Privatlærer

ekstra undervisning i Anatomi og fysiologi

08. februar 2019 af laur4332

Hej
Kan du give ekstra/uddybende undervisning i anatomi og fysiologi (og sygdomslære), som sublimen til min i gang værende sygeplejerske uddannelse.

Det vil være uddybning i f.eks. hjernen og dens opbygning. Nervesystemet og det opbygning. osv.

Jeg har en hjernerystelse, som gør det svært for mig at lære det jeg skal med min nuværende undervisning

 


Brugbart svar (0)

Svar #1
08. februar 2019 af JulieW99

Få fat i en lægeerklæring og snak så med dit uddannelsessted. De kan sikkert hjælpe med at give dig noget støtte, eller hvis du er ude i et meget hårdt tilfælde, noget dispensation.

- - -

Vh Julie


Svar #2
08. februar 2019 af laur4332

Det tror jeg ikke, de ville knap nok lade mig snakke med SPS, da de ikke var sikre på at kronisk hjernerystelse, gik under kronisk sygdom ??
Men tak for rådet

Brugbart svar (0)

Svar #3
09. februar 2019 af KneeKreeKey

Hvis du ikke har held med det så brug Kenhub og Osmosis. Det koster dog lidt


Brugbart svar (0)

Svar #4
09. februar 2019 af KneeKreeKey

Søg på YouTube på de to ting


Brugbart svar (1)

Svar #5
09. februar 2019 af guzbak

Ellers kan jeg anbefale dig at tage aspiri kurser, de er super gode og du får en masse gode noter med hjem, som du kan repetere op til eksamen. Det er ikke helt billigt, men enkelte kurser har jeg selv taget på medicinstudiet som fx neuroanatomi/fysiologi samt biokemi, hvilket jeg var rigtig glad for.

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Svar #6
09. februar 2019 af laur4332

Tak for det gode svar :) vil undersøge det nærmere

Svar #7
09. februar 2019 af laur4332

Jeg synes ikke kan kunne finde et Anatomi og Fysilogi kursus, på aspiri? ??

Brugbart svar (0)

Svar #8
09. februar 2019 af guzbak

Hvis det er et grundlæggende kursus i har, så kan du evt. læse på beskrivelsen humanbiologi for sundhed og informatik
- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Skriv et svar til: ekstra undervisning i Anatomi og fysiologi

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.