bygger en ramme om stilen (altså hvor tråden tages op igen i afslutningen) hvor man f.eks skriv... -
Historieopgave
ForumindlægHej allesammen..! Jeg skal skrive historieopgave om modstandsb evægelsens indflydelse på samarbejdspolitikens ophør.. Ville bare høre om der var nogen der kendte nogle gode bøger, hjemmesider eller andet.. meget gerne nogle kilder også.. -
narcissisme
Forumindlæghej jeg kunne godt bruge lidt hjælp til en større skriftlig opgave (sso)omhandler narcissisme i dag og udviklingen gennem tiden. Og måske forslag artiler,noveller som omhandlier enmet i høj grad. -
HASTER! In the national gallery
Forumindlæghej alle sammen.. er der nogen der har skrevet denne stil?? jeg er nysgerri efter at vide hvad har i skrevet om de to mænd, ikke jeg-personen, men de to andre?? hvad betyder det at den unge skrider?er det helt forkert, at jeg til at starte med, tolkede jeg-personen som værende den gamle mand, - a... -
Haster!!
ForumindlægEr der nogen som har læst Freundschaftsringe og kan give mig et referat? På forhånd tak -
Idræt - Krea-program
ForumindlægHey, er der nogle som ligger inde med nogle gode idéer til et Krea-program? Eller noget brugbart musik?Eller måske et helt Krea-program??? For jeg er helt lost...På forhånd tak. -
Hvordan oversætter man 9;Den Indre Tatovering9; til tysk?
ForumindlægDet var egentlig bare den ene sætning jeg skal bruge...:) -
Fight Club og Skyggen
ForumindlægNogle der kan hjælpe med hvilke ligheder der er mellem filmen Fight Club og H.C. Andersens skyggen? -
Partier der kan kaldes Socialliberalistiske
ForumindlægHej!\n\nJeg stødte lige på siden her under en Google søgning og tænkte at det da var det rette sted at søge hjælp her når lokummet er ved at brænde på :)\n\nMit spørgsmål:\n\nHvilke partier i folketinget kan man betegne som Socialliberalistiske? og hvorfor? -
Freudiansk analyse af klods hans
ForumindlægHej, skulle bare ved om er der en opgave om freudiansk analyse af klods hans?
