Søgning på: matematik noter 1.g. Resultater: 17581 til 17600 af 47497
-
Hjælp
ForumindlægHej nogen der kan skrive en lille smule om Zarah i bogen du og du og du? På forhånd tak:D -
bander i USA underemne?
ForumindlægHej. Er der nogle af jer der kan finde et godt underemne til "bander i USA"? -
Morfologi/epithel
ForumindlægHej Jeg sidder og besvare nogle studiemål til 2. semester medicin men forstår ikke hvad de forventer til følgende: Redegøre for sammenhæng mellem morfologi og funktion af forskellige typer epithel. Håber nogle kan hjælpe. P.S. Hvis der sidder nogle medicin/odontologi-studerende med godt kompen... -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægHej allesammen, Jeg har virkelig brug for hjælp med denne her sandsynlighedsregning opgavesæt, da jeg desværre gik glip af meget af forløbet i skolen... Hjælp til hvilken som helst opgave vil betyde meget!!! Tak på forhånd!!! :) </quillbot-extension-portal> -
Hvor kan jeg finde flere opgaver om potens funktioner og eksponentielle funktioner?
ForumindlægEr der nogle, der kender til en hjemmeside eller pdf filer, som man kan have adgang til med mange (mange) opgaver om eksponentielle funktioner og især potensfunktioner gerne med lidt teori og løsninger? Jeg kan nemlig ikke selv finde noget og i min e-bog er der ikke så mange opgaver :( -
Ungdom og identitetsdannelse i det senmoderne samfund
ForumindlægHjælp - nogen teoretikere eller vinkler, l kan anbefale til dette emne??? Skal op kl. 16.30 i eftermiddag og er kørt fast. Hjælper gerne retur med emner jeg selv er stærk i ?? -
The Jim Crow Law (mening)
ForumindlægHej jeg har om the Jim Crow-loven til eksamen, og vil bare høre hvad jeres meningen er om loven!:) (skriv meget gerne ned hvad i synes om loven.Alt kan bruges) -
Mennesker spår, zeus rår
Forumindlæg"mennesker spår, Zeus rår" Nogen der forstår den her sætning/udtryk som bliver nævnt i odyseen? -
HJÆLP TIL BILAG TIL MUNDTLIG MAT A
ForumindlægEr der en, der kan hjælpe mig med at forstå dette bilag. Jeg skal op til mundtlig eksamen i matematik på A niveau, og har virkelig svært ved, hvordan jeg skal forstå eller forklare dette bilag. Jeg kan forstå at det er vektorer men ikke andet end det. Håber i kan hjælpe. Tak på forhånd.! -
Det gyldne snit
ForumindlægI forhold til srp skriver jeg om det gyldne snit, herunder skal jeg komme ind på: 'menneskets forhold til det guddommelige og naturen' i 'renæssancen' og 'det moderne gennembrud'. i fagene: Matematik A og Dansk A Nogle der har nogen kilder eller ved noget om det? -
Økonomi (polit) eller Aktuar
ForumindlægJeg er blevet optaget på økonomi studiet i år, men er meget i tvivl om det er det rigtige, tænker om jeg hellere skulle have taget aktuar studiet. En aktuar får en del mere i løn. Men har jeg spildt et år, tænkt at skifte om et år, jeg har jo så læst økonomi og har haft matematik her, er det ikke... -
engelsk stil, Det vigtigt
Forumindlæger der nogen der gider at hjælpe mig med den her stil, Hurtigt The Samsara The Film ”samsara” is, a documentary, directed by, Ron Fricke. The film show us how or food is produced. The show us how badly the animals get ... -
glæden ved...
Forumindlæghallo, jeg skal skrive et essay om "Glæden ved" et eller andet.. Jeg tænkte på om der var nogen som havde en opgave liggende, og om der var nogen der havde nogle gode idéer til hvad man kunne skrive om - ville nok gerne skrive om noget provokerende, som "Glæden ved fest/druk" ... -
Hjælp til franskstil!
ForumindlægHejsa!jeg har skrvet en franskstil, men jeg har svært ved at rette mine egne fejl, så please hjælp mig!!Jeg har fransk på begynder niveau 2.g!!!Her er stilen:Il était une fois un homme qui été trés malheureux. Il été malheureux parce qu'il n'avait pas d'amis. Il avait une femme qui mo... -
Outsideren (Hinton, Susan)
ForumindlægEr der nogen som har informationer om: Outsideren (Hinton, Susan), den skal relateres til ungdomsromanernes karakteristika -
Har jeg ret? Kovalente bindinger
ForumindlægJeg skal forklare hvorfor MgO har højere koge- og smeltepunkt end MgCl og her er mit svar: MgO er en kovalentbinding. Dvs. den slags binding hvor hver enkelt stof får nok elektroner til at ligne en ædelgas. Det er jo netop derfor Mg og O går sammen. Og kovalente bindinger er de stærkeste bind... -
Kemi eksamen i 1g
ForumindlægJeg skal til kemi eksamen her i 1g, men jeg er meget i tvivl, med hvordan et spørgsmål ser ud, er der nogle her inde der kunne give et eksempel på et spørgmål, man kunne komme til eksamen i. -
ATP
ForumindlægHej Er der nogen der kan forklare mig hvad ATP er, og hvad det bruges til? Jeg troede at mitokondrierne brændte ATP af, sådan at cellen kunne få energi, men har lige læst et andet sted, at mitokondrierne laver ATP ved respiration? Nogen der kan forklare mig præscist, hvad ATP er? -
Funktioner
ForumindlægJeg har en opgave der hedder : Lad funktionen g være givet ved:g(x) = kvadratroden af (1-x^2)man skal så bestemme definitionsmængden.og undersøge om g er lige, ulige eller ingen af delene og vise ved omskrivning, at grafen er en halvcirkel.....for at finde disse ting skal man så sætte det i et ko... -
studietur!
Forumindlæghej folkens!Jeg skal på studietur til Italien(napoli) i morgen og ville lige høre om der er nogen der har været der og har nogen gode råd? Råd om alt mulig...fra priserne på varer til ens egen sikkerhed!tak:)
