Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 17561 til 17580 af 60879
-
Engelsk rettelse på ca 8 linjer - anyone? (Haster)
ForumindlægHey. Jeg har et lille stykke tekst fra mit brev (ikk særlig meget), som jeg skal aflevere i morgen. Jeg vil gerne spørge om I kunne rette den for evt kommafejl eller lignende? Eller måske omfulere det lidt? :D Det vil betyde utrolig meget.. ;) Dear Henry, Finally, I get the opportunity to answe... -
Fuck, Har mistet alt til eksamen hjælp. har trukket Romantikkens kunstbillede
ForumindlægDen anden dag sidder jeg og leder efter min eksame, og jeg skal nemlig aflevere synopse og det i morgen. men mine dokumenter er kommet helt væk, og har ledt OVER ALT! er der nogen der har haft eksmane omkring romantikkens kunstbillede der kan hjælpe mig. GERNE SNART SOM MULIGT, eller tror jeg ikk... -
Analyse til eksamen TV2, inden 24 timer
ForumindlægVi har 24 timers forberedelse til musik-eksamen, som vi skal op til i morgen, d. 12. juni 2009, kl. 10:00. Vi skal analysere TV2's sang "Rigtige mænd". Vi skal fokusere på: 1) Formanalyse 2) Instrumentation 3) Tekst/musik 4) Groove 5) Sound 6) Toneart (set ud fra noden)* 7) Parametr... -
Eksamen i morgen! Ligevægt ifm. redox og salte
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i morgen i Kemi B og derfor haster det rimelig meget.. Jeg har i øvrigt prøvet at spørge andre om det, men jeg forstår det ikke.. Jeg skal med udgangspunkt i øvelsen "indgreb i ligevægtssystem" redegøre for kemisk ligevægt samt oxidation, reduktion og redox. Og ... -
optagelsesprøve! HJÆLP..
ForumindlægHej. jeg skal til optagelsesprøve imorgen og er så nervøs, jeg skal op i mundtlig tysk, men problemet er at jeg ikke kan tysk og har kun haft det i 8'klasse og kan ikke huske en dyt, hvad skal jeg gøre? hvordan er det at være til prøve? nogen der har prøvet det? hvad kommer man op i? jeg sk... -
FP9 - Engelsk selvvalgt emne Social Media genealt eller Facebook?
ForumindlægHej. Jeg skal snart igang med min outline til min engelsk mundtlig prøve. Jeg har overemnet "Being young" og tænker jeg vælger Social Media som underemne, jeg kunne godt tænke mig at komme ind på historien bag facebook og hvordan facebook blev skabt. Mit problem er bare at det er et s... -
Rette af Engelsk stil - In name of the father
ForumindlægNogen der ville være søde og kigge og eventuelt rette min stil og give mening om den? (: Tak på forhånd -
Brug af destillerede vand i 9. klasses eksammen
ForumindlægHej, jeg skal op på Onsdag i 9. klasses Fysik eksammen, og i et forsøg om Ioner og Salte står der at jeg skal bruge destillerede vand. Er det noget jeg skal lede efter til eksamen, eller skal jeg bare bruge vand fra vandhanen? Tak på forhånd. -
Hjælp til tysk, filosofi, grammatik, opgaveskrivning, studieforberedelse, eksamen
ForumindlægKære brugere Jeg vil gerne tilbyde hjælp til en række forskellige områder (se mit profil). Jeg har læst tysk og filosofi på SDU i Odense og er nu færdiguddannet cand. mag.. Jeg har derudover været ansat på universitetet som tutor, mentor, faglig vejleder og underviser, hvilket har givet mig ind... -
24 timers eksamen fysik: lys og elektromagnetisk stråling
Forumindlæghej. jeg skal op i morgen til fysik eksamen, jeg skal forklarer om emnet "lys og elektromagnetisk stråling" Det er jo et stort emne, så er der nogle der ved hvad det vigtigste er jeg skal få med? og man siger " det er kun lys og andre former for elektromangetisk stråling, der... -
10 prøver
ForumindlægPå ug.dk står der: "Eksamen Den samlede eksamen på stx består af mindst 10 skriftlige og mundtlige prøver og et studieretningsprojekt." fra: http://www.ug.dk/Uddannelse.aspx?article_id=udb-stxny Men det er da ikke MINDST 10 prøver, det ER 10 prøver, ikke? -
HJÆLP matematik
ForumindlægHej jeg er igang med at forberede mig til den skriftlige eksamen i matematik A niveau her i december. Jeg har regnet alle 17 eksamenssæt siden reformen, og jeg har regnet samtlige opgaver fra EMU - dem der hedder ' STX A Vejledende eksamensopgaver - EMU" link Jeg vil gerne regne no... -
Cannabis Legalisering (Engelsk B & biolgi C)
ForumindlægHej. Jeg har AT-forløb i Engelsk og biologi om legalisering af cannabis. En af mine problemformuleringer lyder på "Hvilken diskurs føres omkring emnet 'legalisering af medicinsk canabis'?" Kan nogle hjælpe med en god artikkel eller tale på engelsk, som der kan føres diskursa... -
Energiomdannelse og nyttevirkning FYSIK 24 EKSAMEN
ForumindlægHej.. har trukket det her emne. Energi og energiomsætning: Du skal mundtligt præsentere emnet: Energiomdannelse og nyttevirkning. Stikord til den faglige samtale: Øvelsen: "Nyttevirkning", energiformer, energiomdannelse, nyttevirkning, tilstandsformer. Hvad jeg kan snakke ud f... -
Mundtlig eksam: Hjælp mig Please med nogle forkaringer.
ForumindlægJeg skal redegøre for enhedscirklen: I enhedscirklen er der mange tricks og derfor beder jeg jer om hvis i kan fortælle nogen af dem. En eksempel: Hvis vinklen er store end 90 grader er der en misforståelse med sinus. Der er også nogle trics med Cos og Tan. Der er flere. Kan nogen skrive ... -
Hej jeg har et enkelt ord på engelsk jeg ikke kan oversætte: Globalisering
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med det... har prøvet to ordbøger... -
Delprøve 1 og 2 B-niveau 2014 STX (Engelsk)
ForumindlægHej allesammen :) Jeg mangler Delprøve 1 og 2 B-niveau 2014 STX. Det ville være fantastisk, hvis nogen herinde har den og vil dele den med andre. evt. henvis til hjemmesider, hvor prøven er tilgængelig. På forhånd tak -
Engelsk stil, højniveau.! (Rum and Coke)
ForumindlægHej.. Er der nogen herinde, som evt har læst eller skrevet en analyse og fortolkning af "Rum and Coke" (engelsk A-niveau) ? Ville blive glade for respons! Mvh Chili -
Gode kilder om engelsk/amerikansk film industri?
ForumindlægNogen der kender film om filmmaking, filmindustry eller behind the scenes? Eller eventuelt bøger eller hjemmesider om de ovenstående emner. Alt SKAL være på engelsk også bøgerne. På forhånd tak.. -
Gode notater til pensum i STX Engelsk A?
ForumindlægHej alle SP-er ! Er der nogen der ligger inde med nogle gode notater til engelsk A? Så er tråden her hvor vi kan dele notet og andre guldkorn med hinanden :-)
