Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 17581 til 17600 af 134825
-
a) Membran med et aquaporin og et nanorør. b) Hastighed af vandtransport.
ForumindlægHar brug for akuut hjælp til nedenstående opgave a og b! -
Brug for hjælp til opg 23 a) b) c)
ForumindlægBrug for hjælp til opg 23 a) b) c) -
test af produkt (eksamen)
ForumindlægSkal måske op til kommunikation/it eksamen her til sommer. Derfor har jeg været igang med at lave en folder + plakat til mit projekt. I projektet indgår at jeg skal have andres mening om produkterne, så derfor søger jeg nogle der har tid til i dag at se og kommentere på folderen. Skal dog bruge ... -
Eksamens læsning: potensspørgsmål
Forumindlæghej derude på denne skønne søndag... Sidder lige med et bevis hvor jeg laver dette skridt: e^(x+?x) -> e^x*e^?x Hvorfor må jeg dette? Og hvorfor kan jeg sætte e udenfor parentes her, uden der sker noget med e^?x? e^x*e^?x-e^x e^x (e^?x-1) Håber nogen sidder derude og kan hjælpe.. skal ti... -
arhhh geografi eksamen!!! hjælp hurtigt, tak
ForumindlægHej alle sammen:) Jeg er ved at læse til geografi eksamen og jeg er stødt på et rimeligt stort problem, som jeg håber i kan hjælpe mig med!! Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, hvad det er med de der klima bælter! altså hvordanman skal kunne huske hvem der er hvem og hvor de er??... og ... -
Powerpoint til AT-eksamen??
ForumindlægJeg har, ligesom alle andre, et par spørgsmål vdr. AT-eksamen: Først og fremmest, er det så en fordel at anvende powerpoint? Eller er det bedst bare at holde sig til et talepapir? Hvad er jeres erfaringer? Og hvad synes jeres lærere bedst om? Derudover har jeg mest brugt faglitteratur til at be... -
Vindsystem og eksamen imorgen
ForumindlægHej hej! Sidder her og prøver at forstå det sidste til min NG eksamen imorgen. Men... jeg er håbløs til de vindsystemer. Jeg har fundet en animation. http://www.pbs.org/wgbh/nova/vanished/jetstr_giving.html Er der nogen der kan forklare mig pædagogisk hvordan det foregår? (Ps. jeg elsker ting i p... -
Kemi C - Eksamen
ForumindlægHej! Jeg står i den situation, at jeg skal til mundtlig eksamen i Kemi C på mandag. ' Da spørgsmålene tager udgangspunkt i rapporter, er det vel væsentligt at rapporten er nogenlunde rigtig? Et af eksamensspørgsmålene handler om et forsøg jeg tidligere har lavet, nemlig "Titrerin... -
Fysik eksamen i morgen - er helt lost.
ForumindlægHej! Skal op i mundtlig fysik i morgen. Jeg er meget dårlig til det, og har ikke fulgt med i en eneste time hele året. Men det er selvfølgelig mit eget problem, men jeg forstår nul og niks af det. Jeg er også klar på et 02. Men jeg har heller ikke øvet mig, har kun printet noter ud osv, som j... -
AT - Engelsk A, Naturgeografi C - hjælp til problemformulering
ForumindlægHej Jeg har engelsk og NG som emner i AT og har tænk på emnet Naturkatastrofer. Jeg har dog et problem med at få lavet en problemformulering. Kan nogen hjæpe? -
Kan man ændre valgfag i 3g????
ForumindlægJeg har valgt matematik på A niveau og skal have mat på a efter ferien. dog fortryder jeg det og ønsker jeg valgte engelsk a i stedet for mat a. jeg ved godt at man normalt ikke kan ændre valgfag, men i mit tilfælde var mat alligevel ikke et af eksamenerne dem der valgte mat på b niveau skulle op... -
hjælp, skal have 13 til den sidste eksamen for at bestå
ForumindlægHejsa, jeg vil bare lige høre om der er nogen der kan give et par gode råd, jeg har været så uheldig at dumpe mange af mine eksamener og nu står jeg og skal have 13 til den sidste, som er en historie eksamen :-( hva pokker er der lige at gøre?? -
Skal jeg gå til eksamen for at bestå??
ForumindlægJeg har lige taget Handelskolens grunduddannelse for voksne.Der blev udtrukket 2 ting til eksamen -1. IT 2. Tema 2 projekt (omhandlende en kommune).Jeg har været til eksamen i IT og nu er mit spørgsmål:Skal jeg tage den tema 2 eksamen?? Hvis nu jeg udebliver så får jeg 00 - men er det så mit ka... -
Nogen, der kender en engelsk hjemmeside a la Studi?
ForumindlægEr der nogen, der kender en side på engelsk der er ligesom Studi? På alle de sider jeg har besøgt koster det penge at downloade en opgave. Nogen der kender en engelsk gratis side? -
24 eller 3 timers eksamen
ForumindlægPå STX er der to mulige prøveformer i historie. En prøve med 24 timers forberedelse, hvor man altså tager hjem med sin tekst om må bruge alle tænkelige hjælpemidler. Der er også en prøve med 3 timers forberedelse, hvor man må bruge alt, men ikke må kommunikere med omverdenen. Begge typer af ek... -
Eksamenssæt 2007
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der blev student sidste år 2007, og var op i skriftlige engelsk...?? -
Engelsk stil - rettelse af sprog- og grammatikfejl :)
ForumindlægHejsa! Er der mon en venlig sjæl derude, der gider rette min engelskstil? Her tænker jeg på sproget og grammatikken. Haster kun lidt :-)) -
GL. VØ B Aflevering 28 Maj 2013
ForumindlægEn venlig sjæl, der har Gl. VØ B HH Afl. 28 Maj 2013? Skal bruge den her kl. 2 tak! -
Dumpet A-niveau, er B stadig godkendt?
ForumindlægHej, det er måske et åbentlyst spørgsmål men er lidt i tvivl jer. Jeg vil gerne ind på Markedsføringsøkonom uddannelsen her fra Februar. Et af adgangskravene er at man har Matematik B eller Virksomhedsøkonomi B. Sagen er, at jeg havde virksomhedsøkonomi A hvilket jeg dumpede, og ikke har Matemat... -
Eksempler fra mundtlig eksamen i VØ
ForumindlægEr der nogen der har nogle ekempler / erfaring fra mundlig eksamen i VØ? Sagen er den at vores skole, Niels Brock, har valgt at eleverne ikke må se tidligere eksamens opgaver. Så vi sidder en hel klasse der ikke aner hvordan den mundtlige eksamen kommer til at foregå. Skal man lave budgetterin...
