Dansk
Fuck, Har mistet alt til eksamen hjælp. har trukket Romantikkens kunstbillede
Den anden dag sidder jeg og leder efter min eksame, og jeg skal nemlig aflevere synopse og det i morgen. men mine dokumenter er kommet helt væk, og har ledt OVER ALT! er der nogen der har haft eksmane omkring romantikkens kunstbillede der kan hjælpe mig. GERNE SNART SOM MULIGT, eller tror jeg ikke at jeg går op i eksamen
(det er min veninde der skriver herfra)
Svar #2
16. maj kl. 13:30 af idadrostt
den er helt væk for altid på min computer, jeg ville høre om nogen har den samme opgave, eller har haft den. og kan sende deres dokument for eksempel
Svar #3
16. maj kl. 13:34 af Moderatoren
Har du tjekket i papirkurven? Eller kender du ikke nogle, der er gode til at finde sådan noget frem igen? (Jeg formoder, det er på computeren?
Men kan du ikke huske meget af det, som du skrev? Kan du ikke huske oplæsningsstykke, perspektivering osv? Hvilken tekst har du valgt?
Det giver vel ikke så meget mening at se en anden synopsis. Du har jo lavet analyse osv. af en tekst.
Svar #4
16. maj kl. 13:51 af Sveppalyf
Hvis du er kommet til at slette en fil, så kan man i mange tilfælde gendanne den. Prøv fx den her:
Svar #5
17. maj kl. 08:15 af Stygotius (Slettet)
Omend det ikke hjælper dig i den nuværede situation, har dette forhåbentligt lært dig ALTID at tage backup af alle dine (vigtige) tekster. Søg på din computer under "smart backup"
Skriv et svar til: Fuck, Har mistet alt til eksamen hjælp. har trukket Romantikkens kunstbillede
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.