Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 17561 til 17580 af 163702
-
rettelse
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe med at rette det, jeg har haft engelsk i 6 måneder og har rigtig meget sværet med det. American history X The movie is about hatred and racism and family. The prencipal in the movie is Derek, where he hate the Negros and have no respects for them. Later in the movi... -
mit CV er det fint til lærervikar
Forumindlæghej Se mit cv til lærervikar jeg ønsker mellemtrinet altså 4. 5. 6. klasser CV Rixer Dan Knudsen Profil: Født: 22. Februar 1985 Adresse: knudsvej 2 By: 6000 Kolding Telefon: XXXXXX Mobilnummer: XXXXXX E-mail: xxxxxxxxxx@hotmail.com Civilstatus: hjemmeboende Resumé: Jeg er HF student på Kolding G... -
Reporter- gen
ForumindlægHej, jeg sidder og skal til mundtlig eksamen imorgen, så ville lige hører om der var en venlig sjæl, som ville hjælpe mig med at forklare denne figur? -
Tekst til Moral&Ansvar
ForumindlægHej! Hvilke tekster kan man bruge til emnet ''Moral&Ansvar'', til sin mundtlige eksamen? Hjælp please... -
En lille oversættelse
ForumindlægIkke nogen stor opgave, men ville lige høre om der var nogle der havde forslag :) Harold Pinter er kendt for en række skuespil, som har mange fælles træk. Det er et typisk element i dem, at der optræder en form for ydre trussel: for eksempel imod et parforhold eller imod en eller flere personer... -
At sige mere i tysk!
ForumindlægDav. Jeg har ret svært ved at få tungen på gled i tysk-timerne ! Kender i en eller anden måde, at komme igang med det, og få bedre mundtlige karakterer? Øve sig derhjemme eller noget?\n\nNogle erfaringer måske? -
dansk stavekontrol i latex
Forumindlæghvordan kan jeg få dansk stavekontrol i latex? lige nu har jeg en engelsk stavekontrol.. -
ord oversættes
Forumindlæg"at være godt stillet" er helt væk.. hvordan siger man det på engelsk.. altså det ovenover ;) -
Engelsk.afl. (fylder ikke meget)
ForumindlægEn der lige tid til at læse min engelsk stil? Den skal først afleveres på tirsdag. -
Hjælp til oversættelse af resumé
ForumindlægHej. Er der en der vil hjælpe med, at oversætte et dansk resumé til engelsk? Det er til mit speciale. Vh Anna -
Rettelse bedes :-)
ForumindlægEr der en venlig sjæl, der gerne vil rette min knap 1 sides stil igennem? Der er tale om engelsk på A niveau. -
Et hurtigt spørgsmål vedrørende brug af adverbier og adjektiver
ForumindlægJeg har fået stillet den opgave at jeg skal forklare brugen af adjektiver og adverbier i følgende tekst, og jeg er ret usikker på hvordan ,og hvad det helt præcist er, jeg skal forklare?: The fact that Ono and the Beatles had absolute control over the Anthology documentary is not entirely a b... -
eksamen hvad skal jeg sige
Forumindlæghej jeg har valgt og sige lidt om homeless(hjemmeløse) i engelsk eksamen Hvad skal jeg sige kan i ikke hjælpe mig -
Kort tekst - rettelser? Børnemordere
ForumindlægHej Jeg har oversat en tekst fra Chili (marts i år) til engelsk, der handler om børnemordere. Det ville være rart med et tjeck før jeg afleverer :) På dansk: Alder: Begge ti år. Offer: En toårig dreng. Drabet: Jon og Robert havde brugt det meste af dagen den 12. februar 1993 på at rende rundt ... -
Optagelsesprøve STX
ForumindlægNogen der har været til Optagelsesprøven STX iår? Jeg ved godt at det er forskelligt hvordan et gymnasium holder en optagelsesprøve, men hvordan var din optagelsesprøve altså hvad skulle du gøre? og var den nem? jeg skal op til optagelsesprøven d. 12/4 Tak! håber virkelig i kan give mig n... -
Fedme i USA - SRP. Hjælp til filmanalyse.
ForumindlægHej Jeg sidder og skriver SRP om femde i USA i fagene biologi A og engelsk B. Jeg skal analysere filmen "Fed Up", men har aldrig prøvet at analysere en film i engelsk som sådan. Er der nogen, som har nogle opgaver jeg kan se og evt få noget inspiration fra, eller som har nogle guldkor... -
Cos og sin
ForumindlægJeg skal snart op i mundtlige matematik, og vil gerne have helt styr på cosinus- og sinusrelationerne. Så er der nogle der kan forklare mig dem hver især, hvordan de ser ud og hvad de betyder? -
Oplæsningsstykke til maleri Dansebakken ved sorgenfri
ForumindlægEr der en som kan hjælpe mig med et bud til oplæsning til Dansebakken ved sorgenfri. Skal bruge den ifm synopsis i dansk mundtlig eksamen. -
nogen som vil kigge min lille stil igennem?:)
ForumindlægTank you for the competition about the futures working place. I my pleasure to give my quotation for the future working place: I mean that the working place might think a bid of the young people; because it is the first time they actual are on labour market, they shut learn the labour market fi... -
Spørgsmpl mht. karakter - Faget Tysk
ForumindlægJeg regner med at skulel hæve tysk fra B til A, men hvad sker der lige med de karakter jeg har fået hidtil? Ligger nemlig på 12 i skriftlig såvel som mundtlig! Hvis de "døer" ud, så vil jeg da hellere afslutte faget nu hvor jeg har et godt resultat... Tak på forhånd.
