Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 17401 til 17420 af 48240
-
Videregående uddannelse?
ForumindlægMit spørgsmål er egentligt meget simpelt. Søger man ind på en videregående uddannelse med eksamens- eller standpunktskarakterne (eller en blanding), hvis uddanelsen har et karakterkrav? -
Matematik på computeren?
Forumindlæghi..Jeg har matematik på A niveau, og vi har fået tilbudt matematik på computeren, og også selve eksamen bliver på pcen. Vil gerne Høre om i har erfaringer med det? evt. Ulemper? fordele? -
acetylsalicylsyre og natron + vand?
Forumindlægjeg sidder og kæmper mig færdig med min eksamens opgave i kemi, men har lige et spørgsmål til en opgave. når jeg blander acetylsalicylsyre og natron (C9H8O4+NaHCO3) og tilsætter vand, kommer der en bruseeffekt. det er det samme som en aspirin i et glas vand.. ved hjælp af andres opgaver har jeg f... -
Mindstekrav mat B
ForumindlægHej jeg er en pige der får 12-taller i dansk, engelsk, fransk, samfundsfag, historie osv. Men jeg er elendig til matematik, fysik og kemi. Jeg har skriftlig mat B eksamen i morgen og har fundet ud af, at jeg kan bestå min eksamen, hvis bare jeg har styr på mindstekravsopgaverne. Fandt eksemp... -
Ulykkelig elev søger svar!!
ForumindlægHej allesammen :D Efter ferien skal jeg starte på gymnasiet, jeg har søgt linjen Samf/mat, men har fået linjen Samf/eng. Jeg kan få stort set alle mine ønsker opfyldt på denne linje, dog kan jeg ikke få kemi men i stedet geografi. Jeg skal muligvis bruge kemi senere hen, men kan jeg, hvis jeg ... -
Ukendt salt
ForumindlægVi har et ukendt stof + hydroxid -> vi fået dannet et bundfald. Mit spørgesmål er, jeg skal beregne koncentration af kationen der skal være i opløsningen for at bundfaldet fælder ud med 2 M hydroxider (vi antager 0,25 mL), hvorefter det beregnes hvor stor en mængde (mg) af det oprindelige sal... -
svar fra gymnasie
ForumindlægHey ville lige høre hvornår man plejer at få svar fra ens gymnasie om hvor vidt man er blevet optaget eller ej og sådan... -
Studere medicin!
ForumindlægHey, jeg ville høre om der er nogen kan hjælpe mig med noget. Jeg vil meget meget gerne på medicinstudiet, det er virkelig virkelig det jeg brænder for, men nu ligger landet sådan at jeg har været uheldig i 2 eksamener i denne uge og har fået 02, hvoraf en af dem tæller for 2. Mit snit ligger ... -
HJÆLP - Eating Sugar, eksamensopgave!
ForumindlægVille være evigt taknemmelig, hvis jeg kunne få tilsendt en engelsk eksamensopgave ved navn "Eating Sugar". Får årskarakter på fredag, d. 02.05.08! Så hvis jeg kunne få bikset en god stil sammen inden, ville jeg være glad! På forhånd tak! Email: [email protected] -
Logistisk differentialligning
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe med denne opgave??? -
opgave omhandlede opløselighedsprodukt?
ForumindlægHej Er der nogle, der kan hjælpe med hvordan man omksriver den formel for at jeg kan beregne/besvare følgende opgave gerne med teori og formel for at beregne opløselighedsprodukukter. tak på forhånd. -
Medicin?
ForumindlægHvad er efter jeres mening det bedste sted at studere medicin, og hvorfor? Jeg står pt. mellem KBH og Odense. Jeg bor tættere på Odense, og har også hørt at hospitalet lægger lige ved universitet, hvorimod det ligger langt fra i KBH, men er der en særlig god grund til at vælge KBH alligevel (ell... -
HASTER ..hjælp
ForumindlægHej Jeg sidder og forbereder mig til min AT-eksamen. og har haft en laaaaaaang diskussion med en veninde, om hvorledes AT-mundtlig skal foregå. hun mener nemlig, at synopsen er en springbræt til en selvvalgt vinkel, man snakker om til eksamen. men jeg mener at man bare skal uddybe de vigtigste ... -
TYSK årsprøve! hjælp
ForumindlægJeg skal til tyskårsprøve i morgen, og dvs at det ikke er en 24 timersprøve. Jeg får 24 min, til at forberede mig på. Men jeg er lidt i tvivl omkring, hvordan eksamen foregår. Foregår eksamen på dansk eller tysk? Skal man refere teksten på dansk, også snakke om budskab osv. på tysk? Please hjæl... -
Skal have AP igen???
ForumindlægHej derude. Sidste år startede jeg på STX og var oppe i NV og AP ligeefter nytår. Nu er jeg startet forfra, men skal have AP igen?? Men jeg har været oppe til eksamen i AP for et halv år siden?? Må man godt tage en eksamen om igen, nu hvor jeg har været oppe før??? -
gennemsnit...:0(
ForumindlæghejNu er jeg en af dem som er ret uheldig til eksamen.. har eksamens angst.. bange for eksamen, at lige så snart jeg kommer derind glemmer jeg alt..Ville lige høre om det er årskarakteren eller eksamenskarakteren der i vigtigst i år (2.g)Har hørt at man skal tag klassen om, hvis man har et gennem... -
Alfa, Beta & Gamma
ForumindlægHej...da jeg skal op til eksamen her på mandag vil jeg godt lige være inde på det med Alfa Beta og Gamma strålingen...* Er der nogle der kan fortællemig lidt om de 3 strålinger* Hvad bruger man dem til?* Hvad kan jeg vise lærer og cencor?* Evt, noget på gymnasie niveau?Malfoy -
idræt mdtl.
ForumindlægHejsaJeg skal til teoridelen af idrætseksamen i morgen.Hvis jeg f.eks trækker noget anatomi...ville det så være bevægelsesanalyse el. lign man skulle fokusere på?jeg er fuldstændig lost i denne mundtlige eksamen! -
Religion hjælp
ForumindlægNogen som har prøvet at være op i religion? I så fald, hvordan var det. Hvad forventes der? Skal snart selv til eksamen og er ret så nervøs da jeg har hørt det er rigtig svært at få en så nogenlunde karakter i. -
Årsprøve
ForumindlægHey alle. Jeg kom lige til at tænke over, hvis man har været til mundtlig årsprøve i 2 fag i 1.g (matematik og tysk) er der så en mindre chance for at man komme op i den rigtige eksamen i 2.g? :-)
