Engelsk

Engelsk rettelse på ca 8 linjer - anyone? (Haster)

09. september 2014 af hercules22 (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hey. Jeg har et lille stykke tekst fra mit brev (ikk særlig meget), som jeg skal aflevere i morgen. Jeg vil gerne spørge om I kunne rette den for evt kommafejl eller lignende? Eller måske omfulere det lidt? :D Det vil betyde utrolig meget.. ;)

Dear Henry,

Finally, I get the opportunity to answer you. I want to thank you a lot! The letters you have been writing to me was so fantastic to read! It unbelievable to see that you’re thinking about me at the whole time! I want you to know that I love you too! But as you maybe know - my father doesn’t let me write to boys - and especially you. This is the reason why you haven’t heard anything from me yet. My father checks my letters, emails, phone, Facebook and all my other things constantly! It’s almost impossible to write you back, but now I get the chance and I will exploit it.

Brugbart svar (0)

Svar #1
13. september 2014 af solsikke1

Lig da jeg skimtede, faldt jeg over disse retelser:

Finally, I get the opportunity to answer you. I want to thank you a lot! The letters you have been writing to me was so fantastic to read  (evt. omformulering)! It unbelievable to see that you’re thinking about me at the whole time! kan man ikke sige. I want you to know that I love you too! But as you maybe  may know - my father ,doesn’t let me write to boys - and especially you.  As you may know, my father wont let me talk to boys, and especially not you. This is the reason why you haven’t heard anything from me yet. My father checks my letters, emails, phone, Facebook  and all my other things constantly! Her ville jeg nok sige "my father ckecks my letters, emails, phone and Facebook constantly.  Its almost impossible to write you back, but now I get the chance and I will exploit it.

Lige nogle få rettelser 

Svar #2
13. september 2014 af hercules22 (Slettet)

Hey. Jeg har et lille stykke tekst fra mit brev (ikk særlig meget), som jeg skal aflevere i morgen. Jeg vil gerne spørge om I kunne rette den for evt kommafejl eller lignende? Eller måske omfulere det lidt? :D Det vil betyde utrolig meget.. ;)

Skriv et svar til: Engelsk rettelse på ca 8 linjer - anyone? (Haster)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.