Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 17421 til 17440 af 163702
-
Dumpe??
ForumindlægHej går i 3.g på HTX, og bliver lidt i tvivl. Mit snit burde ikke kunne komme ned på under 02, men synes jeg har hørt at selv om ens snit er over 02 kan man godt dumpe, hvis man får for mange 00. Vil lige høre, for kunne få et par 00 til nogle a fags eksamner, og så løber det jo hurtigt op, da ... -
ønsker hjælp hurtigst muligt
Forumindlægønsker hjælp hurtigst muligt But what can we do, to improve children’s obesity? This is a big question. Do we have materials to give a good treatment to children’s, who are in bad condition? But in other hand, the government spends a lot of money to reduce fatness. But who makes the problems fo... -
offentlige sektor !
Forumindlæghej ja, her sidder jeg og forbereder mig til samf eksamen om 2 dage.... går i 1g men altså... er lidt i tvivl om hvordan man kan forklare hvad den offentlige sektor er... hvordan kan man forklare det , så man hverken siger for meget eller lidt ? og er det relevant a snakke om fx helle thorni... -
hej
Forumindlægjeg har oversat så godt jeg kunne men jeg er helt sikker på der er fejl så vil i hjælpe mig med at rette det I dag er der 123 lande, der er demokratisk. Der er forskellige former for demokrati. En af de former er repræsentativt demokrati, repræsentativt demokrati kan også kaldes for en styrefor... -
læge krav
Forumindlæghej jeg er en pige der skal starte på gymnasiet men jeg er lidt forvirret pga. jeg ikke ved hvilken studie-retning jeg skal starte i. Hvilke fag skal man have for at være læge? :) -
respons
Forumindlæghar lige skrevet en lille resume af eventyret lazy jack.. nogen som kan give lidt respons? og se evt fejl?Lazy JackYes, but the first fairytale is named lazy jack, and before we will start telling you about it’s structure, we will give you little summary of the fairytale. First of all It starts v... -
forskellig eng HN eksamen??
ForumindlægForleden dag snakkede jeg med en veninde om hvordan det var gået hende til eksamen. Det viste sig at det var en hel anden opgave de havde haft. Hun har også engelsk på A-niveau og er sproglig, så det undrede mig at hun ikke havde det samme sæt. Hun undrede sig også over at vores var anderledes. H... -
Skriftlig eksamen ikke længere obligatorisk?!
ForumindlægHej alle. Jeg ved at skriftlig dansk eksamen ikke længere er obligatorisk, men idag fik jeg så at vide at INGEN skriftlige eksaminer for kommende 3.g'ere og dem herefter vil være obligatoriske! (en havde fået det at vide af studievejlederen) Det kan da ikke passe, kan det!? Så kan man simpel... -
SSO hjælp
ForumindlægVi skal aflevere fag og vejleder til SSO på fredag. Jeg har længe gået og overvejet hvad jeg ville skrive om, men jeg er stadig i tvivl.Jeg har cuttet det ned til 2 fag. Engelsk og Historie.Jeg er god til engelsk får kun 10-11 taller, men når man skriver engelsk SSO, så skal opgaven være på dansk... -
Suppleringsfag
ForumindlægHej alle : ) Jeg vil gerne uddanne mig som tandlæge. Men har læst på Ug.dk at man skal have MATEMATIK A, og er ikke sikker på om de mener enten fysik eller kemi på B Niveau. I hvertfald jeg har Fysik på B, og matematik på B. Så jeg opfylder Fysik på B , men ikke matematik A. Jeg tænkte på at supp... -
Anvendelse af 1. ordens lineære differentialligning
ForumindlægHej - jeg er i gang med et MAT A mundtligt eksamens spørgsmål, hvor jeg bl.a skal give eksempler på anvendelse af 1. ordens lineære differentialligning - har brug for hjælp til dette? -
HJÆÆLP !!!
ForumindlægEr der nogen derude der kan hjælpemig med eksponentiel vækst? det er til 1 hf mundtlig eksamen, har fået spørgsmålene opgivet. det lyder : Gør rede for den eksponentielle vækstmodel Y= b gange a i x'ende Du skal bl.a. komme ind på betydningen af tallene a og b og på hvorden a og b kan bes... -
Ny gymnasiereform ?
ForumindlægHej !Er her nogen der ved hvad den nye gymnasiereform kommer til at indeholde ?Jeg har nemlig ikke fået noget af vide på mine introer, og er en smule interesseret i det...Er det rigtigt at det bliver meget sværer at gå på gymnasiet ?Hilsen Kristina -
Insignificant Gestures - Characterization
ForumindlægHejsa. Jeg sidder her og skal lave en analyse af Jo Cannon's Insignificant Gestures, men jeg er lidt gået død nu hvor jeg skal lave en personbeskrivelse af fortælleren. Er der nogen der kan hjælpe mig lidt i gang med det? Jeg synes på en måde ikke man får nok at vide om ham. Eller, det jeg i ... -
SRP - Kemi
ForumindlægHej Jeg sidder og bøvler med at kemispørgsmål til min SRP-opgave, som lyder: "Beskriv kemiske egenskaber for citral" Citral er et stof ,som findes i parfumer, som et duftstof. Citral kan være allergifremkaldende. Jeg kan simpelthen ikke finde noget om det stof? Jeg håber, at der er nog... -
Gini-koefficientens formel??
Forumindlægsidder og laver en matematikrapport, og jeg har brug for lidt hjælp. jeg skriver om Gini-koefficienten men hvad er dens formel? har søgt lidt rundt omkring, men kan ikke finde en konkret formel nogensteder. håber I kan hjælpe mig:) -
HJÆLP - Oversættelse af en sætning
ForumindlægHej ville hører om der er en der vil hjælpe med at oversætte følgende ""Han var en flottere fyr Han var en flottere fyr og frisk som en havørnog frisk som en havørn" Tak på forhånd. -
hvordan udtales..
ForumindlægHej hvornår skal c udtales som k og s? -
Biologi , regnorme HJÆLP !!!
ForumindlægEr der nogen der vil forklare mig hvorfor regnorme er vigtige PS: må gerne være lang. -
(Kemi B) eksamensforbederelsse og muligheder for hjælp
ForumindlægDet forholder sig sådan, at jeg om lidt over en måned har eksamen i kemi B og har meget svært ved områderne der vedrører organisk kemi, herunder navngivning, isomeri, alkoholer proteiner, fedtstoffer osv. Har undersøgt mulighederne for privatundervisning og der fandt jeg fandt jeg noget der hed m...
