Eksamensforberedelse

Fysik eksamen i morgen - er helt lost.

02. juni 2014 af dondojondo - Niveau: 9. klasse

Hej!

Skal op i mundtlig fysik i morgen. Jeg er meget dårlig til det, og har ikke fulgt med i en eneste time hele året. Men det er selvfølgelig mit eget problem, men jeg forstår nul og niks af det. Jeg er også klar på et 02. Men jeg har heller ikke øvet mig, har kun printet noter ud osv, som jeg må have med ind.

Jeg ved slet ikke hvordan eksamen fungerer i fysik. Er der en, der kan give mig en guide til, hvordan den fungerer? Hvor lang tid har man?

Tusind tak!


Brugbart svar (0)

Svar #1
02. juni 2014 af zeber321 (Slettet)

Du trækker et spørgsmål, hvorefter du går hen på din plads (du er jo oppe med 4-5 andre elever) og finder eventuelle noter frem og gør klar til et forsøg. Ca. 10-15 min senere kommer eksaminator og censor hen til dig, nu skal du forklare forsøget og teorien bag det - husk at tale, og ikke læse op fra et papir. De kommer sandsynligvis med et par spørgsmål, som du besvarer, hvorefter de går igen. Typisk kommer de på besøg 2-3 gange, alt efter hvor meget stof der skal dækkes. 
- Sådan var det i hvert fald på min skole :)


Brugbart svar (0)

Svar #2
03. juni 2014 af Savior123 (Slettet)

Hvad fik du så? Den skulle da være simpel... Dog ikke ved mig da jeg havde en dum censor. 


Skriv et svar til: Fysik eksamen i morgen - er helt lost.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.