Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 17501 til 17520 af 169995
-
MÅ jeg læse VUC selvbetalt på kontanthjælp?
ForumindlægJeg tilmeldte mig fransk 0-B og Engelsk B-A fjernundervisning. det gjorde jeg efter en masse tovtrækkeri hvor en tidligere socialrådgiver havde sagt at jeg gerne måtte læse vuc fag, mens den nye sagde , at de ikke ville betale det. så jeg troede ikke jeg gjorde noget forkert ved selv at betale fo... -
dumper jeg hhx? :( hjælp..
ForumindlægJeg går på hhx 3 år og er færdig her om et par måneder.. Årskarakter : Matematik mundtlig 02 Matematik skriftlig 02 Samfundsfag 4 Tysk mundtlig 10 Tysk skriftlig 10 Virksomhedsøkonomi mundtlig 02 Virksomhedsøkonomi skriftlig 00 Eksamens : Virksomhedsøkonomi mundtlig 00 er... -
Haster -hjælp til samfundsfag ..
ForumindlægHejj alle på studi.. - jeg skal op i en "prøve" næste uge i samfundsfag, og ville hører om nogle kort kunne fortælle mig hvad ideoligere er, har læst meget i min bog, men det er meget svært at forstå.. - og hvad er den der dronnings"runde" man siger? - og hvad er en VK og VRK... -
Samfundsfagsbegreber
ForumindlægMarginalvælger:stemmer på forskellige partier fra valg til valg Kernevælger:stemmer altid på det samme parti Sofavælger:person, som ikke stemmer Samfundslag:befolkningsgruppe, hvor medlemmerne er sammenlignelige med hensyn til økonomi, uddannelse m.m. Konjukturændring:overgang fra en konjuktu... -
Landanalyse om sydafrika
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg er i gang med landanalyse kan nogen hjælpe mig med finde det offentlig saldo på sydafrika? MVH Jørgine -
FNs betingelser
ForumindlægHej:) Er der nogen der ved hvilke betingelser FN har, før de griber ind med våbenmagt? Og evt. hvor man kan finde noget om det. På forhånd tak -
Social rådgiver
ForumindlægHej jeg har tænkte mig at starte på social rådgiver uddannelse. Jeg vil høre at hvor kan man, i andre lande, bruge denne uddannelse? -
Matematik på computeren?
Forumindlæghi..Jeg har matematik på A niveau, og vi har fået tilbudt matematik på computeren, og også selve eksamen bliver på pcen. Vil gerne Høre om i har erfaringer med det? evt. Ulemper? fordele? -
opgavee hjælp
ForumindlægHej ville høre om nogen af jer har lavet en opgave om charletti A/S i virksomheds økonomi , håber i kan hjælpeee:) -
Den afledede funktion f’(x) er lig x^3 + x^2 - 4x - 4 f’(x) kan derfor skrives som (𝑥 + 1) ∙ (𝑎 + 𝑏) Bestem hvad der skal stå på a og b’s plads og prøv ...
ForumindlægHej allesammen, har sat med den her i cirka en time og kan virkelig ikke komme frem til noget.... hjælp vil blive modtaget med åbne hænder :) -
En tanke.
ForumindlægI 2.g vil jeg kun få 2 eksamener, fordi jeg vælger 5 højniveausfag. Jeg har tænkt mig at afslutte tysk på b-niveau. Ville jeg på nogen måde kunne få lov til at få en ekstra eksamen? Her tænker jeg på at skrive skriftlig tysk med tredje g'erne. Jeg vil stadig blot afslutte tysk mundtlig på b-n... -
Inflations bekæmpelse
ForumindlægHalløjsa Jeg er nu gået i gang med min SSO omkring inflations bekæmpelse, jeg har bare et problem. Selve bekæmpelsen af det, har skrevet det jeg kunne presse ud af min bøger, men mangler måske lidt. Jeg skulle også have noget med omkring hvilke måder man IKKE kan bekæmpe inflation på grundet EU,... -
OECD
Forumindlæghej er der nogen der ved noget om OECD vil i så ikke bare skrive alle de informationer i har? :D på forhånd tak -
Årsprøve i matematik, hvordan fungerer det?
ForumindlægHej :) Er der nogle, der ved, hvordan årsprøven i matematik på A-niveau foregår? -
nogen der vil rette?:)
ForumindlægPlanter og fosfor her er opgaveformuleringen:) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-6-1.pdf Aa. Grundstoffet fosfor er nødvendigt for alle levende organismer. Og et vigtig næringsstof for planter. Planter optager meget fosfor i form af uorganisk fosfat via. rødderne. Fos... -
karakter
Forumindlæghvis et uddannelses sted kræver matB på mindst 8 i gennemsnit, og man selv har mat A, hvor meget skal man så have i gennemsnit, før kravet bliver opfyldt? -
Referencer
ForumindlægHvordan citere jeg i APA til "Transparency Internationa's" BPI Index 2008? http://www.transparency.org/bpi2011 Skriver jeg (Transparency Internation, 2008) eller (Transparency International, BPI, 2008)? -
Hvem ellers?
Forumindlægend mig skal op i skriftlig matematik A-niveau den 2. juni?Jeg har gået til mat-A på halvårs-kursus og skal op i skriftlig den 2. juni. Desværre har jeg forlagt min skriftlige pensumsopgivelse, men er der nogen der ved hvilke emner som bliver opgivet?Eller nogen der blot ved hvilke emner der opgi... -
SSO: Ensretningen under Hitler - hjælp...
ForumindlægHejI min SSO skal jeg overveje, hvorfor den tyske befolkning accepterede ensretningen.Men det skal helst fylde et par sider, men synes ikke rigtig jeg kan komme på så mange forslag.Kan I hjælpe mig med det? -
var Vietnamkrigen meningsløs
Forumindlæghvar vietnamkrigen meningsløs? og hvorfor?
