Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 17621 til 17640 af 35989
-
Difinitionen på en tangentlinje til en vektor
ForumindlægHej. Hvad er difinitionen på en tangentlinje til en vektor? :) -
Fysik b: forklar symboler i formlen
ForumindlægForklar hvad symbolerne i denne formel betyder -
Supplering gennemsnit??
ForumindlægSagen er den, at jeg skal til at supplere kemi, fysik og matematik, da jeg gerne vil søge ind på medicin. Min nuværende gymnasieeksamen har et gennemsnit på 11,2, og jeg kan ikke finde ud af, hvordan karaktererne i suppleringsfagene kommer til at påvirke dette, i og med at jeg skal bruge dem til... -
Dansk på stx
ForumindlægHej, Er der nogen her inde der kan fortælle mig om man har dansk på C niveau i 1. g og B niveau i 2.g? Eller har man dansk på A niveau i alle tre år? -
Sætningsanalyse opgaver?
ForumindlægHej, da jeg har AP latin og Ap almen, vil jeg gerne øve mig på sætningsanalyser osv. Nogle der eventuel har links til sider hvor jeg kan lave opgaver? Mvh El- Nino -
MATEMATIK
ForumindlægKan nogen hjælpe med følgende opgave? Tak på forhånd :) -
angående Mat A karakter
ForumindlægHej:) Jeg var til prøve i Mat A (stx) og fik 48 point og max var 100 point. Nogen af jer der ved ved hvilken karakter det svarer til? -
Udregning af ligning
ForumindlægHej Jeg har lidt problemer med at udregne denne ligningen. (1-4)^2+(-7+3)^2 -
proportionalitet
Forumindlæghej alle sammene jeg sidder her med 3 spørgsmåler som er ligger i vedhæfte som billeder. -
ekstra undervisning i Anatomi og fysiologi
ForumindlægHej Kan du give ekstra/uddybende undervisning i anatomi og fysiologi (og sygdomslære), som sublimen til min i gang værende sygeplejerske uddannelse. Det vil være uddybning i f.eks. hjernen og dens opbygning. Nervesystemet og det opbygning. osv. Jeg har en hjernerystelse, som gør det svært for m... -
Sendt hjem på tænker pls hjælp
ForumindlægHejsa jeg er blevet sendt hjem på tænker fra min efterskole og skal skrive en skriftlig begrundelse for hvorfor jeg er egnet til at fortsætte. Hvad i alverden skal jeg skrive. Pls hjælp og ik ignore. Kom med ordentlige svar. -
kulstof og kvælstof kredsløb
ForumindlægHejsa alle..er der nogen der har nogle gode notater/forklaringer på kvælstof og kulstof kredsløb..Jeg mangler også noter på svovlets kredsløb, men dette er mindre vigtigt..På forhånd tak..Jacob -
et ?...
ForumindlægHej!!Jeg skal til dansk skriftlig årsprøve på mandag, og har fået at vide af min lærer at vi kommer op i et HF sæt...(jeg vil dog også gerne vide omkring studenter eksamenssæt) hvordan ser sådan noget ud..?Er der nogen derude, som måske kunne hjælpe mig med lægge et sådan lignende HF sæt ud på ne... -
Mol
ForumindlægOg så hvis der var nogle der kunne give en helt korrekt definition på Mol. Altså Molarmassen osv. På forhånd tak -
Gym Afleveringsopgaver
ForumindlægHeyza derude, har i længere tid gået med en ide. Kunne det ikke være fedt at lave en side enten separat eller under studi.dk med besvarelser til matematik-opgaver i gymnasiet. Både for B - A og A+ Det kunne ihvertfald være en fed hjælp for mange. Skriv venligst tilbage på min e-mail hvis i er gla... -
engelsk a-niveau sproglig
ForumindlægHvad for nogle stile kan man komme ud for at skulle skrive i løbet af året? -
Hvilke emner har været aktuel i skr. eng
ForumindlægHej - skal snart til årsprøve i engelsk og ville lige høre hvilke emner der har været de sidste par år.. -
Gymnasie optagelse
ForumindlægHej allesammen.En af mine gode venner modtog idag et brev fra gymnasiet, hvori der stod, at han skal op i en prøve i mat, fysik og kemi før han kan optages i gymnasiet. Så mit spørgsmål er, om nogle har erfaringer med hvilke slags spørgsmål og opgaver der bliver stillet. Hvilket niveau ligger det... -
gammel dansk stil??
ForumindlægHejMå man gerne have gamle danske stil med til skriftlig dansk?? -
synopse
Forumindlæghej jeg skal skrive en synopse for aller første gang. og jeg ved ikke rigitg hvad det går ud på. synopsen skal være om en bog vi har læst jeg skal vælge 10 sidder af den. vil i ikke være venlige at hjælpe mig. på forhånd tak
