Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 17401 til 17420 af 176853
-
Idéer til problemformulering til AT (Samfundsfag A & Fransk A): Migration over Middelhavet
ForumindlægAT-overemnet i år er havet, og jeg har derfor valgt at arbejde med samfundsfag A og fransk fortsætter A i emnet migration over Middelhavet. Jeg har dog haft lidt svært ved at finde ud af, præcis hvad min problemformulering og dertil hørende problemstillinger skal være, men det ville selvfølgelig ... -
Opgavesæt for stx 2008
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvor man kan finde opgavesættet fra stx-eksamens i maj sidste år (2008) ? Eller nogen der kan huske de mulige emner? Håber nogle kan hjælpe. Mvh. -
freud? eksamen imorgen.
ForumindlægHej :) Jeg har læst en drama fra henrik ibens og brugt personlighedsmodellen på de kvinder som er med i stykket. Men en af dem er overjeg'et, som til sidst vælger at begå selvmord? hvad kan det skyldes, at hun har et stort overjeg eller? Og en fra id'et vælger også at slå sig selv ihjel, ... -
Bioteknologi A maj 2015 eksammenssætHTX
ForumindlægJeg står og mangler eksamenssættet for bioteknologi A HTX fra sidste sommer (2015). Det ville være til stor hjælp hvis der var en der sad inde med den og godt ville dele den! -
gini koefficienten og I=p *a* t
ForumindlægHvad handler gini-koefficienten om og hvad har den med social omfordeling at gøre? Hvad handler formlen: I= P x A x T om? -
Matemaik A 13 august 2015
ForumindlægNogle der ligger inde med eksamensættet for matematik A 13 august 2015, som jeg må få? -
Tutor, Matematik A søges omgående
Forumindlægjeg søger en tutor hurtigst muligt til matematik A niveau... Jeg bor i Vordingborg kommune, send mig en besked hvis du er interesseret. På forhånd tak -
Fysik A eksamensæt december 2016
ForumindlægEr der nogen der var til sygeeksamen i fysik A i december 2016?? Vil meget gerne have opgavesættet, uanset om det er med eller uden besvarelse. Det haster!! -
Eksamenssæt 2009 tysk a-niveau
ForumindlægHej. Er der nogen, der ved, hvad eksamenssættet tysk a-niveau 2009 hed? Var det Robert Fischer? Og er der nogen der ved, hvad sygeeksamenssættet hed? På forhånd tak (: -
Ananlyse af "I want a wife".
ForumindlægEr der nogen her der ligger inde med en analyse af teksten "I want a wife" som er skrevet af Judith E. Brady... -
Lektiehjælp til Teknik A - Proces søges
ForumindlægHej, jeg kunne godt bruge en der kunne hjælpe mig med teknik A - proces som man har i 3g på HTX. håber nogen melder sig, da jeg allerede har ledt længe. Mvh -
Opgavesæt engelsk A skr. 27/5
ForumindlægEr der nogle der har opgavesættet fra 27 maj i engelsk A? Helst første del uden hjælpemidler -
Bestem a og b i retviklet trekant.
ForumindlægHjælp, forstår ikke hvordan man regner det ud. Tak på forhånd :-) -
Eksamen AT 2010 - AT-bogen
ForumindlægOBS OBS: Bogen er nu færdigskrevet og kan købes på AT-bogen.dk Hej alle Redaktionen på Studieportalen.dk arbejder lige nu benhårdt på den ultimative hjælp til eksamen i AT 2010. Hjælpen udgives i bogen AT-bogen. Vi har oprettet en fan-side på Facebook, hvor dem der skal til eksamen i AT i 2010 ka... -
Synopsis i NF-eksamen HF - Sult i det sydlige Afrika
ForumindlægJeg har følgende synopsis til min NF-eksamen. Men jeg er pludselig kommet i tvivl om, hvorvidt den er dækkende overfor min problemformulering eller ej? Og om der er en rød tråd. Jeg har samtidigt også svært ved at finde ud af hvordan jeg skal forklare protein og kulhydrater. Jeg skulle meget ge... -
Historie eksamen stx
ForumindlægHej Jeg skal op i historie om få dage og har masser af stof jeg skal nå. Jeg er meget forvirret og ved ikke hvordan jeg skal gribe det an. det er self. umuligt at læse alt kernestoffet osv. hvad skal jeg gøre? hvordan skal jeg nå¨3'års pensum på såå kooort tid?? noget der har gode råd?? -
Problemstillinger til eksamen om imperialisme
ForumindlægHej alle Jeg sidder til en 24-timers og har om engelsk imperialisme. Jeg har en masse kilder, der handler om årsagerne til/forsvaret for Englands imperialisme i Afrika (moralske, økonomiske årsagsforklaringer osv.). Er der nogen, der har et godt forslag til, hvordan en problemstilling kan formule... -
Tips og råd til AT eksamen??
ForumindlægEr der noglde der ude kan kan komme med tips og råd ? -
Serviceøkonom 2 semester eksamen
ForumindlægHej, Jeg er lige nu igang med at forberede mig til 2 eksamener. Da lærene ikke har givet udtryk på for en specifik måde hvorpå at eksamen skal forløbe, ville jeg høre om der var nogle der vidste det og kunne forklare hvordan de gjorde det? Det handler om valgfags eksamen og portfolie eksamen. ... -
Intersprogsanalyse engelsk eksamen
ForumindlægHej. Er der nogen lærerstuderende herinde som har været op i Intersprogsanalysei faget Engelsk? Hvis ja, hvordan gik det? og hvad sagde i til eksamen? ALtså hvad skal man til sådan en eksamen? Vi har endnu ikke fået en forklaring på hvad der forventes af os til eksamen. Håber de...
