Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 17361 til 17380 af 109300
-
feature?
ForumindlægHej jeg skal til at lave en feature, og jeg har læst flere definitioner af genren, men jeg har ikke helt forstået hvad det går ud på...minder det ikke en del om essay? Hvad er forskellen? Håber nogen kan hjælpe.. Tak på forhånd -
AT-synopsis
ForumindlægHej.. Jeg står med et lille problem, da jeg har en AT-synopsis jeg skal aflevere imorgen og der er noget som jeg ikke helt kan forstå. Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive til teori, empiri og metode. Mit overordnede emne er overvågning i storbritannien og min oneliner lyder således: Hvad har den st... -
Java
ForumindlægJeg har forsøgt at konstuere et program vending machine til min allerførste programmerings opgave. Jeg kan simpelthen bare ikke finde ud af hvordan jeg bruger methods og classes for at gøre det kortere. Håber virkelig der er en venlig sjæl som kunne vise mig det med et eksempel og ikke bare en s... -
Atombombens opbygning.
ForumindlægHej, jeg er i gang med at lede efter noget litteratur om atombombens opbygning. Har godt og vel ledt rigtig mange steder, men synes ikke rigtig det er det, jeg har behov for. Er der nogen, der kender nogle gode hjemmesider? Det er i forbindelse med min SRP. Er det en god idé at bruge wikipedia ... -
mobning projektopgave
ForumindlægProjekopgave. Hej jeg har om mobning.Jeg ved ikke hvilke typer for mobning der er altså det eneste jeg ved er robmobning.?? TAk -
Hvad kan gøres bedre?
ForumindlægJeg har fået et essay for i Engleks og tænkte på hvad jeg kunne gøre bedre? -
Co2
ForumindlægHej jeg skal snart op til eksamen i natur. Mit projekt handler om global opvarmning. I den kemiske del skal jeg fortælle om organisk kemi og Co2. jeg ville hører ad, hvis nogen her kendte gode links om alt til Co2?. Der står ikke så meget i mine fagbøger så jeg er lidt i tivil om det jeg siger fr... -
Matematik/Maple18
ForumindlægHejsa:) Er der nogen der kan hjælpe mig med at bruge Maple18, er lige begyndt i skolen og har aldrig brugt det før... -
I need ur HELP!
ForumindlægHej, er der nogen som kan hjælpe mig med tysk? UREGELMÆSSIGE UDSAGNSORD I NUTID. Indsæt den rigtige from af : beginnen, helfen, fahren og lesen: Um 6 uhr.......... der tag bei den Meyers. Herr Meyer........ sein fruhstuck mit kaffe und brotchen. Wann.......... det film? Wan............ wit mi... -
bifilart pendul
ForumindlægHej alle Jeg er i gang med at skrive SRP i matematik og Fysik. Her skal jeg udlede formlen for et bifilart pendul, men jeg ved ikke helt hvordan. Jeg har prøvet at google lidt, men uden held. Jeg håber i kan hjælpe. På forhånd tak. Med venlig hilsen Frederik PS. formlen er vedhæftet som dokume... -
trisynaptic circuit på dansk?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg sidder og skriver SRP, og er stødt på et ord, som jeg ikke kan finde oversættelsen på. Hvad hedder den trisynaptic circuit på dansk? Den kaldes også den trisynaptic loop of the hippocampus. Håber der er nogle der kan hjælpe og god jul! -
Gruppe, Ring, legeme og ordning
ForumindlægHej, Jeg skal redegøre for forskellige begreber, men har simpelthen så svært ved at forstå dem, selvom jeg nu har været det halve af internettet igennem for at forstå dem... Er der en, der kan hjælpe mig med at forstå begreberne og evt komme med en god forklaring på dem? Begreberne er gruppe, ... -
Hanif Kureishi
ForumindlægHey folkens... Jeg er i den lykkelige situation at, som så mange andre 3. g'ere, her inden længe skal i gang med 3. års opgaven. Sagen er at jeg har valgt at skrive i engelsk om bogen "The Body" af Hanif Kureishi, problemet er bare at jeg har svært ved at finde relevant sekundært li... -
linære funktion
Forumindlægjeg skal bruge lidt hjælp til at finde ud af hvordan jeg finder f(3034) jeg har fået opgivet de to punkter (3,4) og (8,14) jeg har fundet a og b. men jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med f(3034)?? -
Ligning med potenser
ForumindlægJeg har denne ligning: (2 b^-2)^3*(2^3b^2)^3*(2^2b)=8 Alle de potenser indeni og udenpå parenteser har gjort mig meget forvirret. En eller flere venlige sjæle.. vil I hjælpe mig? -
Ændring af studieretning
Forumindlæghej, jeg skal til at starte i 1.g i morgen og er meget spændt på det hele, men glæder mig også rigtig meget. der er bare en ting jeg hele tiden tænker på....! Jeg har valgt en studieretning der hedder Kemi A + Matematik A + Fysik B og jeg ville faktisk have ønsket at jeg havde valgt: Bioteknologi... -
Bygningsingeniør eller bygningskonstruktør???
ForumindlægHej Jeg står, som nok mange andre, og skal søge ind på en videregående uddannelse. Jeg kan dog ikke finde ud af om jeg skal søge ind som bygningsingeniør eller bygningskonstruktør. Derfor håber jeg at der er nogen som kan fortælle mig lidt om hvilken de vil foreslå. Jeg har en studentereksamen ... -
Oversættelse
ForumindlægHej.Jeg håber, at I vil læse den igennem og komme med rettelser. På forhånd tak. :)Udvekslingsstuderende Der er mange unge, der gerne vil til udlandet i en kortere eller længere periode, mens de går i skole, eller når de taget deres studentereksamen. Som udlænding kan det være vanskeligt at få ar... -
samf-eksamen
Forumindlægnu er jeg jo så priviligeret, at jeg har fået den store ære at komme op i samfundsfag (A-niveau) studentereksamen, og i min nervøsistet her op til er jeg kommet i tvivl om længden på en samf-eksamen. er det bare 2 ½ i timen altså med ca. 20 minutter til forberedelse og ca 20 minutter til selve ek... -
I slutning af august
ForumindlægHejEr der ikke nogen, der kan hjælpe mig lidt på vej, med at anysere og fortolke denne tekst (jf. emne..) Jeg er lidt lost i det hele, og jeg skal skrive en stil om dette emne. Jeg sidder med et studentereksamens hæfte fra august 2003. Jeg håber, at der er nogen der kan hjælpe mig lidt på vej. På...
