Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 17601 til 17620 af 111527
-
Et godt resume?
ForumindlægHejsa, jeg er lige begyndt på engelsk A-niveau, og har allerede fået et par eksamensopgaver for. Jeg overvejer nu hvordan man egenligt laver et godt resume? Sidste gang jeg lavede den slags var jo i 7ende klasse :PJeg ved godt at man ikke skal gå i detaljer og det skal være udelukkende objektivt.... -
Plz hjælp med at sætte engelske komma i en meget lille tekst - HURTIGT plz!
ForumindlægHer er teksten:“They are a stigma to England and in the whole country we have agreed upon condemning them.” These words came from Tony Blair, after a number of hooligans had been arrested by the French police in Marseilles in connection with the World Championship in soccer. The pheno... -
Rettelse
ForumindlægJeg har skrevet noget, og jeg ville blive glad hvis der var nogen der ville kigge på det, og evt. rette. =)\n\nCancer is the word, the sickness that everybody fears. It’s the disease, that’s much known all over the world, and the disease that many people can get easily. For instance by smoking, d... -
Lille hjælp..
Forumindlægjeg har brug for hjælp til at finde de værste fejl i følgende, Er hat schlechte Note in Biologie und Religion, und aufgrund dass kann er nicht ein zehntes Hauptschuljahr belegen. So er wiest nur nicht was er machen sollen. Er hat zwölf Bewerbungen schrieben als Handelskaufmann, Koch, Fliesenlege... -
Ret en tekst (på engelsk)
ForumindlægOpgaven lyder således: Cross out ten mistakes and correct them. Her er opgaven: After being missing for over six days in rugged bush country, Katy Richards, an nineteen-year old from Canberra has been found alive. Incredible, she has survived night temperatures down to minus two, despite having ... -
H2O's bindingsstreger
ForumindlægHey folkens.. Skal lige have lavet en kemi rapport, og er lettere lost mht. H2O's strukturformel... er det sådan her?: H-O-H ? tak på forhånd ;) -
enzymer
Forumindlæghejjeg skal lave en kemi rapport om enzymer..så jeg ville egentlig bare høre, om der er nogen, der kender nogle hjemmesider, der kan give eksempler på forskellige enzymer...??på forhånd tak.. -
Bachelor i Pædagogik i KBH med lavt gennmsnit?
ForumindlægHej hej allesusammen! Jeg ønsker at vide om man kan komme ind på Bacheloruddannelsen i Pædagogik på Kbh universitet på kvote 2 med det gennemsnit jeg har. Derefter ville jeg videre til Kandidatuddannelsen: Pædagogisk psykologi, men jeg mangler bacheloren for at kunne komme der.. Jeg har se... -
Matematikproblem
ForumindlægHej! Jeg vil høre, om der er nogen, der har tid til at guide mig igennem en ligning og en reduktionsopgave, for jeg er helt ubeskrivelig dårlig til alt, hvad der har noget at gøre med algebra. Reduktion: (a - b)*(a - b) - 2b * (b - a) Ligning: (2x - 3)* 4 - 5 = 1 - 2 * (1 - 2x) Jeg har prøvet ... -
Korrektur
Forumindlæg1. The main character Charlie Stowe is twelve years old. He lives in England with his middleclass family next to the ocean. Charlie deals with the problem that his father is never at home. It is essential for a boy to have a father as a role model. A person you can look up to and ask how to behav... -
rettelse af 4 små sætninger :)
Forumindlæghey alle sammen:) har lige brug for at nogen ser disse 4 små sætninger i gennem. Jeg skal oversætte og redegør for mit valg af artikelbrug: I skal læse følgende 5 sider til i morgen. You shall read the following 5 page tomorrow. Han blev skudt samme dag. He was shouted the same day. Efter ... -
At realisere sig selv?
ForumindlægHej, jeg er en 1.g'er med et stort ønske om at opnå et gennemsnit omkring de 10. Mit problem er endvidere at jeg finder det vanskeligt at placere mig højere end 9/10 i karakterskalaen. I år får jeg f.eks. højst sandsynligt kun 10 i henholdsvis kemi og biologi. Hvad mit spørgsmål herinde går u... -
Partikelfysik
ForumindlægHej allesammen Jeg har svært ved opgave B) i den vedhæftede opgaveformulering. Jeg har beregnet opgave A), vha. at slå den teoretiske middellevetid for K- mesonen, som er givet som 1.2*10-8 s. Levetiden i laboratoriet har jeg så fået til 7.65795*10-9s. Ingen problemer her. I opgave B) har jeg f... -
Årsprøve
ForumindlægHej folkens. Jeg skal til biologi årsprøve imorgen. Jeg har biologi på A niveau og går i 2.g. Er der nogen der har en ide om hvad jeg evt. skal huske at have med at noter? Måske tager vores lærer det sidste opgavesæt med, som 3.g'erne fik sidste år til skriftlig biologi? -
ekstern.
ForumindlægHvad er forskellen på en ekstern USB harddisk og så en ekstern kabinet? (der står jo aldrig, hvor meget plads de indeholder) Endvidere søger jeg da efter en god og billig ekstern harddisk.. Nogen i kunne anbefale? og er 160gb nok til ekstern, som bruges til backup i løbet af ens gymliv? (dvs. not... -
skal aflevere om 2 timer ... :(
Forumindlæger der ikk en der er sød lige at kigge dette igennem. det er en lille tekst, som skal rettes for stave- gramma- og kommafejl. det ville virkelig være lækkert... takker :D Robots are a very good thing to have, because it is a big help in the industry. It is faster than real humans and much cheape... -
Konverter PDF filer til Word eller powerpoint
ForumindlægJeg synes det er meget svært at tage noter til forelæsninger man har i PDF filer, og har derfor været i gang med at finde programmer der kan konverter PDF filer til Word eller Powerpoint, men har ikke fundet et program der kan gøre det ordentligt. Kan I anbefale en måde at konverter sine PDF file... -
Palæstina-problemet
ForumindlægEr ved at læse op til eksamen i historie. Jeg ville høre, om der er nogen, der ligger inde med noter til Libanonkrigen 1982 og/eller fredsforhandlingerne i Palæstine med Osloaftalen? Jeg har læst dette i vores grundbog, men bliver meget forvirret, og kan ikke rigtig finde hoved og hale i disse ... -
Those or These
ForumindlægHej Jeg er i tvivl om, hvad for et ord, jeg skal bruge i følgende sætning: It's sad to say that there are some people in England,who are not allowing (these/those?) youngsters to play. Tusind tak på forhånd Mvh. Hashim -
24 Timers Eksamen NU!
ForumindlægDav og godmorgen. Jeg er til 24-timers eksamen i fysik lgie nu, og har trukket emnet "Lys som bølger", med stikordende: Lysets hastighed, v=f*lambda, interferens, lysets farver og lys som både partikler og bølger. Jeg er virkelig ikke særlig god til fysik, så jeg ville høre om nogle ha...
